wist niet dat je hier in amsterdam werktequote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
De twee koffieautomaten op mn verdieping zijn trouwens stuk, nu moet ik steeds naar boven
Volgens mij is dat bij jou zelden niet het gevalquote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
MNR on top of things...
damn, ik moest nog thuiswerken vandaag... mn fantasie slaat weer op hol
Daar heb je een punt...Heb een levendige fantasiequote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij jou zelden niet het geval
Wat is er jammer aan dat ik geen lijstje heb?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammer MNR
De twee koffieautomaten op mn verdieping zijn trouwens stuk, nu moet ik steeds naar boven
Ja, dat en ik beweeg op mn werk vrij veelquote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is er jammer aan dat ik geen lijstje heb?
Beweging is goed voor je JBMeer doorbloeding en zo, word je lekker fit van ipv hele dag achter het scherm zitten.
Oooh, dat laatste heb ik altijd al willen weten!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Ik zit al de halve dag met een flinke dip. En nu heb ik ook even last van diarrhee.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Ik zit al de halve dag met een flinke dip. En nu heb ik ook even last van diarrhee.
Ja, kloptquote:
TMIquote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Plaatje kan ik niet zien, maar als man ga ik vooral voor vrouwen met laarzen...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik moest van Snuitebolletje hier vragen of ik met deze schoenen mannen kan scoren omdat ze zo hip zijn ofzo
[ [url=http://pien85.punt.nl/upload/IMG_0033_[320x200].JPG]afbeelding[/url] ]
* Pien verliefd op schoenen is
Hoe komt het dat je in een dip zit, wat is er gebeurd.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |