Jep, hier ook: De verwarming doet het niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:28 schreef Sirolf het volgende:
DraMaandag, zeg dat wel...
De eerste stagedag in H'sum en de trein heeft meteen 25 minuten vertraging...
Gelukkig heb ik een alternatief.
Die lui zouden eeuwig openbaarvervoer verbod moeten krijgen , ga maar lopen of fietsen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh
Een buschauffeur in zn gezicht slaan... sjonge jonge... net als dat ambulancepersoneel bedreigen... *zucht*
Dat het kiezen van een of ander liedje überhaupt als serieus item in het nieuws zitquote:Op maandag 2 februari 2009 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je druk maken over songfestival
jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch zijn er een boel mensen die t leuk vinden...
* Jannekje7 is niet één van hen![]()
Je hebt toch niet de volle prijs betaald nu he? Hun fout dat zij t hebben laten staan!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef Jimbo het volgende:
ga ik net langs de AH hierzo
hebben ze 3 pakken chocomel in de aanbieding voor de prijs van 2, dus herr jimbo denkt "
!!" en pakt 3 pakken volle chocomel
kom bij de kassa aan, waas de aanbieding van gister en hebben ze de bordjes laten staansta ik daar met 3 pakken
![]()
oh maar wel dropjes in de aanbieding![]()
ik moest welquote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de volle prijs betaald nu he? Hun fout dat zij t hebben laten staan!
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, net ff wat brood op t balkon gestrooid, duif 1 snapt t, duif 2 pikt nog vergeefs aan het pindazakje
beetje GHB en klaarquote:Op maandag 2 februari 2009 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Style Council
![]()
Ik ben het uitslapen verleerd
Heb 't een paar weken geleden meegemaakt dat ze op zaterdagmiddag al borden voor de week erna hadden opgehangen. En daar kom je pas achter als je de korting niet op de bon staatquote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef Jimbo het volgende:
ga ik net langs de AH hierzo
hebben ze 3 pakken chocomel in de aanbieding voor de prijs van 2, dus herr jimbo denkt "
!!" en pakt 3 pakken volle chocomel
kom bij de kassa aan, waas de aanbieding van gister en hebben ze de bordjes laten staansta ik daar met 3 pakken
![]()
oh maar wel dropjes in de aanbieding![]()
had ik vorige keer ook jaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb 't een paar weken geleden meegemaakt dat ze op zaterdagmiddag al borden voor de week erna hadden opgehangen. En daar kom je pas achter als je de korting niet op de bon staat.
mooie fotos trouwensquote:Op maandag 2 februari 2009 10:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duif 1 was snel weg toen-ie me zag, Duif 2 was wat stoerder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijs.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duif 1 was snel weg toen-ie me zag, Duif 2 was wat stoerder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 10:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Domme duif ja, want er ligt brood voor t oprapen...
Maargoed
En de AH is stom ja, Jimbo rules!!
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga jullie weer ff vervelen met mn gewicht, want ik ging zaterdag op de weegschaal staan en was 200 gram aangekomen, maar nu ging ik vanmorgen staan, en was weer 600 gram afgevallen, dus dat was mooi.
Het zijn allemaal zulke kleine verschillen dat 't m goed kan zitten in wel of niet veel eten, maar kheb van t weekend veel (gezond, maar veel) gegeten, dus verwachtte er niet veel van... maar toch 600 gram eraf weer
Dat doe ik altijd al schat. 's Morgens vroeg, eerst uitgebreid wc'en, en dan naakt op de weegschaal (mn pyjama bleek al bijna een kilo te wegen!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga gewoon naar de wc , ben je een kilo lichter![]()
![]()
maak een groot bordquote:Op maandag 2 februari 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ongelofelijk, Duif is terug, en hij probeert het weer...!
Note to self Duif:er ligt brood óp het balkon!
dan het eelt van de voeten met de kaasrasp eraf raspen ! -200g al gouw !quote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al schat. 's Morgens vroeg, eerst uitgebreid wc'en, en dan naakt op de weegschaal (mn pyjama bleek al bijna een kilo te wegen!), maarja, dan nog... ach ja...
Dus je hebt Bruce niet gezien?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Dat was wel suf vannacht... Zit ik de Super Bowl te kijken, val ik vlak voor half time in slaap!![]()
Tower of Power
YouTube is your friend, dus inmiddels welquote:Op maandag 2 februari 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dus je hebt Bruce niet gezien?![]()
Ik ook niet, maar ik was dan ook niet wakker gebleven
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan het eelt van de voeten met de kaasrasp eraf raspen ! -200g al gouw !
Paas er één door naar Arnhem als je wilt.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik ga dr ook eens zo één zetten!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |