quote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sexy emo's bestaan niet.
Ik denk dat je het hebt over scene's.![]()
![]()
Kutexcuusnaam.
Ik heb dr nog 2 die mijn snor en baard verpestenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef VlaDje het volgende:
ik heb alleen maar oude littekens, die bijna onzichtbaar geworden zijn
haha, ik heb er 1 op mijn hoofd van een knokpartijtje in groep 8, en daar groeit geen haarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb dr nog 2 die mijn snor en baard verpesten
Dat is ook zo kut jaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
haha, ik heb er 1 op mijn hoofd van een knokpartijtje in groep 8, en daar groeit geen haar
Oldbies weten wanneer er ironie uit iemand komtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ruiken
Ironie kan je niet lezen.
Neem je dan alles serieus wat op fok wordt gezegd?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ruiken
Ironie kan je niet lezen.
dat mag nie teensquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Neem je dan alles serieus wat op fok wordt gezegd?
een hamburger met chipsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Seam het volgende:
Zal ik hamburgers maken of wat chips pakken ?
Het is wel zo, dingen die ik liever niet meegemaakt hadquote:
Probleemskiquote:
dat heeft iedereen ongetwijfeldquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is wel zo, dingen die ik liever niet meegemaakt had
ja tochquote:
Nee, meeste mensen hebben ook Pi's en emoticons bij hun post. Kan je ook veel van aflezenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Neem je dan alles serieus wat op fok wordt gezegd?
Dat is een ding wat bijna helemaal zeker is.quote:
YES MIJN DAG IS GEMAAKTquote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef Liefste. het volgende:
Ik moest lachen om je grap Anne. Dat wilde ik nog even vermelden.
dat bedoel ikquote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is een ding wat bijna helemaal zeker is.
Ze moet.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
YES MIJN DAG IS GEMAAKT
Ga je nog naar de meet?
weet ik niet, dat lees ik steeds als ik je ziequote:
Whehequote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
weet ik niet, dat lees ik steeds als ik je zie
ik gebruik ook nooit pi's en bij mij weet je het ookquote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, meeste mensen hebben ook Pi's en emoticons bij hun post. Kan je ook veel van aflezen.
Het spijt me, maar hoe is hetquote:
Maakt niet uit, klink wel grappig.quote:
Nee, bij jou is het anders. Ik neem jou gewoon niet serieusquote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik gebruik ook nooit pi's en bij mij weet je het ook
met hun vervelende Emo muziek.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef -SG- het volgende:
En dan nog, mensen kunnen toch Emo zijn.
allee nlast van mijn ogen, net getraind (waterpolo)quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef Probinski het volgende:
[..]
Maakt niet uit, klink wel grappig.
Met mij uitstekend, met u dan?
Heel goed, joe noo miequote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, bij jou is het anders. Ik neem jou gewoon niet serieus![]()
.
Ja sorry heb geen verstand van (nieuwe)rock/metal/emo/gothic whateverquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
met hun vervelende Emo muziek.
Bands als alexisonfire, OK. Maar MCR, 30stm?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!!
Van de chloor of teveel water in je ogenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
allee nlast van mijn ogen, net getraind (waterpolo)
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd zo grappig, 99% van de posts van koekzor gaat over dingen waarvan ik niet weet wat het betekent.
Giechel.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd zo grappig, 99% van de posts van koekzor gaat over dingen waarvan ik niet weet wat het betekent.
Chloor is je beste vriend ofniet?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
allee nlast van mijn ogen, net getraind (waterpolo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |