quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef i-VII-VI het volgende:
(het zal wel weer eindigen in gezeik over man city "dit gaat toch nergens meer over?").
Gaat weer niets worden vanavond.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ronald Koeman is er vanavond ook weer.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit is een gerucht op Ajaxshowtime
Nou ben benieuwd hoor.quote:Pranjic voor 4,5 jaar naar Ajax
zondag 01 februari, door robizkit, Amsterdam, 20:39u, NOS Studio Voetbal
Ajax en SC Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de transfersom voor de onmiddellijke overgang van Danijel Pranjic naar Ajax.
Het is de bedoeling dat Pranjic een contract tekent dat hem tot 1 juli 2013 aan de club verbindt, waarbij Ajax een optie heeft om het contract met 2 jaar te verlengen.
Pranjic, geboren in Nasice op 2 December 1981, stond vanaf de zomer van 2005 onder contract bij de friesche club. In totaal speelde hij 144 duels voor Heerenveen waarin hij 35 keer het net wist te vinden. Eerder gaf ex-Heerenveen speler Miralem Sulejmani al aan de komst van de spelmaker toe te juichen. Opmerkelijk is dat de speler gister nog aangaf Ajax uit te sluiten voor de titel dit seizoen.
Met de komst van de geboren Kroaat heeft Van Basten zijn 2e versterking binnen deze winter. De 10-voudig international is over de gehele linkerflank inzetbaar en kan tevens goed als 'nummer 10' uit de voeten.
Vanavond zal in het programma studio voetbal meer bekend gemaakt worden door spelersmakelaar Rob Jansen
Heb je al gestemd?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Moeten we nou gaan kiezen welk nummer de toppers voor ons gaan doen in Europa?
iddquote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef De_Hypotheker het volgende:
Egbers weet niet eens hoe laat zijn eigen show begint
Hahaha, gaan die debielen ons land vertegenwoordigen?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Moeten we nou gaan kiezen welk nummer de toppers voor ons gaan doen in Europa?
Die nieuwe is toch geen homoïst?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Tyf nou maar eind op stelletje fags.
Als je in glitterpakken gaat rondlopen en zulke liedjes gaat zingen word je het vanzelfquote:Op zondag 1 februari 2009 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die nieuwe is toch geen homoïst?²
right...quote:We zijn uitgenodigd door de BBC
Ik had alweer gelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef golfer het volgende:
Nou laat Shine maar winnen en nu wegwezen.
Je hebt gewoon gestemd, geef maar toequote:Op zondag 1 februari 2009 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had alweer gelijk.
En nou optiefen en voetbal.
Had je maar moeten stemmen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat een zaadnummer.![]()
Konden ze niets leukers verzinnen?
Nee, dit wordt hem niet.
onze inzendingen zijn al jaren beroerdquote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat een zaadnummer.![]()
Konden ze niets leukers verzinnen?
Nee, dit wordt hem niet.
Titel van het filmpje klopt niet moet zijn: Toppers shine 2009 NSFWquote:
Is dat zo...? Ik volg dat niet allemaal zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
onze inzendingen zijn al jaren beroerd
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:00 schreef BB-King het volgende:
Tom beloofde ons eerder om half 11 Studio Voetbal...
Koop een horloge pannekoek!
Tijdens de uitzending van 19.00 uur:quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond niet om 22.50 uur maar om 22.30 uur.
Ja ok dat zag ik ook, maar als hij toen op zijn horloge keek zag hij dan dat het pas om 11 uur begintquote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending van 19.00 uur:
[..]
''nouja, daar ben ik het niet mee eens, want... ja... kijk dan gewoon.... vind je niet?''quote:Op zondag 1 februari 2009 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel zinnen zal Youri afmaken vandaag? 1, of heeft hij een goede dag en zijn het er 2?²
Ik vermoed dat ie geen 1 zin gaat afmaken, want hij zit er niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel zinnen zal Youri afmaken vandaag? 1, of heeft hij een goede dag en zijn het er 2?²
Echt, te erg voor woorden die baard. :[quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
22.55 imo gewoon, Tom moet niet zeuren.
Nee niet bepaald, gewoon standaard.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hé
Maargoed, wij kunnen dat natuurlijk beter...
hij houdt dat ding niet bij. Zitten allemaal etensresten in.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt, te erg voor woorden die baard. :[
Ja. Hij spoot net een shotje in z'n arm he.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo leek al op een junk, nu is hij het.²
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Trouwens een zwaar overschatte speler die Affelay.
Wat standaard? Standaard eredivisie speler? Je gaat me niet vertellen dat iedereen zo een half veld overloopt?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee niet bepaald, gewoon standaard.
Inderdaad, Ajax wordt uiteindelijk "gewoon" kampioen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef kevin6188 het volgende:
Nu al filosoferen in welke wedstrijd AZ kampioen wordt.
Goh, meneer kan hard rennen met een bal aan z'n voetquote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat standaard? Standaard eredivisie speler? Je gaat me niet vertellen dat iedereen zo een half veld overloopt?
Toch is het een kwaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, meneer kan hard rennen met een bal aan z'n voet
idd, diequote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax wordt uiteindelijk "gewoon" kampioen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Egbers luistert alleen te opvallend naar het uit z'n oor uitpuielende oortje waarin de regie hem verteld wat ie moet vragen en luistert totaal niet naar de antwoorden.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, Egberts valt best wel mee
Hij laat iedereen in ieder geval uitpraten, in tegenstelling tot shag die er altijd een zooitje van maakt
AZ Joost, AZ.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, de keeper van Sparta gaat Abbondanzieri en Carrizo van onder de lat spelen
Wat? Zap anders even weg ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, de keeper van Sparta gaat Abbondanzieri en Carrizo van onder de lat spelen
En toch halen ze punten makkelijk binnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:23 schreef Wooldoor het volgende:
Nou inderdaad genoten van Az de laatste wedstrijden
Nu weten we het wel hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is echt ouderwetsch Studio Ajax
Mag wel als ze verloren hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is echt ouderwetsch Studio Ajax
laten ze het op AT5 uitzendenquote:
Hugo wil kaapren varenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:10 schreef Scorpie het volgende:
Wat een baard bij die Borst.
Dat zeiden ze ook over Sulimaniquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet dat hij nog bij Heerenveen voetbalt.²
dat dacht ik ook te horen ja.quote:
Dom volk.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:31 schreef tong80 het volgende:
Paar weken niks over Ajax gehoord 5 minuten over Ajax en het is weer studio Ajax
Borst ziet er mooi uit trouwens
Ja, maar Pranjic laat het echt al een aantal jaren zien.quote:
het is zeker zomertijd vannacht hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Tom dacht ook dat het om 22.30 al begon.
Ja wij kijken ook hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:36 schreef Fortitudo het volgende:
koeman blikt terug op zijn tijd bij valencia en trekt de vergelijkenis met stevens
Ik ga compleet stukquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
het is zeker zomertijd vannacht haha
Ha haquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
het is zeker zomertijd vannacht haha
meer west hamquote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef BB-King het volgende:
Reker heeft een Aston Villa stropdas om.
Laten ze dit bij omroep Brabant uitzenden.quote:
Morgen Foppe de Haan op At5 ..(Godenzonen heet het juweeltje)quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Laten ze dit bij omroep Brabant uitzenden.
haha, weet Tom toch niet !!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga compleet stuk.
Zomertijd is vooruit, wat 23,5 uur zou betekenen.
Ja...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Koeman begint weer over een trein zeker.²
Varkevisser.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie zou die speler zijn die naar Engeland vertrekt? Tuyp?
Hij zegt anders (vrijwel) letterlijk:quote:
Koeman kan geen NL.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij zegt anders (vrijwel) letterlijk:
Ik heb Geen probleem met Niemand van PSV.
Dan zegt hij toch dat hij een probleem heeft met iedereen van PSV?
Verhoevenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja in de samenvatting. In het stadion konden we ons weer hard op ergeren.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die keepte vanmiddag voortreffelijk trouwens maar dat terzijde.
Dat wordt dan "managen" geblazen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
Laat Koeman AZ maar trainen![]()
Kan ie weer een goed draaiend team naar de mallemoer helpen
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Book_Machoak het volgende:
[..]
Ja in de samenvatting. In het stadion konden we ons weer hard op ergeren.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
En een terugspeelbal van zichzelf.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Zag er niet echt lekker uit bij de 0-2.
slechte gastkeuze dusquote:
en Kalou !!!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet overgeven van Pierre, ik heb echt een hekel aan hem. Sinds hij tof deed tegen van Persie.²
quote:
Ik geloof er niks van, wat Borst daar allemaal riep. Als je al die opgewonden reacties over die kakkerlak ziet. En sowieso, de reacties op het woord kakkerlak buiten dat plakboek om. Dikke onzin.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef msnk het volgende:
Jezus
Oké dan, we mogen eindelijk officieel kakkerlak shirtjes printen.
Dadelijk springt er nog een terrorist uitquote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Book_Machoak het volgende:
Er hangt een kakkerlak in z'n baard.
Rob Jansen biedt wel een hoop bruggetjes waardoor ze niet te lang bij één onderwerp blijft hangen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Vermakelijke uitzending gewoon vandaag.
x2quote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Tom mag ook volgende week blijven zitten.
Waarom is dat grappigquote:Op zondag 1 februari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan Ronald Koeman vragen "Waarom die afkeer tegen Duitsland? ".
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
De altijd hard werkende Dirkie is volgende week te gast!!11111
"Ik heb weleens iets gehoord over treinen die ineens in Polen uitkwamen."quote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Book_Machoak het volgende:
Koeman: ''Ja de trein kwam er niet langs'
Die ging er toen juist te vaak heenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Book_Machoak het volgende:
Mulder: 'Vanwaar de afkeer naar Duitsland'
Koeman: ''Ja de trein kwam er niet langs'
Nee, hij heeft weleens met een Duits shirt zijn achterwerk "gemasseerd".quote:Op maandag 2 februari 2009 00:00 schreef golfer het volgende:
21 jaar geleden?
Was dat niet die aktie tegen Matheus toen?
Het Gullit-Scenario!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:01 schreef J.Herrer het volgende:
Als ik Koeman was zou ik juist wel naar Duitsland gaan
Als ie het in Engeland weer eens verneukt komt ie waarschijnlijk nergens meer aan de bak
In het (komend) weekend niet hoorquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Koeman praat weer! Hij had een black out van een kwartier door die PSV sollicitatie.![]()
²
Lazovicquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan moet ie wel verkocht worden want aan een verhuur wouden ze niet meewerken , het zou zo maar kunnen .quote:
In iedergeval een speler van PSV die vertrektquote:Op maandag 2 februari 2009 00:58 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat Danny Koevermans morgen tekent bij een club in de Premier League.
Heb je wel gekeken? Werd toch wel heel duidelijk ontkend. Afellay gaat ook niet naar een Engelse middenmotor.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:21 schreef Gabbylicious het volgende:
Afellay zou weleens kunnen gaan. Ik bedoel hij heeft alles wat er te bereiken valt met PSV wel bereikt.
Man City misschien.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
Afellay gaat ook niet naar een Engelse middenmotor.
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Werd toch wel heel duidelijk ontkend. Afellay gaat ook niet naar een Engelse middenmotor.
Zeg ik dat? Maar lijkt me heel sterk als hij hierover zou liegen en dat tot 3-4 keer toe.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja.
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid_!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |