en die 27500 euro zijn naar Serious Request gegaan.quote:
Als ik je op msn zou hebben dan zou ik net zo lang jankzakken tot ik er achter kwam welke slappe zak die randdebiel weer los heeft gelaten. Godsammechristusnogesantoezeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
wasn't mekwas aan het werk en paul aan het jankzakken blijkbaar
Het staat je vrij de overige 256 overige reacties van dit topic er voor te gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik je op msn zou hebben dan zou ik net zo lang jankzakken tot ik er achter kwam welke slappe zak die randdebiel weer los heeft gelaten. Godsammechristusnogesantoezeg.
Goed plan!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het staat je vrij de overige 256 overige reacties van dit topic er voor te gebruiken
Ja godverredomme, ruim binnen de 48 uur. RUIM!quote:
Daar kan niet anders dan een partij geslijm aan te pas zijn gekomen "ik zal het nooit meer doen" "ik zal me gedragen" "jij bent de beste (F)A"quote:
ik geef m wel zo wat notes van andere users en dan is ie zo weer wegquote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja godverredomme, ruim binnen de 48 uur. RUIM!
Ja en dan is ie zo weer terug.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik geef m wel zo wat notes van andere users en dan is ie zo weer weg
Mag ik de mijne donerenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik geef m wel zo wat notes van andere users en dan is ie zo weer weg
ik neem het mee naar achteren, want dit kan niet zomaarquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was dat trouwens een hint? Was het snakey?
Ah, een FA met Paul in z'n MSN.... goh.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:20 schreef remlof het volgende:
Dat zei ie net ook al tegen mij op msn, en daar moet ie het maar houden.
Zie jij posts die ik niet zie?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Snakey het volgende:
De dader heeft zichzelf allang aangegeven in dit topic. Beter lezen jongelui.
Neh, hij ontkent het. Vlak daaronder staat een smile van Remlof. Dat zal het dan volgens mij moeten zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |