Die Gomes is gestoord. Hij lijdt aan grootheidswaanzin.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
lekker verhaal dit over die gomes die wil je toch niet meer terug.
Het is tenenkrommendquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Worden jullie ook zo moe van de praatstijl van Reker? Hij gaat maar door...
Nee, niks.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Mis niets zeker?
ik vind het totaal niet saai. (schakel ook pas net in) maar hij geeft wel insite info over het gebeuren omtrent gomez en zulks.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Paul het volgende:
Dit is volgens mij serieus de saaiste VI ooit
Dat is strategie, gewoon net zo lang zwammen totdat iedereen het spoor bijster is en ja zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Worden jullie ook zo moe van de praatstijl van Reker? Hij gaat maar door...
Ee4n clown die VVDer isquote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef koemleit het volgende:
Reker lijkt een beetje op bas van toor.
Afgeschreven.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals hij net zelf zegt "Uitlenen brengt niks. Dan is hij uit beeld en kun je hem zelf niet gebruiken." Denk trouwens niet dat Roda JC met de huidige financiėle stand van zaken dat salaris kan ophoesten.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is strategie, gewoon net zo lang zwammen totdat iedereen het spoor bijster is en ja zegt
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef koemleit het volgende:
Reker lijkt een beetje op bas van toor.
Oh maar ik fok/msn erbij, moet ik toch beter luisterenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik vind het totaal niet saai. (schakel ook pas net in) maar hij geeft wel insite info over het gebeuren omtrent gomez en zulks.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef koemleit het volgende:
de man die de grensrechter duwde nu op 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |