Ja jijquote:
Alles lekker daar in verweggistan?quote:
hier ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
CGM
ja, inderdad is het hier morgen!
Allahu Akhbar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja jij
[..]
Alles lekker daar in verweggistan?
pr0n?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben er als ik zin heb en soms als ik anime kijkzoals nu deathnote herkijk
nog iets beleeft? Ik ben een week in Jakarta geweest, wat denk jij!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hier ook
mooi weer?en nog iets beleeft?
zelf een tentamen gemaakt. de dag vrij beetje geleerd en morgen verder leren.![]()
nee light, deathnote Lquote:
ja sorry, weet ik het.. ik ben in Jakarta geweest enzo, dus ik ben een beetje van het rechte pad afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee light, deathnote L
boekje dat mensen vermoord door de naam erin te schrijven die je ultiem god maakt.
Superslimme feds achter de jongen aan.Onrealistisch maar spannend
weet ik veelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog iets beleeft? Ik ben een week in Jakarta geweest, wat denk jij!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja sorry, weet ik het.. ik ben in Jakarta geweest enzo, dus ik ben een beetje van het rechte pad af
Jakarta is als iedere hoofdstad/megastad in Azie... een groot feesthok, met gruwelijk veel drank (drugs ook helaas) en vrouwen. Gewoon erg leuk, maar verdomde vermoeiend om steeds om 5 in de morgen thuis te komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik veelik zit in mijn saaie nederlandse gat! niks bijzonders gezien .. wat koeien
luie studenten die niks doen 1 werkt maar slompert zijn studie!
ghaaa!!! BIER HIER?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jakarta is als iedere hoofdstad/megastad in Azie... een groot feesthok, met gruwelijk veel drank (drugs ook helaas) en vrouwen. Gewoon erg leuk, maar verdomde vermoeiend om steeds om 5 in de morgen thuis te komen.
Ja jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey , dat zijn oude foto's met bril ben ik lelijker
ik ben voornamelijk een bierdrinker ja, lekker hoor.. en dan een goede DJ, band van het huis.. goed om een lange avond door te brengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ghaaa!!! BIER HIER?![]()
jezus ik heb zin in bier op maandag morgen ./ dinsdag morgen
Nou, ik kan het me niet voorstellen dat ik lig te krikken met dochters van kennissen hier... Gatver zeg..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemisschien zeg je het niet ... maar stil maar je geheim is veilig!
hij kan ook lenzen indoen, maar die zullen ze nog wel niet verkopen in Pasir Atas (Hoogezand op zijn Indonesisch)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |