quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
Oja, had ik al gezegd
WEEEEKEEEEEEEEEEEND
Uiteraard... Niet helemaal mijn ding, maar die halftime shows blijven mooi om te zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je wel het concertje van Bruce Springsteen gezien?
quote:
quote:
\quote:Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Uiteraard... Niet helemaal mijn ding, maar die halftime shows blijven mooi om te zien.
daaromquote:
quote:
Waarom ben je treurig lieverd..?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
En met dat het niet echt heeft geholpen bedoel ik dat ik er niet vrolijker van ben gewordenheeft niet mijn gevoel veranderd... jammer genoeg...
uhm.. ik zou het echt niet weten :$quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
\
Hij zal wel 'Working on a dream' gespeeld hebben. Mooi nummer
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
En met dat het niet echt heeft geholpen bedoel ik dat ik er niet vrolijker van ben gewordenheeft niet mijn gevoel veranderd... jammer genoeg...
ik zou gaan shoppen.... filmpjes kijken... met vrienden dronken worden....quote:Op maandag 2 februari 2009 10:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, wat moet ik nu de hele week gaan doen
lastig om alleen in een land te komen waar je niemand kentquote:
ik hoop het...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
Komt goed meid, ff doorbijten
Goed voor de afleiding, en als je het echt moeilijk hebt weet je me te vinden, toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik hoop het...anywayz moet hard aan literatuur werken vandaag
uh..? wat heb ik gemist?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
lastig om alleen in een land te komen waar je niemand kent
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed voor de afleiding, en als je het echt moeilijk hebt weet je me te vinden, toch?
Ja jijquote:Op maandag 2 februari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zou gaan shoppen.... filmpjes kijken... met vrienden dronken worden....
ik vind het lastig om hier nieuwe mensen te leren kennen en ik voel me soms dodelijk eenzaam en mis mijn vrienden?quote:
je hebt toch wel vrienden????quote:Op maandag 2 februari 2009 10:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jijIk ga maar 70 uur gamen ofso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |