Hahahaquote:
Gewoon er uit snijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaen juist die lapo's zijn het best.
Maar ik heb geen pics, en hij is al gestopt met kloppen gelukkig.
Moah, kan er geen humor in vinden als ikzelf de lapo hebquote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
bedankt hequote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, kan er geen humor in vinden als ikzelf de lapo heb![]()
En dan gaan mensen zeuren over een kut-TT terwijl ze me op msn hebben, doe dan een suggestie over msn
Als ik de laatste post heb gaat iedereen van fok op msn zeiken dat ze een naamtopic willenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, kan er geen humor in vinden als ikzelf de lapo heb![]()
En dan gaan mensen zeuren over een kut-TT terwijl ze me op msn hebben, doe dan een suggestie over msn
Wat is er gestopt met kloppen?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof two pair zo goed isquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, ik own een no0b met two pair, rivered hij z'n straat.
Ik ga wel eens met een straat allin, heeft iemand top pair. Krijgt hij op de turn & de river 2 goede kaarten zodat hij Full House heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, ik own een no0b met two pair, rivered hij z'n straat.
Niet van mij, ik hoef niet zozeer een naamtopicquote:Op maandag 2 februari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik de laatste post heb gaat iedereen van fok op msn zeiken dat ze een naamtopic willen!
Nee toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vermijd de lapo altijd omdat ik niet weet hoe ik een nieuw topic moet maken..![]()
![]()
![]()
![]()
Na de turn tegen top pair is het gewoon kassa, maar niet als mensen denken dat ik ze all-in push met een mindere hand en vervolgens hun luckbox optimaal benutten.quote:
Ik had dat vroeger, maar toen moest je de Fok!wiki en OP bijwerken enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vermijd de lapo altijd omdat ik niet weet hoe ik een nieuw topic moet maken..![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat bedoel ik dus. Is dat nu niet meer? Leg eens uit hoe 't moet dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger, maar toen moest je de Fok!wiki en OP bijwerken enzoDat kon ik niet. Nu is het veel handiger
Ja, ooit. Hoezo?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef behangplakker het volgende:
Hee, BT. Was jij trouwens niet diegene die als msnnaam ' ('.') ' ofzo had?
Bwehehe, pokerpraatjes, wat schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 19:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Na de turn tegen top pair is het gewoon kassa, maar niet als mensen denken dat ik ze all-in push met een mindere hand en vervolgens hun luckbox optimaal benutten.
Je zit gewoon te 'trollen'!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik dus. Is dat nu niet meer? Leg eens uit hoe 't moet dan.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehehe, pokerpraatjes, wat schattig!
Nu moet je naar de fipo van het afgelopen topic gaan, de OP daaruit kopieeren. En nieuw topic maken en ctr+v doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik ooit dacht ik bij je in een groepsgesprek zat waarin jij zo'n naam had. Ik wist niet zeker of jij dat wasquote:
Je klikt op het linkje in de huidige OP, die waarin staat waar je de OP zelf kunt vinden.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar doe ik het allemaal voor.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Awww, maar ik vind je nog wel lief hoor!
BKquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb morgen een herkansing. En ik moet leren. Maar ik wil niet. Dus ik kom hier onzin posten. Hoi.
Sounds familiar.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb morgen een herkansing. En ik moet leren. Maar ik wil niet. Dus ik kom hier onzin posten. Hoi.
Ohhh zo makkelijk! Er gaat een wereld voor me open.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je klikt op het linkje in de huidige OP, die waarin staat waar je de OP zelf kunt vinden.
Dan kopieer je de OP, plak je het in een nieuw topic..
Dat topic geef je een leuke titel, en was de vorige 833 dan wordt het nu natuurlijk 834..
Als je er heel veel zin in hebt kun je nog wat neerzetten onder thema, en that's it.
Haha ja dat was ik, maar dat is al wel weer een tijdje terug hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu moet je naar de fipo van het afgelopen topic gaan, de OP daaruit kopieeren. En nieuw topic maken en ctr+v doen.
[..]
Omdat ik ooit dacht ik bij je in een groepsgesprek zat waarin jij zo'n naam had. Ik wist niet zeker of jij dat was
Literakankertuur.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
BK![]()
![]()
Welk vak dan? Ik heb vrijdag en maandag 3 herkansingen(2 moet ik inhalen wegens ziekte, 1 herkansing)
En inspiratielozen doen het zoals ikquote:Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je klikt op het linkje in de huidige OP, die waarin staat waar je de OP zelf kunt vinden.
Dan kopieer je de OP, plak je het in een nieuw topic..
Dat topic geef je een leuke titel, en was de vorige 833 dan wordt het nu natuurlijk 834..
Als je er heel veel zin in hebt kun je nog wat neerzetten onder thema, en that's it.
Pas op, mn bindingsangst speelt nog opquote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb nu iets heel liefs gezegd, nu moeten we trouwen.
Bij mij woont er een trol in mijn schoorsteenquote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
Is hier nog geneukt sinds ik hier voor het laatst was?
Oh oke. Nu heb je een dikke breezernaamquote:Op maandag 2 februari 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja dat was ik, maar dat is al wel weer een tijdje terug hoor.
Ik heb M&Oquote:
Het is keimoeilijk. (vroeger zou ik kankermoeilijk zeggen weetje i'm a changed man!!! )quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar heb je een herkansing voor? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Daarvoor moet je bij Broekpaling zijn geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
Is hier nog geneukt sinds ik hier voor het laatst was?
Nou zo moeilijk was dat niet geloof ik, hoerenvak, vooral als je leraren hebt die er zelf helemaal in doordraven.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar heb je een herkansing voor? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik had laatst een trol gevonden die ik kwijt was, zonder broekje ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bij mij woont er een trol in mijn schoorsteen
Ik moet morgen natuurkunde inhalenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:51 schreef BigKahuna het volgende:
Rot eens op met die Engelse grafpenis.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Hugh Grant checkt de chicks.
Nou zeg, gekje!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Pas op, mn bindingsangst speelt nog op![]()
dat is ff kutquote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet morgen natuurkunde inhalen
BK, we hebben een hater. Wat doen we ermee?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Rot eens op met die Engelse grafpenis.
Nu heb ik (R)quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh oke. Nu heb je een dikke breezernaam?
Dat vraag ik toch niet. Wat ga je precies herkansen?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is keimoeilijk. (vroeger zou ik kankermoeilijk zeggen weetje i'm a changed man!!! )
Waarom waren ze broek-loos, geilt er bij jullie iemand op blote trolletjes ?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had laatst een trol gevonden die ik kwijt was, zonder broekje ofzo.
[ afbeelding ]
Zo een maar dan met blauw haar.En hij rook heel lekker.
![]()
![]()
Nee hoor! Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar ik ben nog te jong om te trouwen!
Kielhalen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BK, we hebben een hater. Wat doen we ermee?
Ja dat kontje was heel sexy.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom waren ze broek-loos, geilt er bij jullie iemand op blote trolletjes ?
Whehe, Laagland?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef BigKahuna het volgende:
Het gaat over zo'n beetje alle Nederlandse literatuur sinds de jaren 40..
En dan krijg je vragen als: Tijdens de Vietnam-oorlog was Harry Mulisch niet bezig met het schrijven van romans maar met politieke pamfletten. Noem vier schrijvers die dit met hem eens waren.
En dan zeggen ze JA MAAR HET STAAT VERMELD OP BLADZIJDE 4731B BIJLAGE 4 PARAGRAAF 7 VOETNOOT 9 KIJK MAAR!!!!!
Komt me bekend voorquote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef BigKahuna het volgende:
En dan krijg je vragen als: Tijdens de Vietnam-oorlog was Harry Mulisch niet bezig met het schrijven van romans maar met politieke pamfletten. Noem vier schrijvers die dit met hem eens waren.
En dan zeggen ze JA MAAR HET STAAT VERMELD OP BLADZIJDE 4731B BIJLAGE 4 PARAGRAAF 7 VOETNOOT 9 KIJK MAAR!!!!!
dat is cool.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die baas uit Fairly Odd Parents.
Wtfquote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef BigKahuna het volgende:
Wel tochquote:
Je hebt echt al keilang geen gehaktbal meer gegeten (li).quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh joh, das oud zat. Je bent iig volwassen.
Je hebt een iq van 98, schat.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtfsoms krijg ik door jou en anderen op Fok het gevoel dat ik achterlijk ben
omdat alles op mijn school echt zoveel makkelijker lijkt..
IK HAD NET GEHAKTBALLENquote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt echt al keilang geen gehaktbal meer gegeten (li).
Ik moet er nog 2 uitlezen voor 3 weken geledenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet nog 4.5 boek uit lezen in 4 weken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee (st)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt echt al keilang geen gehaktbal meer gegeten (li).
OMG, KUN JE DIE KOPUH BIJ JAMBA OFSOW? IK HEB TOCH EEN ABBO DAAR JEWEETS KKVET MAN.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een zonnetje in mijn msn naam want ik ben een mooiboy.
Ah ja. Feitelijk gezien dan. En welke studie doe je?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld!![]()
Ik ben oprecht fan van de (tu).quote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee (st)Maar dat was toen ik tegen BV Veendam moest, daar hebben ze in dat stadion net zulke lekkere gehaktballen
En je hebt een zomers kleurtje lijkt op foto'squote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een zonnetje in mijn msn naam want ik ben een mooiboy.
Als ze er nog niks van gezegd hebben wel ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet (ontdek ik net) tevens nog een boekverslag maken, en die moet ik 12 januari af hebben. Komt goed denk ik.
Geschiedenis!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah ja. Feitelijk gezien dan. En welke studie doe je?(ja dat vraag ik aan iedereen dus zal ik vast al eens gevraagd hebben
![]()
) ?
DIE KRIJG JE GRATIS BIJ DE SIRENE-RINGTONE JONGUH!! KYK IEDEREEN CHEKKE HUH HOE DAN!? ALS MN POKKIE GAAT AHAHAHAHAH KANKERVETquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OMG, KUN JE DIE KOPUH BIJ JAMBA OFSOW? IK HEB TOCH EEN ABBO DAAR JEWEETS KKVET MAN.
Al die aparte kutemoticons zijn vetquote:
Gegen Heracles toch?quote:
als die wedstrijd verloren word ga ik echt huilenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jaa. tegen heracles. ik ga heen.
Dat jij dat allemaal onthoudtquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja dat wist ik!Leuk.
Deed jij hiervoor niet een andere studie? Filosofie ofzo?
![]()
Ik nietquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jaa. tegen heracles. ik ga heen.
WHEHEHE JA DIE OPEN HAARD GAAT VERVELEN MAN DUS IK GA DENK IK BOLLYWOLLIE PAKKEN MAAR NU TWIJFEL IKquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DIE KRIJG JE GRATIS BIJ DE SIRENE-RINGTONE JONGUH!! KYK IEDEREEN CHEKKE HUH HOE DAN!? ALS MN POKKIE GAAT AHAHAHAHAH KANKERVET![]()
![]()
Geciteerd voor de waarheid.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Geschiedenis
Geschiedenis studeren.
Je moeder op een segway.quote:
Maar ik weet helemaal niks van jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alleen bij interessante mensen.![]()
![]()
Snap je 'm?!?!![]()
Moah, ik wil best wel wat meer van Geschiedenis weten na mijn havo-opleiding hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Geschiedenis
Geschiedenis studeren.
Je moeder grappen.quote:
Ja ik vind het ook wel interessant, maar je hebt zo weinig aan een studie Geschiedenis. Studeren puur en alleen voor de kennis en de interesse doe ik wel als ik oud benquote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, ik wil best wel wat meer van Geschiedenis weten na mijn havo-opleiding hoorIk vind het alleen zo subjectief
Chiang Kai-Shek werd bij ons bijvoorbeeld neergezet als een held terwijl hij verantwoordelijk was voor de dood van 10 mln mensen
Je leert alles van het Christendom enzo, maar je leert niks over de Islam en andere geloven
Ik voeg ook wel eens mensen voor de tieten toe.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Florian_ het volgende:
BWEHEH. Zo'n smatje in mn msn lijst waarvan ik dr naam niet ken he. Ik zo "Ooh, wie is dat ook alweer". Typ ik zo dr naam in bij hyves, is het zo'n dikke zeug die ik vroeger eens had toegevoegd omdat ze grote tieten hadAlleen nu waren dat niet meer de enige dingen die groot waren, die varkensrollade die de naam "buik" draagt weegt ondertussen zo'n 50 kilo
![]()
![]()
Ik ben best wel incognito enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar ik weet helemaal niks van jou?
Kan Geschiedenis niet erbij dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel interessant, maar je hebt zo weinig aan een studie Geschiedenis. Studeren puur en alleen voor de kennis en de interesse doe ik wel als ik oud ben.
Ze heet Pleun.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar ik weet helemaal niks van jou?
PFquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik voeg ook wel eens mensen voor de tieten toe.
Alleen dan wel op PF, m'n Hyves moet zuiver blijven.
Bij Archeologie ofzo misschien wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan Geschiedenis niet erbij dan?
Ik ga WO Rechten doen denk ikquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan Geschiedenis niet erbij dan?
Wij hadden het op de havo toen zo'n hele periode over de Islam en Mohammed etc, over oninteressant gesproken..quote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, ik wil best wel wat meer van Geschiedenis weten na mijn havo-opleiding hoorIk vind het alleen zo subjectief
Chiang Kai-Shek werd bij ons bijvoorbeeld neergezet als een held terwijl hij verantwoordelijk was voor de dood van 10 mln mensen
Je leert alles van het Christendom enzo, maar je leert niks over de Islam en andere geloven
Weet ik.quote:
Wij kunnen literatuur niet herkansen voor zover ik weetquote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wel toch? Je vroeg hoe ik het voor elkaar krijg om literatuur te herkansen. Nou het is keimoeilijk
.
Denk je dat je met Geschiedenis geen baan krijgt?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij Archeologie ofzo misschien wel.
Je moet gewoon iets doen waarmee je een baan krijgt, als het je interesseert lees je er toch nog wel over.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moeder grappen.
-12, gediskwalificeerd.
Geschiedenisleraar?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Denk je dat je met Geschiedenis geen baan krijgt?
Doe dat.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef behangplakker het volgende:
Zal ik een hyves aanmaken enkel voor Fok!-mensen? Zal mijn omgeving nog opkijken
quote:
Maar maakt het vak wel beter. Ze hebben het alleen maar over dingen die met westerse landen te maken hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij hadden het op de havo toen zo'n hele periode over de Islam en Mohammed etc, over oninteressant gesproken..![]()
Ga naar leiden danquote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Volgend jaar eindelijk naar de universiteit als 't goed is.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, even een emailadres aanmaken
Je hebt het net zelf nog over dat groepsgesprek ooit, toen heette je ook gewoon Jazzquote:Op maandag 2 februari 2009 20:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt me niet op msn
![]()
[..]
Maar maakt het vak wel beter. Ze hebben het alleen maar over dingen die met westerse landen te maken hebbenIk heb liever geschiedenis dat over Nederland gaat, maar voor de rest ook over alle landen en meerdere geloven enzo, niet alleen puur westers gericht
Net alsof daar alleen maar kakkers zittenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rechten in Leiden. Nee sorry, als ik een kakker was had ik 't wel gedaan.
quote:
jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef behangplakker het volgende:
Zal ik een hyves aanmaken enkel voor Fok!-mensen? Zal mijn omgeving nog opkijken
Niet alleen maar, maar wel veel, daar staat Leiden gewoon bekend om.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof daar alleen maar kakkers zitten
Er is zelfs een studentenvereniging voor alto's daar
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt het net zelf nog over dat groepsgesprek ooit, toen heette je ook gewoon Jazz..
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, ik doe WO om leraar te kunnen worden...
Ik zat meer te denken aan onderzoek, archieven en musea hebben altijd mensen nodig, de overheid wil ook graag academici in het algemeen. Leraar is echt een last resort
MSN-namen veranderen hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt het net zelf nog over dat groepsgesprek ooit, toen heette je ook gewoon Jazz..
Ik hoop hetquote:Op maandag 2 februari 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er echt zoveel vraag naar, ja?
Tilburg.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar wel veel, daar staat Leiden gewoon bekend om.
En ik ben ook geen alto hoor.Ik hoef sowieso niet bij een studievereniging.
Blijf wel gewoon in Utrecht.
Geschiedenis is mn 2e studiequote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En Geschiedenis? Waarom ga je geen 2e studie ernaast doen?
Ik hoop het ook voor je.quote:
Ik deel die mening.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is serieus wel de laatste stad waar ik heen zou willen.![]()
![]()
O, dan moeten we maar in Utrecht trouwenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sowwwwwwwwww in Rotterdam?
Dat is serieus wel de laatste stad waar ik heen zou willen.![]()
![]()
Oké.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MSN-namen veranderen hoorSoms heb ik een dikke breezernaam
Oh ik heb niet het hele topic gelezenquote:
Als je ik word met dt schrijft geloof ik dat wel ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wordt werkloos en krijg een uitkering denk ik. Ik ben nergens goed in
Filosofie waar ik mee ben gestopt, na 66 punten in 3 jaar behaald te hebbenquote:
daarom.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je ik word met dt schrijft geloof ik dat wel ja.
Filosofiequote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Filosofie waar ik mee ben gestopt, na 66 punten in 3 jaar behaald te hebben
behangplakkerquote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef behangplakker het volgende:
Wat word mijn hyves gebruikersnaam?
WTF ga je in Groningen doenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga International Business & Management, RUG.
MooiBoyKLB123.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef behangplakker het volgende:
Wat word mijn hyves gebruikersnaam?
quote:
Uhu.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
O, dan moeten we maar in Utrecht trouwen
quote:
quote:Deze gebruikersnaam bestaat al, kies iets anders
Word hem. Maar dan moOiBoyKLB123quote:
Administration klinkt alsof ze me fucking secretaresse gaan maken ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WTF ga je in Groningen doen![]()
?
En dat is echt een baggeropleiding heb ik gehoord, kun je 10x beter International Business Administration gaan doen.
STORM is koning!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Gvd. Wil ik de stripalbums van Storm downloaden zijn er geen seeders
VERGEET DE DUBBELE I NIET!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Word hem. Maar dan moOiBoyKLB123
Groningen isquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil dit doenen ik wil naar Groningen
![]()
Inderdaad, las ze vroeger altijdquote:
Je komt opeens weer binnenvallen met dat prutswerkquote:
Het internationale aspect van de opleiding is juist wat me aan staat, dit is geheel gegeven in het Engels, je kunt een tweede vreemde taal kiezen en in het derde jaar ga je een half jaar naar het buitenland..quote:
AIGHTquote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
YES IK HEB DE FIPO OP JAZZ ZN HYVES!
OMG, STORMquote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Gvd. Wil ik de stripalbums van Storm downloaden zijn er geen seeders
Zal ik die ene naaktfoto van jouw eens fotoshoppen danquote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je komt opeens weer binnenvallen met dat prutswerk![]()
Ik heb al gedaanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga nu vrienden accepteren. Wees er op tijd bij
Eerst vriendjes wordenquote:
IK WIL JE CHICKS NEUKEN COME ONNNNN ACCEPTEER.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eerst vriendjes wordenOf kan je zoiets niet versturen als je mijn hyves niet kan zien?
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef BigKahuna het volgende:
Ik luister T-Pain, gaan jullie me nu uitlachen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
BWHAWHAWHA BHAWB AWHAW WIE IS JELLED
![]()
![]()
?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
KLB-hyvers ontmaskerd:
http://bigkahuna.hyves.nl/
Vooral die met die ketting.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een mooie mensen allemaal op die hyves van die KLB mooiboy!
met die chick manquote:Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet nog een keiharde pwnfoto van mezelf vinden
Kijk mijn fotoboek en dat van die hyvert.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten man!
Al gedoanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe eens uitnodiging sturen dan
Doen ze bij ons in de omgeving ook altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, heb jij dat ook BK, die meisjes die jekentmeniet doen?
Ik heb geen foto van mezelfquote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, heb jij dat ook BK, die meisjes die jekentmeniet doen?
Zonder pasje?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
FUCK MAN IK KRIJG HIER MENNUS VEEL VRIENDNE VAN KK MAN ONGELOFELIJK DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND.
Dude, wij hebben ons allemaal al blootgegeven.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van mezelfAlleen waar anderen ook op staan, maar dit is een Fok! hyves
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van mezelfAlleen waar anderen ook op staan, maar dit is een Fok! hyves
doe mobiel aan. Ga voor de spiegel Inclusief tandpasta vlekken staan, flits aan en je hebt een echte mooiboy foto.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
SA, BK en BS kennen me al welquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, wij hebben ons allemaal al blootgegeven.
Ik heb een nokia 3310, in gebruik genomen nadat mijn samsung stuk gingquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
doe mobiel aan. Ga voor de spiegel Inclusief tandpasta vlekken staan, flits aan en je hebt een echte mooiboy foto.
Wat doe jij met 2 hyves dan. Jij telkens maar zeggen: Hyvesquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
SA, BK en BS kennen me al welEven kijken of ik een leuke foto kan opscharrelen
Uiteraard, maar tegenwoordig zitten er veel mensen op dat Hyves op je mobiel.quote:
Ik ben rodey, maar dat wist je al!quote:
jaheurquote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mag ik ook jou vriendje worden?![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar tegenwoordig zitten er veel mensen op dat Hyves op je mobiel.
Hehe, ik was zo zaterdag op stap en ik had een chick versierd (zoals dat hoort), werd ik om 4 uur 's nachts toegevoegd terwijl we toen nog in de bus zaten.
Achja, dan maar afgelegen. Ik ben best bereid om te reizen, dusquote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groningen is![]()
Alleen zo ver weg van alles.
Maar ik weet niet eens wat je hyves is, of had ik je al toevallig toegevoegdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Voeg mij toe wanneer je een geile date wilt.
Of als je er geen wilt.
Welke ben jijquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Of als je er geen wilt.
Mijn naam betekent direct dat het mijn hvyes isquote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat doe jij met 2 hyves dan. Jij telkens maar zeggen: Hyves
wie ben jij?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Of als je er geen wilt.
Ja, hoe krijg ik die als standaardfoto voorop zeg maar?quote:
Ja, indirect is die wel van jouw.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn naam betekent direct dat het mijn hvyes is? Die heeft de vriendin van Joey beide aangemaakt
Daar staat onder wijzig foto / voeg foto toe?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg ik die als standaardfoto voorop zeg maar?
Nou ja precies, je hebt dan een OV -kaart / chipkaart als het goed is.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, dan maar afgelegen. Ik ben best bereid om te reizen, dus!
Daarom.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja precies, je hebt dan een OV -kaart / chipkaart als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |