Wél in de eigen woonplaats .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef Mibos2 het volgende:
Moussy ze hebben geen kinderopvang voor bezoekers in he umcg. Dat zou helemaal makkelijk zijn dan ja!
't Gaat. Ben moe. Moe van alles, dan weer dit zeggen en dan weer dat. Geen duidelijkheid hebben zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:28 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid hoe is het met jezelf trouwens?
Dat er vaak maar vanuit gegaan wordt dat kinderen standaard op een kdv zitten (verder op mijn handen gaat zitten)...
Er zijn crisisplekken op sommige KDV's .. dus echt gek is het ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:28 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid hoe is het met jezelf trouwens?
Dat er vaak maar vanuit gegaan wordt dat kinderen standaard op een kdv zitten (verder op mijn handen gaat zitten)...
Ja, maar de kosten voor het Ronald-huis worden uit hetzelfde potje vergoed als de thuiszorg. Dus de uren in het Ronald-huis gaan van de toegezegde uren thuiszorg af...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef miss_sly het volgende:
De thuiszorg komt toch pas als jullie thuiskomen? Raar dat dat niet door kan gaan als jullie terwijl hij in het ziekenhuis ligt,, niet thuis zijn.
Fijn, die zwaai-smiley...quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid geef je het wel op tijd aan als het niet meer gaat? Jullie falen heus niet ook al voelt dat op dit moment zo maar alles komt ook tegelijk op jullie bordje nu en het is logisch dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Moussy ik snap wat je bedoeld maar ook voor crisisopvang moet betaald worden en als dat niet gaat dan houdt het op denk ik.
Ik zwaaide naar Djeez, omdat hij nu op t werk zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn, die zwaai-smiley...
Succes verder.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:02 schreef TearSong het volgende:
Het zit ook niet mee allemaal...
Ik wil overigens wel even iets positiefs zeggen over de mensen die hier meedenken en links posten naar speciale regelingen om dingen aan te vragen/vergoed te krijgen e.d. Dat soort dingen uitzoeken/opzoeken is een heel werk en van veel van deze vergoedingen of oplossingen heb je zelf helemaal geen weet dus ik ervaar het als zeer positief dat mensen op deze manier proberen mee te denken en zo proberen te helpen.
De belastingdienst is er toch ook nog met zijn toeslagen? Nahjah ik weet het ook niet meer. Ik zou Kimmetje gewoon lekker meenemen en elkaar afwisselen met het bij Tyler zijn, desnoods door zorgverlof/ouderschapsverlof of weet ik veel wat voor vrije dagen op te nemen. Kim moet toch ook wennen aan haar nieuwe broertje...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef Mibos2 het volgende:
Moussy ik snap wat je bedoeld maar ook voor crisisopvang moet betaald worden en als dat niet gaat dan houdt het op denk ik.
D'r valt gewoon niet veel te wennen in een ziekenhuis, bovendien zijn kinderen van die leeftijd het al na 10 minuten zat en dan zit je daar zelf ook niet meer op je gemak met ze. Zeker niet als je gaat helpen met de verzorging, want dan kom je helemaal handen en ogen tekort.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef moussy het volgende:
[..]
De belastingdienst is er toch ook nog met zijn toeslagen? Nahjah ik weet het ook niet meer. Ik zou Kimmetje gewoon lekker meenemen en elkaar afwisselen met het bij Tyler zijn, desnoods door zorgverlof/ouderschapsverlof of weet ik veel wat voor vrije dagen op te nemen. Kim moet toch ook wennen aan haar nieuwe broertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |