Daar staan 4 voetbalvelden in dacht ik. Rungnado May Day Stadium uit Pyongyang is volgens mij echt groter?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:16 schreef Dunckie het volgende:
Het grootste stadion ligt overigens in Praag...zo'n oude communistenbak waar 250.000 mensen in kunnen. Het is alleen niet meer in gebruik.
Volgens mij kunnen in MayDay ong. 150 000 mensen, maar dat is tenminste in gebruikt, dat stadion in praag heeft idd vier voetbalvelden, en het is veel groter en er kunnen 250 000 mensen in. Het is echter niet meer in gebruik voor professioneel voetbalquote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar staan 4 voetbalvelden in dacht ik. Rungnado May Day Stadium uit Pyongyang is volgens mij echt groter?
Gezellig, 4 wedstrijden kijken. Heel persoonlijk naar je eigen team 200 meter verderop kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen in MayDay ong. 150 000 mensen, maar dat is tenminste in gebruikt, dat stadion in praag heeft idd vier voetbalvelden, en het is veel groter en er kunnen 250 000 mensen in. Het is echter niet meer in gebruik voor professioneel voetbal
er moeten wel genoeg mensen naar zo'n executie kunnen kijken natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef erkel het volgende:
Oh nog steeds communistisch.
Mijn vrienden noemen het allemaal nutteloos.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Dunckie het volgende:
Een leuke vraag voor in dit topic:
Hoe noemen we de studie/het verzamelen van trivia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |