Mwah, moet je overal op antwoorden dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch leuk dat Jasza alleen kan antwoorden als hij een antwoord weet
Inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Marco van Basten wordt een beetje als een dorpsgek neergezet.²
Het zijn niet eens me vriendjes, toevallig was ik 1x met hun busreis mee en toen werd die foto genomen. Wat wil je er nou mee zeggen?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar komt het bijna op neer jaquote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Stofje het volgende:
Ik ben een echte supporter!
nee, ik ben echter!
Echt niet, ik ben toffer!
Ik heb ooit een feyenoorder uitgescholden voor 'stommerd'!
Ja, maar ik ben toffer!!
Serieus, hou is op met hem te helpenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mwah, moet je overal op antwoorden dan?
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona de EC-1 won in 1992 ?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klopt helemaal inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Johan is weer een figurant en Barbara die gaat maar door
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Stofje het volgende:
nee, ik ben echter!
Ja, maar ik ben toffer!!
Luis Suarezquote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie nam de vrije trap waardoor Barcelona de EC-1 won in 1992 ?
Nee, ik loop niet wegquote:Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus, hou is op met hem te helpen
Maargoed ik hou al op...
Limburg.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Wat komt Sef doen dan? Gaat hij naar PSV?
Je zal mij niet snel horen zeggen dat ik een betere supporter ben dan iemand anders, maar ik kots wel op mensen zoals die Angelob. Nu het minder gaat, zie je hem niet meer en straks als het weer beter gaat, loopt hij voorop in de polonaise. Blijf dan helemaal weg. En als je dan ook nog mensen uitlacht, die wél gaan, dan ben je echt een pannenkoek.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Stofje het volgende:
nee, ik ben echter!
Ja, maar ik ben toffer!!
Zelfs toen het goed ging ,ging ik niet altijdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je zal mij niet snel horen zeggen dat ik een betere supporter ben dan iemand anders, maar ik kots wel op mensen zoals die Angelob. Nu het minder gaat, zie je hem niet meer en straks als het weer beter gaat, loopt hij voorop in de polonaise. Blijf dan helemaal weg. En als je dan ook nog mensen uitlacht, die wél gaan, dan ben je echt een pannenkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |