Hahahaquote:
Gewoon er uit snijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaen juist die lapo's zijn het best.
Maar ik heb geen pics, en hij is al gestopt met kloppen gelukkig.
Moah, kan er geen humor in vinden als ikzelf de lapo hebquote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
bedankt hequote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, kan er geen humor in vinden als ikzelf de lapo heb![]()
En dan gaan mensen zeuren over een kut-TT terwijl ze me op msn hebben, doe dan een suggestie over msn
Als ik de laatste post heb gaat iedereen van fok op msn zeiken dat ze een naamtopic willenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, kan er geen humor in vinden als ikzelf de lapo heb![]()
En dan gaan mensen zeuren over een kut-TT terwijl ze me op msn hebben, doe dan een suggestie over msn
Wat is er gestopt met kloppen?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof two pair zo goed isquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, ik own een no0b met two pair, rivered hij z'n straat.
Ik ga wel eens met een straat allin, heeft iemand top pair. Krijgt hij op de turn & de river 2 goede kaarten zodat hij Full House heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, ik own een no0b met two pair, rivered hij z'n straat.
Niet van mij, ik hoef niet zozeer een naamtopicquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik de laatste post heb gaat iedereen van fok op msn zeiken dat ze een naamtopic willen!
Nee toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vermijd de lapo altijd omdat ik niet weet hoe ik een nieuw topic moet maken..![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |