Bij ons zijn ze gewoon in de aanbieding, heur!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef Jimbo het volgende:
ga ik net langs de AH hierzo
hebben ze 3 pakken chocomel in de aanbieding voor de prijs van 2, dus herr jimbo denkt "
!!" en pakt 3 pakken volle chocomel
kom bij de kassa aan, waas de aanbieding van gister en hebben ze de bordjes laten staansta ik daar met 3 pakken
![]()
oh maar wel dropjes in de aanbieding![]()
Vanmorgen wel + ijzel. Verwacht nu niet veel meer eik.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:24 schreef -Hans- het volgende:
Roel sneeuwt het al in het Zuiden des lands?
Leuke plaat ja en lijkt zowaar een hit te gaan worden. Ook op MTV heb ik de clip al een paar keer gezien en Corton is er ook helemaal fan vanquote:
Ik zat net de buienrader te checken, maar volgens mij komt er nog wel het e.e.a. je kant op. Noorden lijkt toch een beetje buiten schot te blijvenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanmorgen wel + ijzel. Verwacht nu niet veel meer eik.
Hier in Den Bosch sneeuwde het heel zachtjes. Beetje sprookjeslandsneeuwquote:Op maandag 2 februari 2009 14:24 schreef -Hans- het volgende:
Roel sneeuwt het al in het Zuiden des lands?
Dan is het te hopen dat de temperatuur niet heel erg naar beneden gaat want anders zou het wel eens echt link kunnen worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hier in Den Bosch sneeuwde het heel zachtjes. Beetje sprookjeslandsneeuw![]()
Nu regent het hier heel zachtjes.
Tja wat zal ik er van zeggen, ik trek ze iedergeval niet aanquote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Middag
Wat vinden jullie trouwens van m'n nieuwe schoenen?
[ afbeelding ]
OK, Converse rocks sowieso.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Middag
[ afbeelding ]
Aardig.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Middag
[ afbeelding ]
Ik ben nog jong hèquote:Op maandag 2 februari 2009 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tja wat zal ik er van zeggen, ik trek ze iedergeval niet aan
Ken alleen Mart Smeets, dus ik stem maar nietquote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef borisz het volgende:
Stemmen mensen [Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1A
White liesquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Numbie het volgende:
Ja ze mogen van mij ophouden met dat White Lies. Wat een butt-track. Draai dan gewoon Joy Division...
Damn sommige namen moest ik echt even opzoeken om stem bij naam te linkenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef borisz het volgende:
Stemmen mensen [Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |