quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Lubje is afwezig, zoals vaker het geval is. Rucebo +1
Stand deel 1406:
tong80 2
Dunckie 5
tomtomaat 7
qonmann 1
Rucebo 1
Starzky 1
erkel 1
starla 1
Terpentin07 1
slaveloos 1
ScottTracy 1
RoofingBurner 1
lubje25 1
Rucebo 1
Foei, stout Lubje
Is dat niet bij elke vraag zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:34 schreef lubje25 het volgende:
Inmiddels opgezocht, dit ga je niet raden. Moet je echt weten volgens mij.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef erkel het volgende:
Nee wacht Kanye West natuurlijk. Sorry voor de vele antwoorden.
Bette Midlerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef slaveloos het volgende:
vertaald door slaveloos:
we moeten ons leven spelen alsof we soldaten in het veld zijn
maar het leven is kort, ik ren steeds harder
kracht en schoonheid voorbestemd om ten onder te gaan
knip dus de roos af terwijl die in volle bloei staat
welk lied van wie?
heel goed!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef ScottTracy het volgende:
Oh wacht, Killing Joke - Love like blood??
Ja die gaf de doorslagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
heel goed!!!
red tears are shed on gray... was dat hem?
Scott Tracy +1
Wel een echte 'tong' eighties vraagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
De makkelijkste vragen zijn het moeilijks
tot de angstlozen komen en de daad verricht wordt een liefde als bloed....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
De makkelijkste vragen zijn het moeilijks
Zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wel een echte 'tong' eighties vraag
Graag maar stel hem nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef qonmann het volgende:
zal straks wel weer een geo-vraagje stelen
Goede richting, maar kan het nog iets specifieker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Verliezend finalisten op een WK?
allemaal van die kutmoffen verlorenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Goede richting, maar kan het nog iets specifieker?
Hohoho, een beetje nuance. Ik zit in een rouwstemming nu een van hun sportpresentatrices in coma ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef starla het volgende:
[..]
allemaal van die kutmoffen verloren
Ik geef er toch een punt voor. Het zijn de enige landen die in de finale hebben gestaan van het WK voetbal zonder die ooit te winnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Verliezend finalisten op een WK?
Wie ? ..toch niet Schenk ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hohoho, een beetje nuance. Ik zit in een rouwstemming nu een van hun sportpresentatrices in coma ligt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |