Ik doe hem niet graag weg, maar een NES, SNES en een Wii is me een beetje teveel van het goede.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:05 schreef Pritt het volgende:
Mooi hoor die staat van de SNES.
Het is dat ik er al 3 heb anders had ik hem zo overgenomen.
Ik heb je topics even door gekeken, maar ik zie niet iets wat ik zou willen ruilen (behalve die camera dan, maar daar heb ik zelf even geen budget voorquote:Op maandag 23 februari 2009 06:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo jammer dat ik geen geld hebzit er niet iets tussen in mijn zolderopruiming topic of mijn ps3,ps2,wii,xbox games topic zodat we kunnen ruilen??
Leuk aanbod, maar ik zag dat dezelfde camera ook op marktplaats staat voor 100 euro (alleen een ander tasje). Om dan mijn SNES en 80 euro ervoor te betalen zie ik niet zo zitten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
80euries voor de camera samen met de nes??
Oplaadbare batterijen zaten er bij die MP advertentie ook bij. En aangezien die advertentie ook al even staat denk ik dat ik er wel vanuit kan gaan dat die prijs reeël is, anders was hij ondertussen wel verkocht.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
+70 dan, je krijgt er bij mij ook nog eens goede oplaadbare batterijen bij...
Helaas...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:14 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen zaten er bij die MP advertentie ook bij. En aangezien die advertentie ook al even staat denk ik dat ik er wel vanuit kan gaan dat die prijs reeël is, anders was hij ondertussen wel verkocht.
Aangezien ik dezelfde camera voor 100 euro kan kopen ga ik niet meer dan 40 euro bijleggen. Ik denk niet dat we hier uit gaan komen..
Ik doe hem ook niet graag weg, maar ik heb inmiddels een Wii met mijn favoriete SNES spellen erop, en nog mijn oude NES. Dat is wat mij betreft genoeg, dan doe ik hem liever weg zodat iemand anders er nog plezier van heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef Sickert het volgende:
Zonde dat je m weg doet je hebt zelfs de doos nog![]()
daar zit wat in..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Ik doe hem ook niet graag weg, maar ik heb inmiddels een Wii met mijn favoriete SNES spellen erop, en nog mijn oude NES. Dat is wat mij betreft genoeg, dan doe ik hem liever weg zodat iemand anders er nog plezier van heeft.
Dat is inderdaad tof, maar daar heb ik mijn NES dus voor, daar heb ik toch iets meer mee dan met mijn SNES. Mario 2 & 3, Duckhunt, Megaman...quote:Op zondag 1 maart 2009 17:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar zit wat in..
ikzelf ga mn Snes dus niet weg doen ook al heb ik de games ook op mn Wii
het is gewoon tof om een Snes tevoorschijn te toveren en er op te gaan gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |