quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
6 maandjes met zijn vriendinnetje uithouden
Thanks! dat zijn dan toch weer van die belangrijke dingen die je mist wanneer je de C&S-show niet hebt opstaanquote:
Jezus, 4 weken geleden dat ze viel. Nu zal ze toch wel weer kunnen werken?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag Domien ipv Veenstra ! Dacht ik... Geen idee of Maricha al beter is.
Ik vind 'et een leuk liedjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutnummer dit. Bovendien rip-off: je kan zo 'Mambo Nr. 5' (ook zo'n kutnummer) meezingen.
Geloof dat ze nu halve dagen maakt, oid.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jezus, 4 weken geleden dat ze viel. Nu zal ze toch wel weer kunnen werken?
Jezus had het wel kunnen genezen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jezus, 4 weken geleden dat ze viel. Nu zal ze toch wel weer kunnen werken?
meer dan genoeg toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef Jimbo het volgende:
goh, die marcel heeft wel 7 hele zinnen mogen zeggen!
ja, zo boeiend was ie niet neequote:
Rustig aan man !quote:Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blegh... lange bespreking. Nu naar huis
.
Nicequote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef MarijeH het volgende:Woensdag heb ik een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar ik stage wil lopen.
hoe was t ?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Zo, hehe. De eerste stagedag zit erop.
Zit nu in de trein op weg naar huis.
Leuk hoor.quote:
Is het een aardig album?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor de geīnteresseerden, het nieuwe album van Lily Allen is af te halen bij uw lokale torrentboer.
Das gewoon een normale werkdag zonder pauzesquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Ik heb me bezig gehouden met het leren kennen van het CMS en wat kleine klusjes.
Wel meteen een lange dag, van 10 tot 18! Da's nog even wennen.
Geen idee. De download loopt nog en tegen de tijd dat ie klaar is ben ik al de deur uit.quote:
en nog leuke mensen ontmoet enzo ?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Ik heb me bezig gehouden met het leren kennen van het CMS en wat kleine klusjes.
Wel meteen een lange dag, van 10 tot 18! Da's nog even wennen.
Als je een half jaar 10.30 - 16.00 hebt gedaan is het wel opeens een stuk langer.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Das gewoon een normale werkdag zonder pauzes
Ja hoor.quote:
Ga dan maar snel slapen, dan is deze dag snel voorbijquote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef drummerdude het volgende:
Wat een kutmaandag zeg. Op school kutcijfers terug gekregen, op weg naar huis bijna expres aangereden door een 50/60 jarige, die allemaal vage gebaren naar me ging smijten. Echt, ik ben blij dat het avond is![]()
(Tip, dit concert, en dan St. John)
ach, bijna weekend weer !quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef drummerdude het volgende:
Wat een kutmaandag zeg. Op school kutcijfers terug gekregen, op weg naar huis bijna expres aangereden door een 50/60 jarige, die allemaal vage gebaren naar me ging smijten. Echt, ik ben blij dat het avond is![]()
(Tip, dit concert, en dan St. John)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |