abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2002 @ 00:11:00 #1
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3691401
Met enige trots en enthousiasme kan ik verkondigen dat ik van plan ben om de website van Fok!eiland nieuw leven in te blazen .
Omdat ik net nieuw ben hier lijkt het me handig als een paar ouwtjes en ex-bewoners een stukje over de geschiedenis van het eiland ouden willen schrijven .
Ieder zou dan een soort samenvatting over hoe globaal het verhaal in hun honk liep en loopt .
Dit is vooral voor newbie's zeer handig .
verder zou ik , in samenwerking met Num natuurlijk
de kaart wat willen uitbreiden , d.w.z. meer gegevens
iedereen een adres .
en gegevens over de bewoners .
Dan natuurlijk het bevolkingsregister
met uitgebreide details over het karakter alle zakelijke details , hoe globaal zijn/haar verhaal liep .
en dan natuurlijk een handleiding voor newbie's en geinteresseerden hoe ongeveer de niet op papier staande gedragsregels zijn , en hoe je het best in deze wereld kunt redden.

ik hoop dat hier veel mensen aan samenwerken ik kan dit nl.
niet alleen doen .
Ikzou vooral iemand voor de website zelf kunnen gebruiken
dan kan ik zelf de inhoud doen .

Met vriendelijke Groet ,

Sitethief

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  dinsdag 2 april 2002 @ 00:12:21 #2
22551 botergeil
Geil met Boter
pi_3691411
1 april, jammer joh want het is al 12 minuten 2 april
  dinsdag 2 april 2002 @ 00:30:13 #3
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_3691560
Ik wens je succes!

[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 02-04-2002 00:37]

Hatsjoe!
  dinsdag 2 april 2002 @ 10:24:37 #4
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3693528
gezellie en welkom
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 2 april 2002 @ 10:26:43 #5
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3693547
Hm, ik meen dat er ooit zoiets is geweest, dat mensen hun verhaal schreven.....

Anyway, lijkt me geen verkeerd plan om dat weer eens opnieuw te doen, want er gebeurt hier nog wel eens wat

Ik zal vandaag nog aan mijn stukje gaan schrijven

dinsdag 2 april 2002 @ 17:05:27 #6
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3698038
Om even het goede voorbeeld te geven, hier mijn verhaal:

Ik ben hier gekomen nadat het Bus Forum was opgeheven, ergens halverwege 2000. Werd zwanger van Drazzy, kreeg een zoon die we Ulx junior noemden. Beide heb ik al tijden niet gezien....

Nadat ik hun dus was kwijtgeraakt, heb ik samen met Breuls en nog wat anderen een huis gebouwd aan het Lieflijk Laantje. Een naam heeft het huis niet echt, we noemen het maar gewoon het Huis aan het Lieflijk Laantje.

Bewoners kwamen en gingen, en Breuls en ik bleven saampjes achter. Nou ja, we hebben ook nog een huisdier eigenlijk, een kanarie

Omdat we elkaar eigenlijk best lief vinden, zijn we onlangs getrouwd. Dat was zo'n enorme belevenis voor Breuls dat hij sinds die tijd alleen nog maar snurkt en de krant leest

Mijn papa is Ali Salami. Hij heeft mij geadopteerd, nadat ik ook mijn ouders was kwijtgeraakt. Weet eerlijk gezegd niet eens meer wie dat waren

Maar goed, ik huppel hier dus al een tijdje rond, en al die tijd drink ik ranja. Altijd. En daarom heb ik inmiddels ook een eigen ranjastalletje, want je moet natuurlijk van je hobby je beroep maken, als het even kan.

Omdat we Tara een beetje zat waren als prins, hebben we hem een tijdje geleden afgezet. Groot was mijn vreugde toen ik werd verkozen als eilandprinses, of ranjaprinses, zoals je wilt. Daarom heb ik nu ook een eigen paleis, het Ranjapaleis.

Kort geleden heeft mijn paps, de eerder genoemde Ali Salami, zijn eiland aan mij, zijn dochter overgedragen. Sinds die tijd zie ik wat blauw, en doe ik mijn best het hier een beetje gezellig te houden

pi_3699681
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 00:11 schreef Sitethief het volgende:

Ikzou vooral iemand voor de website zelf kunnen gebruiken
dan kan ik zelf de inhoud doen .

Hoe bedoel je dit? Als ik tijd over heb wil ik wel wat doen hoor
  dinsdag 2 april 2002 @ 20:32:27 #8
909 Num
Núm dus!
pi_3700470
Bij de objecten op de kaart is het mogelijk om een verhaaltje en een link naar het bijbehorende topic neer te zetten. Dat kan je zelf ook doen. Alleen nog niet zo makkelijk.

Verder heb ik het vrij druk dus ik denk niet dat ik veel kan helpen. Kleine aanpassingen daargelaten.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 april 2002 @ 21:42:26 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3701493
poeh, levensverhaal hier neergooien?
k dan

Ik ben de eilandbewoner die hier vanaf het prille begin woont. 1 van de founders als het ware. Iedereen is inmiddels weg van die groep, mij achterlatend. Maar de nieuwe bewoners heb ik altijd hartelijk verwelkomd, en ze hebben mij altijd opgenomen in hun gemeenschap, waarvoor dank.

Ik kwam hier dus voorjaar 2000, samen met mensen als Knut, Broekie, Vixen en anderen. Ik was gelukkig getrouwd met Merel en bouwde voor haar een prachtige villa, Maison des Merles. Echter ging ze vreemd met mijn broer (blauwe) en werd zwanger van hem. Vanaf dat moment ging het achteruit met ons huwelijk. Nadat het hele eiland werd ge-evacueerd doordat Speedcore en co het met hun militairen overnamen is ze dan ook weinig meer teruggekomen. Een groep bestaande uit oa Knut, Isabeau, mij en wat anderen, allen onder aanvoering van Generaal Kuikentje hebben toen een invasie voorbereidt en het eiland weer teruggenomen van Speedcore en zijn vrienden (Crackmonkey en dergelijke).
Sinds deze dag waren er maar weinig van de oude bewoners meer over. Maar eiland kreeg een revival en met het vertrek van Speedcore werd een weg open gelegd voor nieuwe bewoners.
Broekie was inmiddels afgezet en eiland was onder mijn zorg gevallen.

Mijn leventje ging rustig door, wonend in mijn villa op de heuvel aan de westkant van het eiland. Het eiland besturend vanuit mijn kantoor aan de boulevard, wat tevens mijn architecten en projectontwikkelingsbedrijfje was. Onder andere het FOK!park is daaruit ontstaan.

Na verloop van tijd heb ik mezelf uitgeroepen tot Prins van FOK!eiland aangezien ik vond dat een monarchistisch fenomeen mistte op het eiland. Ondertussen had ik bijna al mijn politieke functies overgedragen aan de nieuwe echte eilandbestuurder, mijn opvolger Ali Salami. Ik zelf betrok het paleis die ik tegenover mijn villa had gebouwd. Voor ceremonies kwam Merel nog wel eens terug, en ze was officiel ook prinses van FOK!eiland. Maar ons huwelijk was meer gespeeld. Er was in de werkelijkheid weinig meer van over.

Via mijn inlichtingendienst kreeg ik een tijd later te horen dat er een plan werd gesmeed om mij af te zetten. (Ik zat inmiddels al een leuk tijdje op de troon). Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en ben toen zelf afgetreden, waardoor een revolutie niet meer nodig was.
Pluisje werd tot nieuwe prinses gekozen, waar ik wel in te vinden was aangezien ze m'n nichtje is (schoonfamilie dan, gerelateerd aan mijn ex-schoonmoeder Just Me). Haar eerste taak als prinses was het ontbinden van het huwelijk tussen mij en Merel. Ikzelf trok weer terug in het inmiddels leeg en verlaten Maison des Merles, mijn villa.

Daar woon ik nu nog steeds, genietend van de rust van het eiland (ja, dat is er ook), alle nieuwtjes een beetje volgend en afwachtend op het moment dat het avontuur van het eiland ook mij weer treft.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 2 april 2002 @ 23:02:30 #10
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3703087
.. edit dubbel post

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 02-04-2002 23:08]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  dinsdag 2 april 2002 @ 23:08:12 #11
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3703197
Hmmm tja, Wanneer ik op het eiland kwam weet ik helaas niet meer precies, maar het gebeurde voor de 1e crash van fok! en de daarbij behorend verlies van een deel van de topic's

Maar oke om een beetje bij de les te blijven. ik ben aan komen vliegen op een draak met een paar andere drakenrijders, verdwaalt in een tijdspronge en zodoende verschenen op het eiland. Op het eiland aan gekomen nam ik een stuk land in bezit en bouwde daar m'n kasteel, klein stukje uit het kasteel:

"Om het kasteel ligt een diepe breede slotgracht, met op de bodem puntige staken.
In de slotgracht zwemmen krokodillen om eventuele zwemmende infiltranten af te schrikken.

De enige ingang tot het kasteel is (behalve via de lucht)over de ophaalbrug.
Door de stevige dubbele massieve Deuren en onder het valhek door.
als je daar doorheen bent ben je binnen, maarja voordat je daar doorheen bent,
bent je allang gescand door een van de draken die altijd de wacht houden"

Voor de rest ligt er onder het kasteel een stelsel van schuilkelders,voorraadkamers en wapenkamers. Zodat mocht het kasteel ooit vallen we vanuit de ruines
gewoon door kunnen vechten. En als laatste noodoplossing kunnen vluchten of meer versterking aan
laten rukken via de magische poort naar m'n eigen rijk.

Maar eigenlijk is m'n kasteel ook een toevluchtsoord voor vluchtelingen. Iedereen is welkom, alleen zorg dat je zuiver van geest bent, anders wordt je al neergeschoten door de boogschutters voordat je ooit een voet op de brug hebt gezet.
Maar ben je goedaardig en zuiver van geest dan ben je meer dan welkom, dan staan de deuren wagenwijd voor je open en helpt het personeel je waar ze maar kunnen.

Ook een deel van de RoboTech staat binnen de kasteel muren dit is een M-9 Inca Armored Command truck, uitgeklapt tot een mobiele comunicatie eenheid.

Na een tijdje op het eiland aanwezig geweest te zijn, vaak lekker eigenwijs en veelal megalomaan, heeft LD het wat rustiger aan gedaan.

Quotes uit het kasteel eendeeltje terugblik :

* Lord Dreamer neemt even de tijd om terug te kijken op de afgelopen tijd:

- Eerst de ontmoeting met een lieftallige dame die bij hem in het kasteel is getrokken. zo'n lieve schat.

- Toen de revolutie met het afzetten van de oude prins en daaruit volgend het kiezen van een nieuwe in dit geval een prinses. De uitslag is bijna zeker.

donderdag 19 juli 2001 21:57
----------
gister avond heb ik als opperbevelhebber van de Raging Hordes of Fok, Pluisje OFFICIEEL benoemd tot Prinses Pluisje de 1ede stemmen waren geteld, helaas heb je zelf niet gestemd, maar dat komt door de storm.
----------

- De vegiftiging van de helft van de troepen van de Raging Hordes of Fok, het officiële tijdelijke leger van fokeiland.
- En nu deze storm is dit het begin van een nieuwe tijd voor het eiland ? of is het meer

- De samenwoning en uit elkaar gaan met Bolletje

----------------------
Dit waren wat zaken die zich af hebben gespeeld in het kasteel.

Ach af en toe zwermen de troepen van LD en hemzelf wel uit op zoek na avontuur. Altijd met in het achterhoofd de herinnering aan vroeger.

M'n liefste de herinnering blijft aan de dag dat ik weg moest en bij m'n terugkomst alles verwoest vond. De dag dat ik je vond levenloos en onnatuurlijk. De dader heb ik nooit gevonden, maar ik blijf zoeken. Ik moet nu weg in naam van het "goede" maar dit keer kom ik terug en is er niets verwoest. Quantarianth houd de wacht ..

Quantarianth is dus m'n draak.

En er komen vaak de meest vreemde bezoekers , meestal met vreedzame bedoelingen en soms met minder vreedzame .. Maar zoals zovaak .. alles komt goed aan het einde.

Hmm met het terug lezen van de oude topics heb ik me net wel erg vermaakt , damn wat veel hebben we met z'n allen al geschreven ....

dinsdag 2 april 2002 @ 23:38:29 #12
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3703750
Het begon allemaal op een herfstachtige dag in oktober. Een beetje in de war kwam ik aan op het eiland in de veronderstelling dat er een hotel zou zijn om de nacht door te brengen. Dat bleek niet het geval en van het een kwam het ander en toen stond er plots het Dagotel

Het hotel raakte betrokken bij de fomoriaan die er heerste en zodoende raakte Dagobert betrokken bij het fomorianen verhaal. Na de nodige moeite is dat beest echter verslagen door Herne, Lurky, Equilan en anderen.

Toen viel er een gat, het hotel werd verwoest in een vlaag van woede van Marlo en faat vertrok. Dagobert besloot het restuarant over te nemen en na de Big Bang bouwde hij zijn hotel in hernieuwde vorm weer op. Het was rond deze tijd dat Dagobert naarstig op zoek was naar een vrouw en zo kwam via wat stapstenen uit bij Pisca. Na wat geharrewar aan beide zeiden en een eeuwige ruzie met haar broer raakte dat in de vergetelheid en plotsklpas vroeg Rebel me ten huwelijk.
Alles leek rozegeur en maneschijn totdat Dagobert Pisca ontmoette, hij raakte helemaal in de war en vertrok naar het vaste land.

Om een paar weken later terug te keren als Koerier, die functie was echter van korte duur want al snel werd toen de magie gevonden. De bezeten Anthraxx en Rebel wilden hem vermoorden, maar hij vond een schuilplaats bij BlackDevil.

Toen Dagobert daar weer weg kon en de zieke Slainghe tegen kwam hoorde hij dat Rebel bezeten was en hij is haar gaan zoeken.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_3706405
Op 10 september 2001 kwam ik hier per ongeluk terecht. Ik kwam binnenvallen door de schoorsteen van Restaurant 't Smulaapje - deel 11 nadat er iets mis was gegaan met een Floopoeder tripje. Na een tijdje door de bossen gezworven te hebben, mocht ik bij Equilan logeren en heb ik met de hulp van haar en haar toverboeken het recept voor Floopoeder weer bij elkaar weten te puzzelen. Alleen is de tijd nog niet rijp voor 1 van de ingrediënten van het poeder en dat vind ik niet eens zo erg want pas geleden toen ik in het bos was om op onderzoek te gaan naar zwarte smurrie, kwam ik Icarusje tegen. Nu ben ik helemaal verliefd op hem en woon ook bij hem in zijn boomhuisje.

[Dit bericht is gewijzigd door Tamea op 03-04-2002 10:01]

woensdag 3 april 2002 @ 10:37:22 #14
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3706869
het begon allemaal toen ik als kunstenaares bezig was met een onderwaterschilderij, de sterke stroming voerde me mee naar dit eiland waar ik me vestigde in mijn kunsthandel/galerie.
ik deed veel opdrachten en had veel plezier in mn werk.
toen kwam ik dagobert tegen en na enige tijd waren we verloofd, dit heeft echter niet lang geduurt.
en na het vinden van een foto van mn overleden moeder die ik nooit gekend heb vond ik dat het tijd werd om opzoek te gaan naar mn verleden.

na heel wat omzwervingen op het vaste land kwam ik terecht bij de stam waar ik geboren ben.
de stamoudste, genaamd slainghe, heeft mij opgeleid tot druide.
vlak nadat mijn training afgerond was werd de stam aangevallen door dorpelingen en alles werd verwoest.
ik was gedwongen terug naar het eiland te vluchten, alwaar ik me bezig ging houden met het maken van formules en bezweringen.

door een verschikkelijk kwaad op dit eiland ben ik ernstig labiel geworden.
dit is de reden waarom ik dagobert aanviel.
mijn personage kent op dit moment vele gemoedswisselingen, dus het ene moment ben ik de onschuld zelfe, om het andere moment compleet te flippen en in staat te zijn iedereen in mijn buurt op koelbloedige wijze te vermoorden.

alerta, alerta, alerta antifascista
pi_3716740
Inmiddels ben ik samen met Craziest een hoopje botten op de bodem van de Fokzee. Even buiten de Haven. Mijn geschiedenis staat deels hier: De geschiedenis...
Toegevoegd kan worden dat ik terug ben uit de Mir op aarde net als Craziest. Dat we dood zijn en dat James in Coma ligt en Callista rondzwerft ergens in de Tuinen. (Jezus zit in de Mir en Loerka is nog in Hollywood dus die zijn niet op het eiland.)

Meestal heb ik wel tijd om iets op te schrijven maar de komende maand niet. Dat wil niet zeggen dat ik en de mijnen niet in de geest aanwezig zijn.
Mijn zegen heeft dit initiatief!
Te zijner tijd zal ik er meer tijd in steken wat nader kennis te maken.

Groeten en veel succes!

We'll meet again

maandag 8 april 2002 @ 16:21:27 #16
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3762623
ff voor de duidelijkheid een paar vraagjes :

wie beheert de geschiedenis , KvK , bevolkingsregister , kraakregister ; doet Breuls dat of een mod

End an ook nog dit : of Num ff wil zeggen of hij nog plannen had met zijn atlas en of hij zin heeft samen met mij de boel wat uit te breiden ??

En dan tot slot nog een ideetje : een soort fotoboek van alle foto's + plaatjes die van alles en nog wat zijn gemaakt hier op Fokeiland + een korte beschrijving . Ook handig voor newbies

maandag 8 april 2002 @ 16:25:55 #17
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3762710
ik ben nu dus gegevens aan het verzamelen meer niet , beetje saai duszz .
  maandag 8 april 2002 @ 16:51:49 #18
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3763057
quote:
Op maandag 08 april 2002 16:21 schreef Sitethief het volgende:
ff voor de duidelijkheid een paar vraagjes :

wie beheert de geschiedenis , KvK , bevolkingsregister , kraakregister ; doet Breuls dat of een mod

Dat deed Breuls, maar heeft er nu geen tijd meer voor. Is ook redelijk verouderd
quote:
End an ook nog dit : of Num ff wil zeggen of hij nog plannen had met zijn atlas en of hij zin heeft samen met mij de boel wat uit te breiden ??
*heel hard NUM roept*
quote:
En dan tot slot nog een ideetje : een soort fotoboek van alle foto's + plaatjes die van alles en nog wat zijn gemaakt hier op Fokeiland + een korte beschrijving . Ook handig voor newbies
Lijkt me leuk plan
  dinsdag 9 april 2002 @ 09:39:31 #19
909 Num
Núm dus!
pi_3769640
Hè wat?

Ja plannen genoeg.

woensdag 10 april 2002 @ 04:15:00 #20
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3781889
Ik ben vandaag aangekomen..Ga nu de grotten in..
Ben vastberaden mijn eigen hangout te openen zodra ik mijn draai heb gevonden..Moet eerst het hele leven op het eiland is gaan ontdekken..kijken hoe alles werkt (xtra info is altijd welkom, liefst via email)
-
  woensdag 10 april 2002 @ 10:10:16 #21
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3782776
quote:
Op woensdag 10 april 2002 04:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben vastberaden mijn eigen hangout te openen zodra ik mijn draai heb gevonden..Moet eerst het hele leven op het eiland is gaan ontdekken..kijken hoe alles werkt (xtra info is altijd welkom, liefst via email)
Het handigste is als je een keertje op het chatkanaal komt. De info hierover vind je in het bovenste topic, de FAQ.
  woensdag 10 april 2002 @ 10:51:21 #22
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3783092
quote:
Op woensdag 10 april 2002 04:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
welkom hier
------

ontopic

Ohh .. ben wel beschikbaar voor ondersteuning voor bovenstaande plannen en verder ontwikkelingen op eilands gebied

vrijdag 19 juli 2002 @ 09:45:16 #23
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5073853
hmmm nou ik ben dus nog vrij groen hiero en heb niet echt een verhaal lijn maar spring hier en daar een beetje in ( met weinig succes) ik begon hier met de eiland brandweer maar dat is door gebrek aan inspiratie etc. op de slaapstand komen te staan...
tevens heb ik een dojo opgezet , maar gebrek aan belangstelling zorgt er helaas voor dat de activiteit ook daar niet echt groot is.

het grootste gedeelte van de tijd keuvel ik een beetje over het eiland en ben ik bodyguard voor een aantal mensen. ik kom graag bij de ontbijterie , de ranjastal van pluisje en de strandtent.

'k weet nog niet helemaal welke kant ik uitwil in de toekomst.... heb ernstig behoefte aan inspiratie.....

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5348570
update: ik ben kort geleden computer winkel ninja-tech begonnen naast de dojo maar echt veel animor is er niet voor...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  zaterdag 19 april 2003 @ 13:17:33 #25
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9878510
Indien nog van toepassing;

Ik is ook nieuw hier!
Ben hier naar toe gestuurd door de elders van mijn volk om ons oorspronkelijk thuisland te redden.
Dit is wat ik tot dusver heb bedacht

Met een beetje hulp heb ik reeds een onderkomen gevonden namelijk, nyphai's Koa'kona .

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')