Ik ben een PS3 gamer. En tja, ik zou het wel gedaan hebben alleen origaniseer ik er al een ergens anders. Dei begint alleen niet snel genoeg en wordt meer een competitie dan een toernooi (voor een langere periode).quote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
ai... verantwoordelijkheden.
Wil eerst wel 's weten hoeveel PS3 gamers hier zitten?
20e.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef Griebus het volgende:
Wat is nou de officiele release datum (voor de ps3?)
Ik dacht de 20ste maar zie ook een aantal keer de 17e voorbijkomen.
Ben wel heel erg benieuwd, de speciale sticks of pads laat ik in eerste instantie aan me voorbijgaan; eerst maar eens zonder proberen
*meldt*quote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
ai... verantwoordelijkheden.
Wil eerst wel 's weten hoeveel PS3 gamers hier zitten?
Ik heb Akuma nu ook vrijgespeeld. Het makkelijkst vond ik met Ryu; alleen maar hadoukens spammen om perfects te halen, vervolgens wat klappen vangen voor de Ultra finishes en daarna gewoon je eigen spel spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies!
Ik kwam er pas later achter dat je naast Very Easy ook nog Easiest had, en de 1 ronde tip had ik ook pas later gezien, scheelt een hele hoop tijd !
Ah dus toch, vreemd hoor, want ik had met Blanka 3 perfect rounds en geen continues gebruikt en toch kwam ik Akuma niet tegen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb Akuma nu ook vrijgespeeld. Het makkelijkst vond ik met Ryu; alleen maar hadoukens spammen om perfects te halen, vervolgens wat klappen vangen voor de Ultra finishes en daarna gewoon je eigen spel spelen.
Overigens hoef je niet eerst met met alle characters Arcade uit te spelen.
Toen je Akuma wel tegenkwam, had je toen een Ultra finish gebruikt? Misschien dat je er voor Gouken alleen meer nodig hebt, twee i.p.v. één bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dus toch, vreemd hoor, want ik had met Blanka 3 perfect rounds en geen continues gebruikt en toch kwam ik Akuma niet tegen.
Ultra finishes heb je daarentegen weer niet nodig voor Akuma, alleen voor Gouken.
Nee toen heb ik geen Ultra Finish gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toen je Akuma wel tegenkwam, had je toen een Ultra finish gebruikt? Misschien dat je er voor Gouken alleen meer nodig hebt, twee i.p.v. één bijvoorbeeld.
Zou eerder van Eurogamer uitgaan dan deze coke snuivende ADHD'er!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef Henk-B het volgende:
Heb nu iedereen vrijgespeeld, maaruh om even terug te komen op die sticks die ik zelf ook nog in pre order heb staan.
http://www.giantbomb.com/(...)z-fckstick/30-21367/
Denk dat ik hem maar cancel
Er zijn heel veel mensen die hetzelfde probleem hebben. Zie thread in vorige post.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zou eerder van Eurogamer uitgaan dan deze coke snuivende ADHD'er!
Dat klinkt wel ernstig ja,.... zelf ga ik gewoon voor de fightpad,... ik krijg die moves er toch niet uit met een stick!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hetzelfde probleem hebben. Zie thread in vorige post.
Volgens mij gaat het echt om een productie fout.
Bij iedereen zit de washer los waardoor de stick blijft hangen en de washer beschadigt de pcb.
Zou ook willen dat het niet zo was.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef Henk-B het volgende:
Heb nu iedereen vrijgespeeld, maaruh om even terug te komen op die sticks die ik zelf ook nog in pre order heb staan.
http://www.giantbomb.com/(...)z-fckstick/30-21367/
Zie ook :
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=176026
Denk dat ik hem maar cancel
Hardware bij de TE schijnt kwalitatief een heel stuk beter te zijn. Wel bijzonder overigens dat de reviewers dit probleem niet opgemerkt hebben..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Tumble het volgende:
zijn dezelfde problemen ook met de TE stick te verwachten? wilde eigenlijk voor die gaan maar als daar ook dezelfde klachten over komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |