wist niet dat je hier in amsterdam werktequote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
De twee koffieautomaten op mn verdieping zijn trouwens stuk, nu moet ik steeds naar boven
Volgens mij is dat bij jou zelden niet het gevalquote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
MNR on top of things...
damn, ik moest nog thuiswerken vandaag... mn fantasie slaat weer op hol
Daar heb je een punt...Heb een levendige fantasiequote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij jou zelden niet het geval
Wat is er jammer aan dat ik geen lijstje heb?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammer MNR
De twee koffieautomaten op mn verdieping zijn trouwens stuk, nu moet ik steeds naar boven
Ja, dat en ik beweeg op mn werk vrij veelquote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is er jammer aan dat ik geen lijstje heb?
Beweging is goed voor je JBMeer doorbloeding en zo, word je lekker fit van ipv hele dag achter het scherm zitten.
Oooh, dat laatste heb ik altijd al willen weten!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Ik zit al de halve dag met een flinke dip. En nu heb ik ook even last van diarrhee.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Ik zit al de halve dag met een flinke dip. En nu heb ik ook even last van diarrhee.
Ja, kloptquote:
TMIquote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
Plaatje kan ik niet zien, maar als man ga ik vooral voor vrouwen met laarzen...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik moest van Snuitebolletje hier vragen of ik met deze schoenen mannen kan scoren omdat ze zo hip zijn ofzo
[ [url=http://pien85.punt.nl/upload/IMG_0033_[320x200].JPG]afbeelding[/url] ]
* Pien verliefd op schoenen is
Hoe komt het dat je in een dip zit, wat is er gebeurd.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:17 schreef Howl het volgende:
TVP'tje.
quote:
hangt van de outfit af....quote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff ergens ander geupload
Aparte technieken hierquote:Op maandag 2 februari 2009 14:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]En anders verblind ik ze gewoon met mn schoenen
Ik heb geen schoenen voor bij een outfitquote:Op maandag 2 februari 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
hangt van de outfit af....
onder een joggingachtige relaxte zondagoutfit vind ik ze goed kunnen.
't Leidt in ieder geval af van de rest van mijquote:
Waarom moet ik kwijlen bij iedere reactie die jij geeft?!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben meer van de pumps of leuke laarsjes (in de winter)
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
't Leidt in ieder geval af van de rest van mij
Ik wou dat ik dr op kon lopen, hakken... Uurtje gaat wel, maar daarna breek ik mn benen óf moet ik gaan zitten omdat m'n voeten zo'n pijn doenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben meer van de hakken
Kwaak houd wel van platte schoenen meen ik me te herinneren
aha, zoals wij mannen dat doen dus! (ik heb 4 paarquote:Op maandag 2 februari 2009 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen schoenen voor bij een outfitIk koop een paar schoenen, loop er een jaar op en koop weer nieuwe
[..]
't Leidt in ieder geval af van de rest van mij
Volgens je fobo is GC je favoriete forum, dus je kan niet meer stukquote:
quote:
kijkquote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben meer van de pumps of leuke laarsjes (in de winter)
ik weet het niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom moet ik kwijlen bij iedere reactie die jij geeft?!![]()
Ik heb best veel schoenen, maar maar 1 paar waar ik echt dagelijks op loop... De rest is voor 'speciale gelegenheden' enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
aha, zoals wij mannen dat doen dus! (ik heb 4 paar)
en je 2e quote, euhm, vind niet dat dat nodig is.
Ik loop de hele dag op hakken zowat, vrijwel elke dagquote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dr op kon lopen, hakken... Uurtje gaat wel, maar daarna breek ik mn benen óf moet ik gaan zitten omdat m'n voeten zo'n pijn doen
Welkom hier!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie gaan hard hier! ik heb hier nog nooit gepost. Zal me eens voorstellen. Nouk, 24 en nu 5 maanden single. Heerlijk, beter beslissing had ik niet kunnen nemen. Heerlijk dat ik van mijn ex af ben dan, single zijn vind ik wat minder
Huh?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens je fobo is GC je favoriete forum, dus je kan niet meer stuk.
Dat kan ik dus nietquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
je hoeft toch ook alleen maar te zitten en mooi te zijn?
Heerlijk inderdaad..quote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag op hakken zowat, vrijwel elke dag
Ik vind t getik ook zo fijn klinken
Feest was echt helemaal geweldig top en hip! Hardstikke leuke en dansbare muziek, onwijs gezellig publiek en was de volgende dag pas om 3 uur thuisquote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het niet...
Dat is niet zo goed hoor?
Misschien maak je veel te veel speeksel aan en zo... ff langs de dokter gaan
Hoe was je foute feest?
Hoi, join the club.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie gaan hard hier! ik heb hier nog nooit gepost. Zal me eens voorstellen. Nouk, 24 en nu 5 maanden single. Heerlijk, beter beslissing had ik niet kunnen nemen. Heerlijk dat ik van mijn ex af ben dan, single zijn vind ik wat minder
Goed?! Of wil je meer weten?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Welkom hier!
wat een volledige aanmeldingspost zeg
Ze mist de foto nog!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Welkom hier!
wat een volledige aanmeldingspost zeg
bruiloft, begravenis.. afstuderenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb best veel schoenen, maar maar 1 paar waar ik echt dagelijks op loop... De rest is voor 'speciale gelegenheden' enzo
Zojuist gedaan!quote:
en ik maar wachten en wachten...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Feest was echt helemaal geweldig top en hip! Hardstikke leuke en dansbare muziek, onwijs gezellig publiek en was de volgende dag pas om 3 uur thuis
Wachten?! Ik maar kijken wanneer ik een sms van je kreeg waar ik naartoe moest gaan!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik maar wachten en wachten...
En schoenen voor leuke dates ook!quote:
Ja, dat deel snapte ik, maar waarom kan ik dan niet meer stuk?quote:
je bent een man en zegt liev??quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn ook wel liev onder een spijkerbroek.
DC'squote:Op maandag 2 februari 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff ergens ander geupload
he kutquote:Op maandag 2 februari 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wachten?! Ik maar kijken wanneer ik een sms van je kreeg waar ik naartoe moest gaan!
Voor/van/bij/metquote:Op maandag 2 februari 2009 14:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En schoenen voor leuke dates ook!
[..]
Ja! volgend weekend gaan we gewoon samen ergens naartoe... heb je al een leuk feestje op het oog?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he kut
volgend weekend ff duidelijker communiceren
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
aha, zoals wij mannen dat doen dus! (ik heb 4 paar)
Hey ik heb die roze met jou gekocht, dat maakt jou natuurlijk vreselijk bijzonder enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor/van/bij/met* Snuitebolletje is niet leuk!
de ouders van mn vrien komenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! volgend weekend gaan we gewoon samen ergens naartoe... heb je al een leuk feestje op het oog?
Waar ben ik mod van?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:41 schreef Pien85 het volgende:
Ja, dat deel snapte ik, maar waarom kan ik dan niet meer stuk?
ik heb een maat die heeft alleen al van nike minstens 75 paar....quote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oops....Ik koop er iets meer per jaar, ben ik nu een verwijfde kerel geworden???
Die moet ik vast kunnen handelen!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de ouders van mn vrien komen
Maar schuif maar aan hoor haha
Hangt van de date afquote:
Ah, now I get it!quote:
Userfoto's #236quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
erg goed!
nu willen we nog een foto zien
ze mogen me nu al nietquote:Op maandag 2 februari 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die moet ik vast kunnen handelen!gezellig!
Geeft niet hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, now I get it!
nee, dat wist ik niet
zorg ik dat er niet teveel gelopen wordtquote:Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hangt van de date afHeb leuke laarzen met hakken enzo
Maar die draag ik niet op een eerste date
Ben bang dat ik dan te veel moet lopen enzo, en dan zere voeten krijg, dan ga ik moeiljk kijken, en dat maakt me dan weer minder leuk
Met mij erbij wel! alleen dan willen ze me natuurlijk gaan adopteren en gaan ze hun eigen zooitje verstoten!quote:
als een kerel me veel laat lopen op een eerste date word het toch niks denk ikquote:Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan te veel moet lopen enzo, en dan zere voeten krijg, dan ga ik moeiljk kijken, en dat maakt me dan weer minder leuk
NIke SB's ja daar kun je 200 paar van hebben en dan nog heb je ze niet compleetquote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een maat die heeft alleen al van nike minstens 75 paar....
en die is geen wijf![]()
nog steeds geen antwoord op je vraag maar oke
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
Ik zei toch al, je kan niet meer stuk.
Welkom! Klinkt alsof je er inderdaad volledig achter staa, dan kan je hier wel lol beleven.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al welkom gezegdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben trouwens ook geen sportschoenen mens, behalve in de sportschool. Daarbuiten vrijwel alleen laarzen en hakken.
quote:
Of je daar blij van moet wordenis een heel ander verhaal natuurlijkquote:
Waar zijn je kleren?quote:
Haha! Tja, wil gewoon niet t risico lopen dat ik moeilijk ga kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als een kerel me veel laat lopen op een eerste date word het toch niks denk ik
op het risico van een duffe versiertruuk af, van mij mag je elke dag op je DC's komen hoor, of shelltoe's ook goed. Laarzen mag ook, maar is zeker geen pre.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met mij erbij wel! alleen dan willen ze me natuurlijk gaan adopteren en gaan ze hun eigen zooitje verstoten!
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je daar blij van moet wordenis een heel ander verhaal natuurlijk.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op het risico van een duffe versiertruuk af, van mij mag je elke dag op je DC's komen hoor, of shelltoe's ook goed. Laarzen mag ook, maar is zeker geen pre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |