Klopt. Ik tel nu ook de reacties met : lame te makkelijk oud. hoe meer hoe beterquote:
Emoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Minimoshpit met 1 punker.
Doet iets in zijn jas zo RATS. Heb ik een kras van mijn pols t/m 3/4 van mijn onderarm.
Nu gaat hij helaas weg.
Maarja ik ga mijn best doen.quote:
Damn sickquote:Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Minimoshpit met 1 punker.
Doet iets in zijn jas zo RATS. Heb ik een kras van mijn pols t/m 3/4 van mijn onderarm.
Nu gaat hij helaas weg.
Och, gewoon doordoen, gaat wel weer over voordat je 80 bentquote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gehecht, niet meer kunnen bewegen en 2 keer zo dik als normaal (echt 2 keer zo dik als normaal, we hebben het vergeleken met mijn andere duim)
quote:
je vind cook nicequote:
emo's kunnen lief zijnquote:
Onze keeper heeft in een pit zijn enkel gekneusdt, sukkelquote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
"Snijd je jezelf?"
"Moshpit"
"Ahaaaaaaaaaaaaaaaa"
![]()
![]()
![]()
Altos doen het ook hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als ik een emo was zou ik de kunst van het moshpitten niet kennen.
Dankjequote:
Ik heb ook vet veel littekensquote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef Hyman het volgende:
pimp hier je litteken (niet voor zwakke magen)Mijne is best lang hoor
Maar je vind het wel jammer dat de kras weggaatquote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
"Snijd je jezelf?"
"Moshpit"
"Ahaaaaaaaaaaaaaaaa"
![]()
![]()
![]()
Ironie, gast.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar je vind het wel jammer dat de kras weggaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |