quote:
Op woensdag 4 februari 2009  20:30 schreef phluphy het volgende:[..]
Nee natuurlijk ben je het daar niet mee eens.  

Wat een hufters zeg. Het wordt zeker te duur allemaal. 
Er zijn mobiele verpleegkundigen-teams van de thuiszorg, speciaal voor dit soort handelingen. 
Daarbij is het inbrengen van een sonde iets dat heel nauw kijkt. Onjuist inbrengen kan heel gevaarlijk zijn. 
Om nog maar te zwijgen over de schade die het jullie moeder-kind band kan opbrengen. Tyler moet zich bij jullie zo veilig mogelijk voelen, juist daarom wordt het altijd gestimuleerd dat "vervelende" handelingen zoveel mogelijk door derden uitgevoerd worden. 
Hou je poot stijf hoor! Sterkte!  En fijn dat ie zo gegroeid is!  

Ja precies. Ik vind dat doodeng, straks gaat er iets verkeerd. 
Van de thuiszorg, die ook hielpen met spoelen, dat was het medische team. Dus als het goed is, komen dezelfden weer. Ook nog 1x per dag mij helpen met spoelen. 
Ik wil zeker nog een gesprek verder. Want dit hebben we dus gelezen in zijn map. Niks over gehoord verder. Misschien dat ik dat morgen nog kan regelen. Ook met maatschappelijk werk, die krijg ik maar niet te pakken. Ze zal nog wel ziek zijn, maar dan neem ik aan dat haar begeleider er ook vanaf weet.
Nu maar hopen dat de post morgen de strippenkaart brengt. En anders had k gezien dat de qliner 8,- kost. Gelukkig hebben we dat nog wel, als het nodig is.