abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65653149
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

En wat zijn dan de juiste elf?
Stekelenburg
Wielaert - v/d Wiel - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Aisatti - Emanuelson
Suljemani - Cvitanich - Suarez
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_65653517
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En een logisch wisselbeleid is ook geen overbodige luxe
Dan zou het handig zijn als je wissels had die de wedstrijd om kunnen gooien. Een echte stormram, en geen half lijk ala Urzaiz zou nu goed zijn. Een type beuken en scoren zeg maar
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_65653540
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:10 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dan zou het handig zijn als je wissels had die de wedstrijd om kunnen gooien. Een echte stormram, en geen half lijk ala Urzaiz zou nu goed zijn. Een type beuken en scoren zeg maar
Sno
pi_65653543
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Ajax thuis al niet meer kan winnen...
Ze hebben natuurlijk een negatieve reeks thuis achter de rug....
pi_65653584
Niet eens kunnen scoren tegen Heerenveen Die hebben op de degradatiekandidaten na de meeste goals tegen.
pi_65653819
Nu dus zeker:
quote:
Real schrijft Huntelaar niet in voor Champions League

02/02/2009 13:01

Klaas-Jan Huntelaar komt dit seizoen niet uit in de Champions League. Real Madrid verkoos middenvelder Lassana Diarra boven de spits die overkwam van Ajax.

Beiden kwamen eerder dit seizoen uit in het UEFA Cup-toernooi. Real Madrid mocht maar een speler inschrijven die in hetzelfde seizoen in dat toernooi actief was geweest.

De Koninklijke overwoog in beroep te gaan tegen deze regel, maar zag er uiteindelijk van af. Real heeft nu de van Portsmouth afkomstige Diarra verkozen boven Huntelaar.
pi_65653832
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sno
Haal dan Urzaiz maar terug.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:20:52 #108
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65653887
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
OT:
Denk serieus dat we gigantisch aan de noten krijgen
Of we moeten echt de boel dichttimmeren
Damzkieee, Blawh, komen jullie wel efkes kiek'n morgen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_65654060
9 punten achterstand...

Heb even geen zin in de wedstrijd van morgen.
pi_65654554
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
9 punten achterstand...

Heb even geen zin in de wedstrijd van morgen.
niets beter om een kater weg te spoelen met een nieuwe kans!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_65654819
Morgen weer eens 3 punten boys.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 2 februari 2009 @ 13:52:16 #112
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65654932
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Damzkieee, Blawh, komen jullie wel efkes kiek'n morgen?
Eredivisielive voor mij huilen voor de buis is beter dan huilen in de auto terug
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_65655013
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen weer eens 3 punten boys.
Ik hoop erop, maar verwacht niks na deze 2 dramatische wedstrijden.
pi_65655163
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:52 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Eredivisielive voor mij huilen voor de buis is beter dan huilen in de auto terug
Je bent er wel heel erg zeker van dat er niks te halen is in de Arena. Hopelijk denken jullie spelers er hetzelfde over...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65655197
quote:
Ajax, een rustige club zonder succes

AMSTERDAM - Na maanden van nieuwe hoop en openlijke steunbetuigingen nam het cynisme zaterdag toch weer bezit van de arena. Tien minuten voor het einde van Ajax - Heerenveen was het stadion al voor de helft leeggelopen.

Er klonk gefluit bij alle vergeefse pogingen van de thuisploeg om de 1-0 nederlaag nog af te wenden.

Toen er eenmaal was verloren, werd de trainer op weg naar de kleedkamer uitgescholden door een supporter. Die bedankte 'pannenkoek' Marco van Basten alvast voor weer een seizoen zonder landstitel (zie filmpje hieronder).

Zo ver is het nog niet. Maar de negen punten voorsprong die AZ sinds gisteren koestert, maken dit scenario wel heel reëel. ,,We moeten voorlopig met onszelf bezig gaan en even niet meer naar de ranglijst kijken. De titel gaat moeilijk worden,'' zei Van Basten zaterdag meteen.

Een vijfde opeenvolgende jaar zonder kampioenschap zal ook bínnen Ajax hard aankomen. Omdat de club er juist dit seizoen alles aan doet om een klimaat van rust, duidelijkheid en daarmee van prestaties voor zichzelf te creëren.

Allereerst op het veld, waar Van Basten meer dan 30 miljoen heeft mogen investeren vanuit de gedachte dat het kapitaal op het veld moet staan.

Anders dan in het recente verleden zijn er geen spanningen meer tussen de hoofdtrainer en de technisch directeur. Als uitvloeisel van het 'rapport-Coronel' is in beide functies dezelfde man (Van Basten) eindverantwoordelijk gemaakt.

Op bestuurlijk vlak blijft Coronel als voorzitter bewust op afstand en in de nieuwe directie voelde nog niemand de aandrang in de publiciteit iets te roepen over het beleidsterrein van een ander.

In het stadion hing, tot zaterdag, ook al een andere sfeer. Daar is tegemoetgekomen aan een wens van de fans: de twee meest fanatieke supporterskernen van Ajax zitten voor het eerst aan dezelfde zijde. En de traditionele nieuwjaarsreceptie was alleen toegankelijk voor Ajax-leden en vrijwilligers. Sponsors en ook de pers kregen geen uitnodiging, mede omdat de voorzitter toch niet van plan was iets of iemand te beledigen in een speech.

Voor het duel met Heerenveen schreef de nieuwe algemeen directeur Rik van den Boog zijn eerste stukje in het programmablad. Hij had het daarin over Ajax en de begrippen 'moeten' en 'willen.' ,,In het verleden werd er wel eens gesproken over 'moeten'. Ajax moet dit en Ajax moet dat,'' aldus Van den Boog. ,,Het is natuurlijk: Ajax wil dit en Ajax wil dat. We willen kampioen worden. Heel graag zelfs.''

Toch is de kans groot dat het ook in dit nieuwe klimaat (nog) niet lukt weer de beste club van Nederland te worden. Zelfs niet in een jaar dat zowel PSV als Feyenoord van geen kant draait.

In het duel met Heerenveen was er qua inzet en beleving niets op Ajax aan te merken. De spelers knokten nu vanaf de aftrap allemaal hartstochtelijk voor de bal en voor elkaar. Ze wonnen in de eerste helft zelfs nog bijna alle vallende ballen ná het duel. Maar wat ditmaal ontbrak was het raffinement om door de compacte Friese stellingen te breken.

,,Ik vond ons goed, tot aan de 16-meter,'' zei Van Basten er zelf over. ,,Daarna viel het allemaal net niet goed. Met de rode kaart van Vermaelen meegerekend was het een wedstrijd met wind tegen, die uiteindelijk werd beslist door één rake vrije trap van Pranjic. Dat zegt wel iets. Ik wil 'mijn' jongens een compliment geven voor de inzet en hen niets verwijten.''

Het was net als vorige week in Groningen ook zo'n dag dat Luis Suarez er niet in slaagde beslissend te zijn.

Geen Ajax-fan zal het hem aanrekenen, beseffende dat zijn inbreng is al zo enorm is geweest. Maar als zelfs bij Suarez de ballen net niet goed vallen, heeft Ajax een groot probleem.

De Uruguayaan speelde dit seizoen in 27 van de 28 officiële wedstrijden. In 19 duels tekende hij voor één of meerdere goals en assists. Van de acht duels waarin hij géén aandeel had in de doelpunten, verloor Ajax er liefst vijf, waaronder de competitietopper tegen AZ, het bekerduel bij Volendam en nu dus achter elkaar de wedstrijden tegen Groningen en Heerenveen.

Eén kans kreeg Suarez zaterdag, maar hij speelde de bal na een uitbraak net te ver voor zich uit, waardoor keeper Vandenbussche redding bracht.

Bij de enige andere kans die Ajax uitspeelde, had de Heerenveen-doelman een geweldige reflex op een inzet van Miralem Sulejmani. In de nieuwe koers van Ajax zou de Serviër net als Suarez een kompas moeten zijn.

Maar aan die rol is híj zienderogen nog niet toe.
BAHHHHHHHHHHHHH
  maandag 2 februari 2009 @ 14:12:40 #116
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65655560
Helemaal geen zin in morgen.
#FreeHat
  maandag 2 februari 2009 @ 14:15:08 #117
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65655648
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je bent er wel heel erg zeker van dat er niks te halen is in de Arena. Hopelijk denken jullie spelers er hetzelfde over...
We hebben al zo lang niet gewonnen in een uitwedstrijd dat er weinig reden tot hoop is Volgens mij zijn we de afgelopen 2 keer ook genadeloos afgestraft in de ArenA, dus dat beloofd niet veel goeds.
29.10 Novastar HMH
pi_65655695
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

We hebben al zo lang niet gewonnen in een uitwedstrijd dat er weinig reden tot hoop is Volgens mij zijn we de afgelopen 2 keer ook genadeloos afgestraft in de ArenA, dus dat beloofd niet veel goeds.
Wij waren tot dit weekend ook nog niet verslagen in de Arena. Alles verandert.

Ik zelf denk dat iedere ploeg met heel veel inzet in de Arena kans op punten heeft. Sowieso krijgen wij weer rood.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 2 februari 2009 @ 14:17:52 #119
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65655733
Al dat gedoe over progressie is allemaal wel waar. Een goed team bouwen doe je niet in een jaar en we zijn er absoluut op vooruit gegaan dit jaar. Ik leg de schuld van het niet kampioen worden ook niet helemaal bij van Basten. Vind juist dat hij het goed heeft gedaan dit jaar. Het probleem is alleen je we WEER niet kampioen zijn.
We zijn dit jaar op een punt gekomen dat we gewoon kampioen moeten worden. En het maakt niet uit linksom of rechtso met geluk met pech met veel tegenstand of weining met goed of slecht voetbal. We hadden gewoon kampioen moeten worden. En het is een zeer kwalijke zaak dat het niet is gebeurd.
#FreeHat
pi_65655929
Janken doe ik wel aan het einde van het seizoen. Morgen weer lekker ballen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 2 februari 2009 @ 14:24:39 #121
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65655947
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wij waren tot dit weekend ook nog niet verslagen in de Arena. Alles verandert.

Ik zelf denk dat iedere ploeg met heel veel inzet in de Arena kans op punten heeft. Sowieso krijgen wij weer rood.
Ik weet niet of Wuytens alweer speelt, dat zou wel wat schelen. Als het achter een beetje staat zie ik ons de nul nog wel een tijdje houden. Zelf scoren lijkt me niet.
29.10 Novastar HMH
  maandag 2 februari 2009 @ 14:30:31 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_65656120
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Gelukkig beseffen een hoop clubs dat ook niet, en laten we dat maar zo houden. "Punten bij Ajax pakken zijn bonuspunten, vooraf reken je nergens op, je houdt rekening met een nederlaag", etc. etc. Een wijs man zei ooit eens "Met zo'n houding blíjf je zwakzinnig", en zo wordt het ook weer een 4-1 of iets wat daarop lijkt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_65656316
Ik heb eigenlijk best zin in morgen. Lekker weer in de kou, lekker weer treinaansluitingen missen, weer een hoop belachelijk gezeik om me heen over alles en iedereen.

En dit keer wel drie punten .
pi_65656373
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb eigenlijk best zin in morgen. Lekker weer in de kou, lekker weer treinaansluitingen missen, weer een hoop belachelijk gezeik om me heen over alles en iedereen.

Ik heb er ook wel zin. Vooral om die nare nasmaak weg te krijgen
  maandag 2 februari 2009 @ 14:39:53 #125
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65656402
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

Treinaansluitingen

Gewoon de stoptrein naar arena?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')