Mwahaha, ik zit morgen maar 1 uurtje op de fiets en verdien dan wel mooi weer 7 euro.quote:
Ik hoef morgen niet naar school te gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Háa, ik heb morgen maar 1 uur les. Beat that!
quote:
Wat zijn jullie hier allemaal saai, geen school, niet naar school hoeven, niets!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:08 schreef Tremium het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet naar school te gaan.
Welkom in PUBquote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie hier allemaal saai, geen school, niet naar school hoeven, niets!
Ik 5 uurquote:
Dat verdien ik met 50 minuten FOK!ken of paperclips buigen of koffie drinken.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef xalo het volgende:
[..]
Mwahaha, ik zit morgen maar 1 uurtje op de fiets en verdien dan wel mooi weer 7 euro.
Krijg je als je met school bent gestoptquote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie hier allemaal saai, geen school, niet naar school hoeven, niets!
En fulltime op FOK! zit.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Krijg je als je met school bent gestopt
Of HBO'er bentquote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook de laatste 6 uur toevallig?quote:
Maar dan kun je toch nog.. werken ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of in een ziekenhuis zitquote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Grapjas.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar es gamen, zit al vandaag boven de 100 posts. Mag wel oppassen straks zit ik boven xalo en sg en mag ik de meet nog gaan organiseren
Ik heb volgens mij al 200+ postquote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar es gamen, zit al vandaag boven de 100 posts. Mag wel oppassen straks zit ik boven xalo en sg en mag ik de meet nog gaan organiseren
Dat dan weer nietquote:
En waar haal jij je geld dan vandaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |