Nederland en het songfestivalquote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
Naast die drie homo's sturen we ook nog een zeekoe naar het songfestival?
Wie dan? Heb het niet gevolgd.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
ik heb het ook niet gevolgd, maar wilde even kijken of SV al was begonnen, maar toen deden ze net de bekendmakong van het winnende nummer en dat nummer zuigt (uiteraard) en de achtergronddanseressen konden niet op de achtergrond, zo dik waren zequote:
Iedereen die zich bekommerd om het songfestival is sowieso zelf een zeekoe of homoquote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
And we're one, bitchesquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen die zich bekommerd om het songfestival is sowieso zelf een zeekoe of homo!
de vooroordelen kloppen tochquote:Op zondag 1 februari 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een groots songfestival liefhebber.
Je voldoet toch ook aan de omschrijvingquote:Op zondag 1 februari 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Who cares?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
En ik weet (hoop) dat je dit niet serieus neemtquote:Op zondag 1 februari 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die muziek zouden ze vaker in discotheken moeten draaienquote:
Dat zou wel ideaal zijn, hebben we ook niet elke keer dat gezeikquote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Who cares?
Ik hoop dat Nederland zo laag eindigt dat ze volgende keer niet meer mogen mee doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |