Ja inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doe es lief![]()
moos is gewoon een beetje emo van de situatie !
met een bot mes kom je er ook wel door heen hoarquote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
en is me mes ook nog bot
hehe Meneer Klonkiequote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
zo af en toe kunnen jullie best tellen ja
mr Klonkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
Jaloers?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
Je wilt me dood hebben hequote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
[..]
met een bot mes kom je er ook wel door heen hoar
Alleen -madquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
maar ik heb de skills altijd al gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
op jullie tel skills, dacht het niet
en maar gek vinden dat je vriendin zoveel bij mij isquote:
nias heb je een cam op je werk ? ik kom zo online w88 ffquote:
ik ga vanaf nu bijhouden wie er hier het vaakst zit te kloten, aan het eind van het jaar mag die dan een gezellige avondje uit met een geile kudde stieren, glijmiddel niet incl.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ik heb de skills altijd al gehad
ik ben meer van de schapenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu bijhouden wie er hier het vaakst zit te kloten, aan het eind van het jaar mag die dan een gezellige avondje uit met een geile kudde stieren, glijmiddel niet incl.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu bijhouden wie er hier het vaakst zit te kloten, aan het eind van het jaar mag die dan een gezellige avondje uit met een geile kudde stieren, glijmiddel niet incl.
succes daarmeequote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom heb ik het gevoel dat jij heel vaak fout gaat tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Nu je het zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en maar gek vinden dat je vriendin zoveel bij mij is
Doet hij het ook nogquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
nias heb je een cam op je werk ? ik kom zo online w88 ff
zie je runx zitten met zijn slaapkop en zijn ochtend/zondags klerenquote:
idd heb nog niet eens gegetenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zie je runx zitten met zijn slaapkop en zijn ochtend/zondags kleren
kauwend op een stukje brood
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom heb ik het gevoel dat jij heel vaak fout gaat tellenIk heb het hier toch nog nooit fout gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(wrs omdat ik maar 1 of 2 topics heb geopend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik ga het wle fout doen gek met een kudde stieren schapen een avondje uit wie wil dat nou nietquote:
Jij mag wel in mijn plaatsquote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga het wle fout doen gek met een kudde [s]stieren[/] schapen een avondje uit wie wil dat nou niet
Sterf duizend dodenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
Dit is nog wel de grappigste van de dag
dat is wel heul lief van jouquote:
ik heb jer geen woorden voor, Bedankt jongequote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Dat heb ik wel voor je over
was ik gisteren al met guitar Heroquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef debbie_19 het volgende:
TONIIIIIIIGHT I'M A ROCK AND ROLL STAAAAAAAAAAAAR![]()
![]()
![]()
heb jij sweet home alabama al gedaan ?quote:
waar woon je ? neem de wii wel mee gaan we GH doenquote:
hey, heb jij vanavond wat te doen ?quote:
Der is iemand der pilletjes weer vergetenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef debbie_19 het volgende:
TONIIIIIIIGHT I'M A ROCK AND ROLL STAAAAAAAAAAAAR![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
waar woon je ? neem de wii wel mee gaan we GH doen
dat moet je toch eerst aan kaj vragenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
waar woon je ? neem de wii wel mee gaan we GH doen
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb jer geen woorden voor, Bedankt jonge![]()
Is dit een date?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hey, heb jij vanavond wat te doen ?
neequote:
ja, we waren met veuull mensen, we waren bij rob rob rob rob rrob rob, en niels, met guus, en stefanquote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij sweet home alabama al gedaan ?
alleen als jij dat wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
neuken ? naisquote:Op maandag 2 februari 2009 13:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hey, heb jij vanavond wat te doen ?
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alleen als jij dat wilNou liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok laat maarquote:
jij had van het weekend ook een date met p00pquote:
wat jij wilquote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
can't ? was dat wel , of was dat niet
Volgens mij 2 zelfsquote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij had van het weekend ook een date met p00p
can not betekent datquote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
can't ? was dat wel , of was dat niet
dat bedoel ikquote:
p00p is geen negertquote:Op maandag 2 februari 2009 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat bedoel ik
wel met die neger, maar niet met ons.
Ik ontken allesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij had van het weekend ook een date met p00p
Hij kwam helemaal speciaal daarvoor naar amsterdamquote:Op maandag 2 februari 2009 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat bedoel ik
niet ?quote:
muha !quote:
Omdat ik hem toch heb gezieeeeenquote:
ohh dus je kan het misschien wel vertellenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch heb gezieeeeendoh
Jij wilt nietquote:Op maandag 2 februari 2009 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ik weet niks ?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:08 schreef Moozzie het volgende:
Iedereen weet het al behalve ik
Oh wacht
ik wil welquote:
Ja ik wilquote:
KOM DAN GEK,(ik bedoel dat op de liefe manier hoar )quote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja ik wil
Ik kan wel een keertje naar Enschede komen
Neem ik al me vrienden mee, past makkelijk in een smart
WOEHOE !quote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja ik wil
Ik kan wel een keertje naar Enschede komen
Neem ik al me vrienden mee, past makkelijk in een smart
Ruime auto is dat![]()
nou ik wil ook weten, komt debbie ook ? gaan we GHenquote:
en pes natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ik wil ook weten, komt debbie ook ? gaan we GHen
en een kartbaan?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
WOEHOE !wij hebben hier ook wel een p00l centrum
woat?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ik wil ook weten, komt debbie ook ? gaan we GHen
hihi met kartenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en een kartbaan?
Ik moet p00p nog verslaan
ook een kartbaan, een heule grote, alleen wel binnenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
en een kartbaan?
Ik moet p00p nog verslaan
Dan moet ik wel goed oefenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuuh debbie heeft vrijdag vrijquote:
hoe weet je nou of je druk bent, we hebben niet eens een datum afgesproken !quote:
debbie heeft vrijdag niet meer vrij debbie heeft nu maandag vrijquote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef Runx het volgende:
[..]
neuuh debbie eeft vrijdag vrij, anders gaan wij toch en meeting houden bij debs
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook een kartbaan, een heule grote, alleen wel binnen
maar vlakbij is wel buiten, maar die is beetje gay
Die buiten is wel lijp alleen is het jammer dat het asfalt iet helemaal ok isquote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook een kartbaan, een heule grote, alleen wel binnen
maar vlakbij is wel buiten, maar die is beetje gay
ja, maar ze hebben nu wel betere karts !quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
Die buiten is wel lijp alleen is het jammer dat het asfalt iet helemaal ok is
Die buiten is gay hoor ik net.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
Die buiten is wel lijp alleen is het jammer dat het asfalt iet helemaal ok is
nou dan kan mevrouw debbie toch gewoon komen ? anders houden we een meeting bij jou ? als jij niet kan komen komen wij wel zo liefff zijn wijquote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
debbie heeft vrijdag niet meer vrij debbie heeft nu maandag vrijen dat is echt daarom ben ik nu ook vrij
Ik ben bang voor gay kartbanenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ze hebben nu wel betere karts !
aardig zegquote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan kan mevrouw debbie toch gewoon komen ? anders houden we een meeting bij jou ? als jij niet kan komen komen wij wel zo liefff zijn wij
Thxquote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goede morgen kids..
remember... always fuck with condoms
sstquote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goede morgen kids..
idd dus ben ik wel benieuwd, en in de regen rijden was ook wel vetquote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ze hebben nu wel betere karts !
idd, ik ben er toch zo met mijn golfquote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan kan mevrouw debbie toch gewoon komen ? anders houden we een meeting bij jou ? als jij niet kan komen komen wij wel zo liefff zijn wij
helle meneer barraquote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goede morgen kids..
ja, maar tochquote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
idd dus ben ik wel benieuwd, en in de regen rijden was ook wel vet
morgen,quote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goede morgen kids..
vroeger gebruikten ze lindedarm van lammeren, kalveren en geitenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goede morgen kids..
das waar als je bedenkt dat in de vakanties bij ons 30 euro onbeperkt isquote:Op maandag 2 februari 2009 13:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar tochdas wel zonde van het geld
ik zei schatje tegen jequote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Friday12 het volgende:
ik ben heul niet van de verkeerde kant
niet in de vakantiesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Runx het volgende:
[..]
das waar als je bedenkt dat in de vakanties bij ons 30 euro onbeperkt is
Jaquote:
naisquote:Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet in de vakanties
nu elke woensdag dacht ik![]()
heb zo'n folder in de bus gekregen
oh nee, alleen in februariquote:Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet in de vakanties
nu elke woensdag dacht ik![]()
heb zo'n folder in de bus gekregen
jazekerquote:Op maandag 2 februari 2009 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jazo ben ik
lekker gegeten lief?
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
pappa ramtin is terug voor dat jullie het weten![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jazo ben ik
lekker gegeten lief?
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was even vergeten dat mijn toekomstige verloofde en vader van mijn kinderen hier ook was
* Moozzie gooit consooms naar barraquote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was even vergeten dat mijn toekomstige verloofde en vader van mijn kinderen hier ook was
Ohneej wacht die moeten jullie juist niet gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit consooms naar barra
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohneej wacht die moeten jullie juist niet gebruiken
succesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
nou mensen...ik gaat ervandoor... op naar het ziekenhuis
Succesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
goodluckquote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
i knowquote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
dudequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:
dudequote:
wat ?quote:
niksquote:
quote:
alleen de 10e nogquote:
vooruit dan maarquote:
saai he hierquote:
zeg dat welquote:
het is wel heel rustigquote:
14quote:
man das echt te veelquote:
das heul geen baggerquote:Op maandag 2 februari 2009 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
man das echt te veelen echte bagger
quote:
quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Volgens mij ben ik wel de nieuwe recordhouder of niet met 14 posts op rij ?
quote:
WOOOAH ! vet gekquote:
helemaal niet ik moet xml link makenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Moozzie het volgende:
Waar is iedereen
LL heeft zeker vrij,
Woerdje is aan het bevallen
-mad doet alsof hij werkt
debbie is vakantie aan het vieren
p00p kan niet fokken
friday voelt zich te goed voor ons
en barra is naar debbie
Ben ik hier helemaal alleen!
xmlquote:Op maandag 2 februari 2009 15:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
helemaal niet ik moet xml link maken![]()
en ik ken geen xml
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef Moozzie het volgende:
Waar is iedereen
LL heeft zeker vrij,
Woerdje is aan het bevallen
-mad doet alsof hij werkt
debbie is vakantie aan het vieren
p00p kan niet fokken
friday voelt zich te goed voor ons
en barra is naar debbie
Ben ik hier helemaal alleen!
nee maar het moet linken met facturen enz weet ik veel hoe dat moetquote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
xml [ afbeelding ]
Dat is toch heul niet moeilijk trouwens
Ik heb ook geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar het moet linken met facturen enz weet ik veel hoe dat moet
Fotoshoppenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:12 schreef Friday12 het volgende:
maar voor de rest ben ik aan het fotosjoppen enz
Moet je dat zelf doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja moest wat achtergrondjes voor knopjes etc hebben
Hoop voor jouquote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of wacht eens... Misschien juist een goed teken
Dat er toch nog hoop voor me is
Wat een kut leven heb jij zegquote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Friday12 het volgende:
omg moet ik binnen 1 dag nuttig en tegen mafkezen die nergens iets van weten xml kunnen uitleggen en wat het is
Je bedoelt die lekkere snoepjesquote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je bent je pil trouwens weer vergeten
Boredquote:Op maandag 2 februari 2009 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw we beginnen weer opnieuw
Leuk
hier komt ie:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Leuk
hier komt ie:
woat?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Leuk
hier komt ie:
Ik was heul niet bij barraquote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar wacht eens![]()
![]()
Debbie post weer
Dus dat betekend dat barra er ook weer is![]()
![]()
Nee barra was bij jouquote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik was heul niet bij barraof wel? you will never knooooow
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef Moozzie het volgende:
Of misschien is dokter barra een beter idee
stil eens..je verpest mijn romantische sfeerquote:Op maandag 2 februari 2009 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast bizon 1 seconde lijm
Wat is er stuk?
quote:
Sorry lieverdquote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
stil eens..je verpest mijn romantische sfeer
Je moet toch wat om er leuk uit te zien voor de schaapjesquote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Runx het volgende:
me wenkbrauwen zijn ook weer gedaan, wel tering pijnlijk maar ok
Stel je niet aan..dat doe ik iedere 6 wekenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Runx het volgende:
monobrauw power...quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Runx het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
monobrauw power...
ik had gister een scheer ongeluk
ja maar , haartjes eruit trekken is pijnlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stel je niet aan..dat doe ik iedere 6 weken
what happend ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
monobrauw power...
Wenkbrauw wegquote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
monobrauw power...
quote:
Eenschquote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef Runx het volgende:
nou meneer barra de slet dat is heul gemeen om het niet te vertellen
Foto'squote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laten we zeggen dat ik ineens een kale baan in het gras had....
ik heb daarna maar het gras helemaal gemaaidquote:
Je bent nu dus kaal?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb daarna maar het gras helemaal gemaaid
je kont haar ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb daarna maar het gras helemaal gemaaid
quote:
Ik keek met rechtsquote:
Euh Barra!quote:
Ah..het leeft nogquote:
Jawuhl! Es ist Baggerzeit!quote:
* Sgele tieft er nog wat bagger tegenaanquote:
Zo en wat nu?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele tieft er nog wat bagger tegenaan
Baggeren we vrolijk verder?quote: