quote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het is groen en gaat naar de mac
NOU? NOU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Nee! Dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Daar word je vanzelf handig in, ik kon in mijn gloriedagen een rij van 30 in goede banen leidden
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het is groen en gaat naar de mac
NOU? NOU?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
*Kuck* Verdient heerlijk hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef TC_Artemis het volgende:
Thank god dat ik niet meer bji de appie werk
klote baantje was dat zeg, en t verdient nog geen fuck ook.
Of zo kut gestapeld dat alles er af dondert wanner je de sjorband loshaaltquote:
Wie gehts?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Voor even.
Ben mijn spaarzame vrije tijd uit aan het buiten.
Is ook kut...quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ook zo machtig kut is, een zware container met een afwijking
aah er is dus meer?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat krijg je als een een uur lang die dingen verzint.
En hoe oud was je ook alweer ?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik verdiende daar 3,80
nu verdien ik 6,00
Vooral Polen bij de Sligro waren daar goed inquote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is ook kut...
Vallende biercontainers zijn ook kut![]()
Boem is ho en plons is waterquote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee! Dat bedoel ik niet.
Dat hoeft bij ons niet
Maar als het druk is.
Al die mensen, al die winkelwagens. Onmogelijk om dan door de winkel te lopen
Op naar de 1000 posts vandaag ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien nu 4.64, maar ze gaan er 30% bovenopdoen in verband met vakantie shiz enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik verdiende daar 3,80
nu verdien ik 6,00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ik heb hoofdpijn. Dus ik ga zo slapen. Voor de rest gaat het beeeldig.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het is groen en het neuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ik zal denk ik net iets minder verdienen, ik denk iets van 4,50 p/u.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik verdien nu 4.64, maar ze gaan er 30% bovenopdoen in verband met vakantie shiz enzo.
Dus dan ga ik 6.04 verdienen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het is groen en het neuktHet is groen en het zit vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:D:D:D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Kom ik aan met mijn 4,37... En dan ben ik nog 18 ookquote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik verdien nu 4.64, maar ze gaan er 30% bovenopdoen in verband met vakantie shiz enzo.
Dus dan ga ik 6.04 verdienen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is groen, maar toch zwart.Oude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |