abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 11:32:58 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65650170
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is precies wat er nu aan de hand is. Daar heb je tijd voor nodig. En een lange termijn beleid zodat je organisatorisch wat neer kan zetten waar je de vruchten later van kan plukken.
Dus haal je Oleguer en Sno, geeft Sno 1.1 miljoen euro... jaja, mooie lange termijnplanning idd.

KJH laten gaan halverwege je seizoen, denk je dat Suarez blijft? En ja, zou jij nu nog naar Ajax gaan na 5 jaar dit?

Ajax had verdomme een ervaren, bekende trainer moeten aanstellen. Hiddink, van Gaal weet ik het! Niet iemand die het nog nooit gedaan heeft en, erger, bewezen heeft er een potje van te maken. Bij Oranje had ie echt de wereldtop tot zijn beschikking en zelf toen kreeeg ie de ploeg niet aan het voetballen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65650303
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Bij Oranje had ie echt de wereldtop tot zijn beschikking en zelf toen kreeeg ie de ploeg niet aan het voetballen.
Spanje, Italië, Frankrijk, Portugal, Engeland (niet gekwalificeerd voor het EK en op het WK Argentinië en Brazilië) hadden allemeel veel sterkere selecties. Oranje is gewoon subtop op een EK of WK, voor de top komen we achterin veel en veel tekort in vergelijking met de toplanden.
pi_65650458
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, misschien denken ze daar wel eens na voor ze iemand aanstellen he? Na het Oranje debacle had IK die trainer iig niet de 100% volmacht gegeven. Totaal onervaren als clubtrainer met de beste spelers van Nederland het voor elkaar krijgen wel 2-3 goeie en voor de rest waardeloze wedstrijden spelen.

De mensen die hij allemaal heeft opgeroepen voor het Nederlands elftal is echt achterlijk, en bij Ajax doet ie precies hetzelfde! De jong in de spits, Sno, Oleguer etc etc..

Echt, ik hoop dat jullie me over een tijdje allemaal KEIHARD kunnen uitlachen hier hoor, dat hoop ik oprecht. .

Met Oranje heeft hij niet slecht gepresteerd. Het voetbal was bagger maar de prestaties waren uitzonderlijk goed. Met hetzelfde materiaal wist een top coach zich niet eens te plaatsen voor een eind toernooi.

En over die spelers die je noemt ...Wat had ie dan moeten halen? Andere opties waren er toch niet?? Zijn eerste keuzes kon hij niet halen omdat die onhaalbaar waren. En als je gaat voor er net onder zullen er altijd miskopen bij zitten. Oleguer is gekomen omdat Wielaart niet kon... het is geen topper maar het was de moeite waard om te proberen.

En tegen Groningen speelden we niet eens zo slecht hoor. Het zat hem meer in de afronding.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:42:42 #79
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_65650465
quote:

[..]

Dus haal je Oleguer en Sno, geeft Sno 1.1 miljoen euro... jaja, mooie lange termijnplanning idd.

KJH laten gaan halverwege je seizoen, denk je dat Suarez blijft? En ja, zou jij nu nog naar Ajax gaan na 5 jaar dit?

Ajax had verdomme een ervaren, bekende trainer moeten aanstellen. Hiddink, van Gaal weet ik het! Niet iemand die het nog nooit gedaan heeft en, erger, bewezen heeft er een potje van te maken. Bij Oranje had ie echt de wereldtop tot zijn beschikking en zelf toen kreeeg ie de ploeg niet aan het voetballen.
Je hebt het EK gemist vorig jaar? Maar het is natuurlijk de schuld van MvB dat er zoveel blessures waren aan het begin van het seizoen. Ik heb vertrouwen dat van Basten er wel komt met Ajax, is het niet dit seizoen dan wel het volgende. Voor ik het vergeet, die 1.1 miljoen van Sno zit een half jaar Celtic bij en daar verdiende hij dik geld.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 2 februari 2009 @ 11:44:22 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65650521
We komen er toch niet uit. Ik hou het er maar gewoon op dat ik oprecht hoop aan het einde van het seizoen hier met het schaamrood op mijn kaken mijn ongelijk moet komen bekennen.

Maar ik zou er geen geld op zetten....
Get woke, go broke!
pi_65650531
quote:

[..]

KJH was weg voor dat geld. Of je vergooit je centen door hem te houden! Suarez gaat ook wel weer en daarom heb je beleid nodig voor de langere termijn zodat je zulke verliezne op kan vangen.

En ik was ook geen voorstander van de komst van Marco maar ik moet gewoon toegeven dat hij goed werk verricht!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:50:17 #82
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65650681
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Moet je nu een club kiezen jongen
Lachen met jou Sinds je niet meer gratis foto'tjes voor je Poeziealbum mag schieten in Almelo heb ik je ook niet meer in het Heraclestopic gezien, behalve die ene keer dat je zei dat Heracles een kutclub is

OT:
Denk serieus dat we gigantisch aan de noten krijgen
Of we moeten echt de boel dichttimmeren
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 2 februari 2009 @ 11:59:06 #83
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65650963
Hoeveel maanden was het wel niet geleden dat ajax thuis verloor in de eredivisie?
  maandag 2 februari 2009 @ 12:13:04 #84
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65651473
12
Jawel, je keek.
pi_65652017
het is geen verloren seizoen omdat we weer geen kampioen worden. De troep van een aantal jaar wanbeleid is niet zomaar weg. Ik heb het vertrouwen dat marco en danny een goede organisatie op kunnen zetten, echter moeten ze er wel de tijd en ruimte voor krijgen.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 2 februari 2009 @ 12:30:10 #86
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65652102
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het is geen verloren seizoen omdat we weer geen kampioen worden. De troep van een aantal jaar wanbeleid is niet zomaar weg. Ik heb het vertrouwen dat marco en danny een goede organisatie op kunnen zetten, echter moeten ze er wel de tijd en ruimte voor krijgen.
Een seizoen waarschijnlijk weer zonder prijzen, lijkt me toch een verloren seizoen?
pi_65652117
Ze verliezen van Groningen en Heerenveen en meteen is het een teringzooi , !!
-
pi_65652156
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Een seizoen waarschijnlijk weer zonder prijzen, lijkt me toch een verloren seizoen?
Gast, er is nu twee keer in dit topique iets tegen je gezegd over open deuren...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65652309
Ik heb wel vertrouwen in de wedstrijd tegen Heracles. die moet je gewoon van het veld af spelen. ook zonder onze belgische vrind Jan.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_65652381
Ik hoop ze snel weer compleet te krijgen zodat ze ingespeeld raken voor de klus tegen Fiorentina
pi_65652482
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:38 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop ze snel weer compleet te krijgen zodat ze ingespeeld raken voor de klus tegen Fiorentina
Tegen Fiorentina reken ik nergens op, kan alleen maar meevallen
pi_65652597
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ook niet echt. Hoop er wel op. Kunnen die jongens meer ervaring op doen. En kan het geheel gaan groeien.
  maandag 2 februari 2009 @ 12:46:04 #93
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65652674
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Voor mij kan het alleen maar meevallen, ik hou rekening met twee keer een pak slaag .
  maandag 2 februari 2009 @ 12:48:37 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65652758
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Voor mij kan het alleen maar meevallen, ik hou rekening met twee keer een pak slaag .
Sja, dat hoeft niet. Maar laten we voor de verandering eens met een normale opstelling beginnen. Geen gekloot, gewoon de juiste 11 op de juiste plek.
Get woke, go broke!
  maandag 2 februari 2009 @ 12:49:41 #95
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65652793
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat hoeft niet. Maar laten we voor de verandering eens met een normale opstelling beginnen. Geen gekloot, gewoon de juiste 11 op de juiste plek.
En al helemaal niet 4-3-3 met Sulejmani ook nog eens op 10. Dan speel je praktisch met vier aanvallers en wordt het middenveld helemaal weggespeeld.
pi_65652809
quote:

[..]

En wat zijn dan de juiste elf?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65652861
quote:

[..]

Gast, die meting van het salaris van Sno gaat nog voor de helft van Celtic.
En ik heb een vermoeden dat hij bij Celtic beter betaald werd dan bij Ajax.
pi_65652915
quote:

[..]

En een logisch wisselbeleid is ook geen overbodige luxe
pi_65653029
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

puin ruimen doe je niet in een paar maanden....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_65653049
Als Ajax thuis al niet meer kan winnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')