jij bent zo smakeloos....quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef koemleit het volgende:
zeg Het_hupt jij bent al crew je hoeft niet meer in te likken he!
jmmr dat je je eigen topic moet pimpenquote:
dat ik het met je eens zou zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
Geheel terecht van die caafjes-schlett, wanneer volgt Conflict?
Je moet wat he?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jmmr dat je je eigen topic moet pimpen
Hoe lang heb je nog te leven?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Pony-Lover het volgende:
Ze zeggen dat je AIDS! krijgt door regelmatig dit soort topics te openen.
wel hulde voor de pimp trouwens...quote:
De dokter zei vorige week dat ik nog ongeveer 6 minuten had maar dat kan inmiddels minder zijn.quote:
Dat ging vanzelfquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef koemleit het volgende:
van dubbelposten krijg je ook aids!!!11!!
Nu moeten we zeker weer geld overmaken?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De dokter zei vorige week dat ik nog ongeveer 6 minuten had maar dat kan inmiddels minder zijn.
Nee, liever volle condooms en zo'n flesselikker.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu moeten we zeker weer geld overmaken?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
een mededeling in MED is goedkoperquote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:
Wat een verrassing. Alweer unbanned.quote:
wasn't mequote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een verassing. Alweer unbanned.
Zo.quote:
Yer, sure.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo.
En het was zeker Snakey huh? Pfrt. Die jankzak van een Paultjuhhh.
neuken?quote:
Zullen we de TT veranderen?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:44 schreef Sala-adin het volgende:
Snakey heeft mij een keer gepijpt
en die 27500 euro zijn naar Serious Request gegaan.quote:
Als ik je op msn zou hebben dan zou ik net zo lang jankzakken tot ik er achter kwam welke slappe zak die randdebiel weer los heeft gelaten. Godsammechristusnogesantoezeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
wasn't mekwas aan het werk en paul aan het jankzakken blijkbaar
Het staat je vrij de overige 256 overige reacties van dit topic er voor te gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik je op msn zou hebben dan zou ik net zo lang jankzakken tot ik er achter kwam welke slappe zak die randdebiel weer los heeft gelaten. Godsammechristusnogesantoezeg.
Goed plan!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het staat je vrij de overige 256 overige reacties van dit topic er voor te gebruiken
Ja godverredomme, ruim binnen de 48 uur. RUIM!quote:
Daar kan niet anders dan een partij geslijm aan te pas zijn gekomen "ik zal het nooit meer doen" "ik zal me gedragen" "jij bent de beste (F)A"quote:
ik geef m wel zo wat notes van andere users en dan is ie zo weer wegquote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja godverredomme, ruim binnen de 48 uur. RUIM!
Ja en dan is ie zo weer terug.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik geef m wel zo wat notes van andere users en dan is ie zo weer weg
Mag ik de mijne donerenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik geef m wel zo wat notes van andere users en dan is ie zo weer weg
ik neem het mee naar achteren, want dit kan niet zomaarquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was dat trouwens een hint? Was het snakey?
Ah, een FA met Paul in z'n MSN.... goh.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:20 schreef remlof het volgende:
Dat zei ie net ook al tegen mij op msn, en daar moet ie het maar houden.
Zie jij posts die ik niet zie?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Snakey het volgende:
De dader heeft zichzelf allang aangegeven in dit topic. Beter lezen jongelui.
Neh, hij ontkent het. Vlak daaronder staat een smile van Remlof. Dat zal het dan volgens mij moeten zijn.quote:
net goed ?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:31 schreef Conflict het volgende:
maar het blijft belachelijk dat Biancavia geband is
NOU? Kan er even een antwoord komen, zodat ik echt helemaal los kan op die bosmongool.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Snakey het volgende:
De dader heeft zichzelf allang aangegeven in dit topic. Beter lezen jongelui.
heerlijk om te zien dat je zoveel tijd in zoiets nutteloos steektquote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
NOU? Kan er even een antwoord komen, zodat ik echt helemaal los kan op die bosmongool.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, hij ontkent het. Vlak daaronder staat een smile van Remlof. Dat zal het dan volgens mij moeten zijn.
Jij ademt toch ook, over nutteloos gesproken.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heerlijk om te zien dat je zoveel tijd in zoiets nutteloos steekt
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef remlof het volgende:
nee, ik was het die paultjuhh geunband heeft_
sorry mijn opmerking was blijkbaar zo ernstig dat je wel met een doodsverwensing MOEST komen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij ademt toch ook, over nutteloos gesproken.
murpquote:
krasquote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorry mijn opmerking was blijkbaar zo ernstig dat je wel met een doodsverwensing MOEST komen.
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor de blijkbaar zeer kwetsende opmerking
Neem nu dit als voorbeeld! Moffel het maar weer onder het tapijt.quote:
wacht effe, nog niet alles ligt onder het tapijtquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem nu dit als voorbeeld! Moffel het maar weer onder het tapijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |