Dat zijn ook 2 woorden.........quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:18 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Oh ja...........![]()
The Queen?
Ik zie geen plaatje...........![]()
quote:
Remon Stotijn aka Postman. Voorheen voorman van Postmen. Voorheen echtgenoot van Anouk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef Feeeeble het volgende:
Ik weet niet wie hij is......hij heeft wel een bekende kop...........
Ik in eerste instantie ook niet, maar ik zit met Ring Ringquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef Feeeeble het volgende:
Ik weet niet wie hij is......hij heeft wel een bekende kop...........
Huh? Heb ik er een gemist?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Sautor het volgende:
Maar we gaan verder met die van feeeble
Ja, nu je het zegt weet ik het........quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Remon Stotijn aka Postman. Voorheen voorman van Postmen. Voorheen echtgenoot van Anouk.
Ik was mijn plaatje zelf alweer vergeten........Thanks!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook niet, maar ik zit met Ring RingEn toen dacht ik, oja, dat is Postman
Maar we gaan verder met die van feeeble
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef Sautor het volgende:
Gokje dan maar: Dirty Harry? (als de persoon die zijn handen was ook echt een harry is)
Iedereen kent deze film.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef Sautor het volgende:
Films van voor 1980 ken ik absoluut niet, op wat klassiekers na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |