je mot gewoon komenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef kres het volgende:
MK ik sta nergens op wat voor lijst dan ook....Ik wil me niet opdringen
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
*mompelt iets over gevoelig... opa bijna dood
Ik zit te twijfelen of ik naar Antwerpen zal gaanHet is wel erg verleidelijk om met een boek op d bank te gaan cocoonen, met die sneeuw. Twijfels, twijfels
hup in de benen! Heb je vanavond een veel meer voldaan gevoel. Is bij mij anders wel zo, als ik enkel op de bank blijf hangen dan heb ik toch niet zo 's avond het idee van "Yes, wat heb ik weer me dag goed gebruikt".quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar Antwerpen zal gaanHet is wel erg verleidelijk om met een boek op d bank te gaan cocoonen, met die sneeuw. Twijfels, twijfels
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, of je van winkelen nou zo'n voldaan gevoel krijgt...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef cybermans het volgende:
[..]
hup in de benen! Heb je vanavond een veel meer voldaan gevoel. Is bij mij anders wel zo, als ik enkel op de bank blijf hangen dan heb ik toch niet zo 's avond het idee van "Yes, wat heb ik weer me dag goed gebruikt".
ik heb een schoolagenda van forever friendsquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, of je van winkelen nou zo'n voldaan gevoel krijgt...
Ik moet trouwens sowieso even de deur uit om een agenda te kopen, die hebben we nog niet voor 2009Oh, en ik ga vanavond eerst naar de zonnebank en daarna spinnen. Ik vind spinnen reuze leuk, maar ik moet op de heenweg een kwartier tegen de heuvel opfietsen
Mijn zus wel, maar die is daardoor dan ook terecht gekomen in de schuldhulpverleningquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
maar wel van het ernaar toe gaan en de lekkere wafels die je daar kan etenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet trouwens sowieso even de deur uit om een agenda te kopen, die hebben we nog niet voor 2009Oh, en ik ga vanavond eerst naar de zonnebank en daarna spinnen. Ik vind spinnen reuze leuk, maar ik moet op de heenweg een kwartier tegen de heuvel opfietsen
Zo tof dat je er crocs of uggs voor moet kopen in de winterquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
Fietsen is tof!
Spinnen lijkt me verschrikkelijk, maar iedere vorm van beweging is lekker!![]()
Is het nog steeds Solden in Antwerpen ColdFeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |