Ah, ik zit in apeldoorn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef mutantsixtyfour het volgende:
yea kreeg net ook een mailtje van bol.com dat ik rond de 19e de stick kan verwachtenhoop dat het zo is.... zo niet dan blijf ik m'n hrap3 mooi wat langer gebruiken..
blessed19: ik kom uit oost nederland...... gelderland! doetinchem als je het kent, dichtbij arnhem en nijmegen.
komt uit Snatch!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef mutantsixtyfour het volgende:
ah da's wel een afstandje..
geweldige sig heb je overigens
Maar 't is geen 48 inch full hd schermquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Konami het volgende:
Mark, je bent echt beter geworden, ik maakte weinig kans de afgelopen keer. Maar ja, je bent iets fanatieker dan ik bezig.
Street Fighter IV krijgt een arcadekast (X360, PS3)
Nieuws | 12 februari 2009 - Dream Arcade is bezig met een arcadekast voor Street Fighter IV voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. Deze kast is via de website te bestellen. De kast heeft het uiterlijk van een oude kast, maar verschilt toch zeker van de oude versie. Zo is het mogelijk dat bezitters van de kast een Xbox 360 of een PlayStation 3 kunnen aansluiten op het scherm. Ook is de grootte van het scherm te kiezen bij de bestelling.
Naast dat de kast een authentieke besturing heeft, komt de kast inclusief de verschillende Street Fighter-titels. Zo zal onder andere Hyper Street Fighter II Anniversary Edition, Street Fighter III en Street Fighter IV verkrijgbaar zijn. De kast is natuurlijk niet gratis. Wanneer je oude jeugdsentimenten op wilt halen, moet er een schamele 1300 euro worden neergelegd voor de minst luxe editie en 2000 euro voor de luxe.
Bron
Voor de "Limited edition Dreamcade® Impact" zie: http://www.dreamarcades.com/impact.shtml
Helaas niet, anders ging ik m ook effe oppikken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef Mrakz0r het volgende:
Tilburg, Eindhoven, Groningen. Niets in Utrecht??
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Mr.Nash het volgende:
Heb hem net opgehaald. 3 uuur in totaal heen en weer. Had het er voor over, was toch vrij na m'n examen.
Anyway, bij het zien van de intro in hd en met surround kreeg ik kippevel en tranen in m'n ogen. Laatste keer dat dit gebeurde was nooit!, wat een fckng erge game, serieus!
Ik krijg hem morgen bij de post hopelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Edit: Mrakz0r heeft morgenvroeg Street Fighter IV(als niets tegenzit)
Voor mij was het 20 minuten van op gaan halen tot thuis zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Mr.Nash het volgende:
Heb hem net opgehaald. 3 uuur in totaal heen en weer. Had het er voor over, was toch vrij na m'n examen.
Anyway, bij het zien van de intro in hd en met surround kreeg ik kippevel en tranen in m'n ogen. Laatste keer dat dit gebeurde was nooit!, wat een fckng erge game, serieus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |