abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65995301
Mark, je bent echt beter geworden, ik maakte weinig kans de afgelopen keer. Maar ja, je bent iets fanatieker dan ik bezig.

Street Fighter IV krijgt een arcadekast (X360, PS3)
Nieuws | 12 februari 2009 - Dream Arcade is bezig met een arcadekast voor Street Fighter IV voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. Deze kast is via de website te bestellen. De kast heeft het uiterlijk van een oude kast, maar verschilt toch zeker van de oude versie. Zo is het mogelijk dat bezitters van de kast een Xbox 360 of een PlayStation 3 kunnen aansluiten op het scherm. Ook is de grootte van het scherm te kiezen bij de bestelling.

Naast dat de kast een authentieke besturing heeft, komt de kast inclusief de verschillende Street Fighter-titels. Zo zal onder andere Hyper Street Fighter II Anniversary Edition, Street Fighter III en Street Fighter IV verkrijgbaar zijn. De kast is natuurlijk niet gratis. Wanneer je oude jeugdsentimenten op wilt halen, moet er een schamele 1300 euro worden neergelegd voor de minst luxe editie en 2000 euro voor de luxe.
Bron

Voor de "Limited edition Dreamcade® Impact" zie: http://www.dreamarcades.com/impact.shtml

[ Bericht 6% gewijzigd door Konami op 12-02-2009 18:53:52 (Update link) ]
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
pi_66000120
Over die TE sticks: 2 van mijn leveranciers geven aan de Ps3 versie gewoon deze maand te ontvangen terwijl ze wel bevestigen dat de 360 versie pas in maart uitkomt. Zou wel balen zijn als ik dan nog een maand moest wachten op de Ps3 versie :S
idem dito..
pi_66002318
yea kreeg net ook een mailtje van bol.com dat ik rond de 19e de stick kan verwachten hoop dat het zo is.... zo niet dan blijf ik m'n hrap3 mooi wat langer gebruiken..

blessed19: ik kom uit oost nederland...... gelderland! doetinchem als je het kent, dichtbij arnhem en nijmegen.
pi_66002568
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef mutantsixtyfour het volgende:
yea kreeg net ook een mailtje van bol.com dat ik rond de 19e de stick kan verwachten hoop dat het zo is.... zo niet dan blijf ik m'n hrap3 mooi wat langer gebruiken..

blessed19: ik kom uit oost nederland...... gelderland! doetinchem als je het kent, dichtbij arnhem en nijmegen.
Ah, ik zit in apeldoorn.
pi_66002720
ah da's wel een afstandje..

geweldige sig heb je overigens
pi_66002961
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef mutantsixtyfour het volgende:
ah da's wel een afstandje..

geweldige sig heb je overigens
komt uit Snatch!

ben trouwens nu een 360 eigenaar. zag dat jij een ps3 hebt.
pi_66007856
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
pi_66007930
Wat een vet spel toch. Hij is nog mooier dan ik vantevoren had ingeschat.

Speelt trouwens nog best aardig met de pook van de standaard 366 controller. Je krijgt wel last van je duim echter. En de button placement is ultra sucky ofcoz. Maar toch wel dik playable en je krijgt er zelfs hier en daar nog wat uitgetoverd.
leven als een koning
pi_66009841
Ik laat vanavond weten wat ik van de PS3 versie vind. Kreeg gister een belletje dat ik hem vandaag kan ophalen!.
idem dito..
pi_66010711
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Konami het volgende:
Mark, je bent echt beter geworden, ik maakte weinig kans de afgelopen keer. Maar ja, je bent iets fanatieker dan ik bezig.

Street Fighter IV krijgt een arcadekast (X360, PS3)
Nieuws | 12 februari 2009 - Dream Arcade is bezig met een arcadekast voor Street Fighter IV voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. Deze kast is via de website te bestellen. De kast heeft het uiterlijk van een oude kast, maar verschilt toch zeker van de oude versie. Zo is het mogelijk dat bezitters van de kast een Xbox 360 of een PlayStation 3 kunnen aansluiten op het scherm. Ook is de grootte van het scherm te kiezen bij de bestelling.

Naast dat de kast een authentieke besturing heeft, komt de kast inclusief de verschillende Street Fighter-titels. Zo zal onder andere Hyper Street Fighter II Anniversary Edition, Street Fighter III en Street Fighter IV verkrijgbaar zijn. De kast is natuurlijk niet gratis. Wanneer je oude jeugdsentimenten op wilt halen, moet er een schamele 1300 euro worden neergelegd voor de minst luxe editie en 2000 euro voor de luxe.
Bron

Voor de "Limited edition Dreamcade® Impact" zie: http://www.dreamarcades.com/impact.shtml

Maar 't is geen 48 inch full hd scherm Feitelijk betaal je dus meer dan 2duizend voor een lege doos. Kun je net zo goed een xbox halen (ohw mrak wat slecht).

pi_66011384
Je verleert het nooit he....
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_66015287
Timo ga jij naar Fame?
pi_66017241
Voor de mensen die niet kunnen wachten, PS3 en 360 versies al verkrijgbaar bij :

www.foregames.nl

www.consoleshop.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66017875
Tilburg, Eindhoven, Groningen. Niets in Utrecht??
pi_66017919
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef Mrakz0r het volgende:
Tilburg, Eindhoven, Groningen. Niets in Utrecht??
Helaas niet, anders ging ik m ook effe oppikken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66018135
Nieuw:
[ bestel ] ¤ 59,99 (voorraad: nee)
Gebruikt:
[ bestel ] ¤ 42,99 (voorraad: nee)

UPDATE:

Uitverkocht: volgende week komen ze weer binnen.
FGms.nl

Edit: Mrakz0r heeft morgenvroeg Street Fighter IV (als niets tegenzit)

[ Bericht 30% gewijzigd door Mrakz0r op 13-02-2009 13:44:18 ]
pi_66024585
Heb hem net opgehaald. 3 uuur in totaal heen en weer. Had het er voor over, was toch vrij na m'n examen.

Anyway, bij het zien van de intro in hd en met surround kreeg ik kippevel en tranen in m'n ogen. Laatste keer dat dit gebeurde was nooit!, wat een fckng erge game, serieus!
idem dito..
pi_66024960
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Mr.Nash het volgende:
Heb hem net opgehaald. 3 uuur in totaal heen en weer. Had het er voor over, was toch vrij na m'n examen.

Anyway, bij het zien van de intro in hd en met surround kreeg ik kippevel en tranen in m'n ogen. Laatste keer dat dit gebeurde was nooit!, wat een fckng erge game, serieus!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:16:41 #194
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_66025185
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Edit: Mrakz0r heeft morgenvroeg Street Fighter IV (als niets tegenzit)
Ik krijg hem morgen bij de post hopelijk. Ik moet wel de hele dag werken, maar dat mag de pret niet drukken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_66036116
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Mr.Nash het volgende:

Voor mij was het 20 minuten van op gaan halen tot thuis zijn.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:01:55 #196
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_66040485
Net mailtje gekregen, hij wordt morgen door de brievenbus gemikt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_66043651
Denken jullie dat cdwow.nl eerder levert?
pi_66046601
krijg 'em ook morgen
pi_66046683
Ik ga hem over 10 uurtjes ook spelen, maar helaas wel op een Xbox 360.
Kan niet wachten totdat ik een PS3 controller in mijn handen heb en straat vechter 4 speel.
pi_66046824
Ben best jaloers op de aankomende SF4 owners. Zelf heb ik hem bij Amazon.co.uk gekocht dus ik moet nog even een weekje wachten. Maarja,... wel voor 55 Euro het spel en een fight pad
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')