abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:03:25 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65702507
Ik krijg tranen in mijn ogen van het laatste berichtje! Fijn dat er een positieve noot is!
En gefeliciteerd ingrid.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:12:17 #177
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65702897
Hulde voor je baas, Djeez!

Ingrid, van harte gefeliciteerd. Ondanks alles hoop ik dat je toch een beetje een fijne dag hebt.
Blijf goed voor jezelf zorgen!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:15:06 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65703018
Djeez, wat fijn dat ze op je werk zo met je meeleven en je de ruimte geven om voor jezelf en je gezin te zorgen.
Ingrid, gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk slaat de AB snel aan en kan je nu eindelijk een beetje op gaan knappen.
En morgen weer driedubbel knuffelen met hem he.
Had je nog een doek of knuffel bij je in bed gelegd om mee te nemen voor hem?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:17:37 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65703109
Jaaa, goed nieuws! Fijn da tje baas zo meeleeft en -denkt Djeez. Zulke dingen maken het allemaal een beetje dragelijker. Echt heel fijn!
Ingrid, gefeliciteerd! Hopelijk zorgt het nieuws van Djeez ook bij jou voor wat opluchting.

En nu: Groeien Tyler!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65705371
BE goed dat je het zegt, want dat vergeet ik telkens. Ga meteen een knuffellapje pakken en in bed leggen.

En ik wil nogmaals iedereen bedanken hier in het topic en in de pm voor de buskaart aanbiedingen.
Morgen gaan we 's avonds heen, donderdag ga ik met de bus en is Kim bij mijn ouders/zusje. En vrijdag hebben we ook vervoer. In het weekend kunnen we de auto van mijn vader lenen. En volgende week zien we wel. Ligt eraan wanneer hij naar huis mag.
pi_65705450
Ohja, Mrien bedankt voor de kaartjes. Kim wijst ze de hele dag aan. Die is voor Kim, Winnieeeeeee!, die is voor Tyler, nijntieeee en die is voor mama, want mama is jarig. (komt doordat ik een ander verjaardagskaartje had gehad)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:30:07 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65705793
Djeez en Ingrid, na alle narigheid van gisteren, gelukkig dan nu toch een iets fijner bericht tussendoor. Dat zal een pak van jullie hart zijn dat er zo wordt meegedacht vanuit het bedrijf.

Ik hoop dat jullie dan nu echt snel gaan opknappen allemaal. Zoals mijn schoonmoeder met onverwoestbaar optimisme altijd zegt: "vanaf nu gaan jullie opbouwend heen!".

Sterkte en ook nog van harte gefeliciteerd, Ingrid
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65706256
Wat een fijn nieuws Djeez! Hopelijk biedt dat ook geestelijk nu even wat rust. Dat jullie weer wat meer het idee krijgen dat het goed gaat komen

Ingrid gefeliciteerd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65706436
En dan heb je een lief meisje naast je . "Als mama jarig bent, dan krijgt mama kaartie." "Vind jij mooi he mama." En dan een dikke knuffel.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:45:16 #185
37150 livelink
pi_65706516
Ach, wat lief van Kim . Hebben jullie er nog wel iets aan gedaan? Voor de kinderen is dat toch ook altijd een heel speciale dag.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:51:11 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65706866
Wat fijn zo'n meedenkende en meevoelende CEO, Djeez. Wat zal dat een rust geven. Een hobbel minder
Ingrid, gefeliciteerd.
Lekker douchen!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:00:09 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65707379
Een heel dikke kus voor jullie!
Wat gaan jullie door een moeilijke tijd met veel te veel dingen die alles nog moeilijker maken.

Ik wens jullie veel sterkte met alles en denk aan jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:00:51 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65707414
Oh, én natuulijk gefeliciteerd met je verjaardag, Ingrid.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:13:13 #189
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65708136
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE goed dat je het zegt, want dat vergeet ik telkens. Ga meteen een knuffellapje pakken en in bed leggen.

Ik propte altijd zo'n knuffeldoekje ergens tussen/onder mijn borsten, in de bh. De hele dag. Werkt goed!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:39:52 #190
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65709686
Wat een goede reactie van je baas Djeez!

En wat fijn dat het voor de komende dagen geregeld is dat jullie lekker naar jullie mannetje kunnen gaan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:39:45 #191
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_65713417
Jeetje, wat komt er toch een hoop op jullie af.
Wat fijn dat je baas meeleeft Djeez. Geeft toch een stukje rust in alles wat op jullie afkomt.
Ingrid, gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je ondanks alle zorgen er toch een beetje van hebt kunnen genieten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_65722191
Ingrid heb je toch nog voor zover mogelijk een beetje een leuke verjaardag gehad? Fijn dat ze op het werk van Djeez met jullie meedenken dat scheelt weer een stressfactor!

Veel knuffelplezier met Tyler vandaag en een dikke voor Kim!
pi_65743038
En hoe was het vandaag met Tyler ?
En hoe is het met jou ?
pi_65743926
Met Tyler gaat het hetzelfde eik. Nog wel spugen, maar wel wat aangekomen. Ik heb hem nog de fles gegeven. En om de beurt op schoot gehad.
En de verpleging heeft het voor elkaar gekregen om zijn speen kwijt te raken, terwijl die aan een doek geknoopt was. Ik ruim een half uur gewacht bij de apotheek, hebben ze alleen spenen vanaf 6 maanden. Grrr! Thuis konden we nog net bij de DA terecht en daar maar een speen gekocht. Neem ik die morgen mee.
En nu moeten we ineens wel zelf de sonde inbrengen, lazen we. Terwijl er was gezegd dat thuiszorg dat zou doen. Daar zijn we het niet mee eens.
  Redactie Frontpage woensdag 4 februari 2009 @ 20:24:15 #195
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65744040
Gelukkig groeit hij goed. Tyler is nu al 3280 gram, dus het krachtvoer werkt!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:26:29 #196
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65744131
Sodeknetter!
Dat gaat hard!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:26:56 #197
37150 livelink
pi_65744153
Nou, dat is wel een heel mooi gewicht zo snel ineens

Ik zou als ik jullie was even een gesprek aanvragen om nadere uitleg over de sondevoeding.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:30:46 #198
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65744341
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
En nu moeten we ineens wel zelf de sonde inbrengen, lazen we. Terwijl er was gezegd dat thuiszorg dat zou doen. Daar zijn we het niet mee eens.
Nee natuurlijk ben je het daar niet mee eens. Wat een hufters zeg. Het wordt zeker te duur allemaal.

Er zijn mobiele verpleegkundigen-teams van de thuiszorg, speciaal voor dit soort handelingen.
Daarbij is het inbrengen van een sonde iets dat heel nauw kijkt. Onjuist inbrengen kan heel gevaarlijk zijn.

Om nog maar te zwijgen over de schade die het jullie moeder-kind band kan opbrengen. Tyler moet zich bij jullie zo veilig mogelijk voelen, juist daarom wordt het altijd gestimuleerd dat "vervelende" handelingen zoveel mogelijk door derden uitgevoerd worden.

Hou je poot stijf hoor! Sterkte! En fijn dat ie zo gegroeid is!
... ♥ ik mis je ♥
pi_65744854
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef phluphy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk ben je het daar niet mee eens. Wat een hufters zeg. Het wordt zeker te duur allemaal.

Er zijn mobiele verpleegkundigen-teams van de thuiszorg, speciaal voor dit soort handelingen.
Daarbij is het inbrengen van een sonde iets dat heel nauw kijkt. Onjuist inbrengen kan heel gevaarlijk zijn.

Om nog maar te zwijgen over de schade die het jullie moeder-kind band kan opbrengen. Tyler moet zich bij jullie zo veilig mogelijk voelen, juist daarom wordt het altijd gestimuleerd dat "vervelende" handelingen zoveel mogelijk door derden uitgevoerd worden.

Hou je poot stijf hoor! Sterkte! En fijn dat ie zo gegroeid is!
Ja precies. Ik vind dat doodeng, straks gaat er iets verkeerd.
Van de thuiszorg, die ook hielpen met spoelen, dat was het medische team. Dus als het goed is, komen dezelfden weer. Ook nog 1x per dag mij helpen met spoelen.

Ik wil zeker nog een gesprek verder. Want dit hebben we dus gelezen in zijn map. Niks over gehoord verder. Misschien dat ik dat morgen nog kan regelen. Ook met maatschappelijk werk, die krijg ik maar niet te pakken. Ze zal nog wel ziek zijn, maar dan neem ik aan dat haar begeleider er ook vanaf weet.

Nu maar hopen dat de post morgen de strippenkaart brengt. En anders had k gezien dat de qliner 8,- kost. Gelukkig hebben we dat nog wel, als het nodig is.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:51:28 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65745152
Wat fijn zeg dat ie nu goed groeit!! Toch weer een stapje dichterbij! Go Tyler!!

En ik kan me voorstellen dat je je doodschrikt over die sonde inbrengen, maar neem ook aan dat die niet voor elke voeding ingebracht hoeft te worden toch? Hij zal wel blijven zitten neem ik aan? Dan zou ik het ook lekker aan de thuiszorg overlaten om te wisselen als het echt moet. Maar aangezien je het alleen nog maar hebt gelezen, en niet zelf gehoord, zou ik gewoon eerst navraag gaan doen voor je jezelf weer helemaal in de stress laat schieten over iets wat je misschien verkeerd hebt geinterpreteerd. Als er in die map staat: " Sonde dient thuis gewisseld te worden" is dat heel iets anders dan: " De ouders dienen zelf de sonde te leren inbrengen" .

High Five for Tyler!!!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')