Nee naar Minneapolis, en foto's staan in 'Show je nieuwe kleding'quote:Op zondag 8 maart 2009 22:28 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Damn, jaloers! Ben je naar NY geweest? En wat heb je nog meer voor moois gescoord dan, als ik vragen mag
?
Ziet er goed uit!quote:
yep, zijn redelijk dik en het shirt is ook best zwaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zijn die Obey shirts van goed kwaliteit ? Ik het een dikke stof ?
ik ga het dan maar bestellen. Hou niet zo van dunne stof als shirtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:49 schreef bbaadd het volgende:
[..]
yep, zijn redelijk dik en het shirt is ook best zwaar.
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
HM/HM/LeeCooper/Allstars
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een beetje saai maarja.
Haha, ik ben 1.60 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
het kan wel , een volledige foto van pumpkin
jij bent echt kleinKleding is toch in orde? Niet bijzonder opvallend maar wel ok
neeee want je hoofd staat er niet altijd helemaal op of de belichting is brakquote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha, ik ben 1.60 ofzoEn ik heb toch altijd een volledige foto?
Beetje saai maar wel lekker zeg maar. Leuk gefotografeerd zo met die kittykatquote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een beetje saai maarja.
Die houding van jou. Ik denk dat het een trend word. Ik ga op m'n volgende foto ook zo staan.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een beetje saai maarja.
ik wilde juist zeggen dat dit de eerste foto van je is waarbij ik je kleren er echt leuk uit vind zien. Wat jij saai vindt, vinden andere mensen misschien gewoon heel leuk.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een beetje saai maarja.
zwarte broek...met bruine laarzenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een beetje saai maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |