Zeg nou zelf.. dat was toch een juweeltje van een multiquote, of niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Wow, haha. DR34M3R is even aan het quote
Ja, zeker! Alleen een "gedoe" om te maken, maar dan heb je ook ietsquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.. dat was toch een juweeltje van een multiquote, of niet?
Ik vond m wel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
Je eerste TT. Ik had er meer van verwacht.
Dankquote:
Knuffelzacht misschien?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik heb echt zo onwijs veel zin om vreselijk verliefd te worden ofzo... Heb alleen weinig zin om een slachtoffer te zoeken
Had ze een date?quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelzacht misschien?
[tenzij haar date goed is verlopen]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebuttonquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zeker! Alleen een "gedoe" om te maken, maar dan heb je ook iets
Maar dan moet je ze toch nog één voor één kopiëren en daarna weer plakken? Of ben ik kippig?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebutton
Ja, volgens mij welquote:
Dan zorg je toch dat je gevonden wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik heb echt zo onwijs veel zin om vreselijk verliefd te worden ofzo... Heb alleen weinig zin om een slachtoffer te zoeken
Moet heel eerlijk bekennen dat ik de vrouwen, na de afgelopen jaren, wel een beetje zat benquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelzacht misschien?
[tenzij haar date goed is verlopen]
Absoluut!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebutton
LOL.quote:
Haha okequote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat ik de vrouwen, na de afgelopen jaren, wel een beetje zat benGeloof er stiekem nog steeds in dat ik biseksueel ben ook
[..]
Ik zal op t dak van de flat gaan staan, en hard gillen: Ik ben HIEHIERRRR!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je gevonden wordt.
De mate van irritatie door de traagheid van Fok! Toch, Pien?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL.
Wat was er nog meer enorm dan?
Nee hoor. Het is niet zo makkelijk als gewoon alles aanvinken, want je moet wel steeds weer naar boven scrollen, maar goed. Niks copy-paste hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze toch nog één voor één kopiëren en daarna weer plakken? Of ben ik kippig?
Op een ander forum had je een knopje dat je allerlei mensen tegelijk kan aanklikken, en dan was je in één keer klaar
Ow, als dat alles is...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De mate van irritatie door de traagheid van Fok! Toch, Pien?
Veel opruimplezier!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
tvp, ik ga weer aan het opruimen! Kus voor Dromer, Pien en de rest
Dat moet ik ook. En nog wat dingen doornemen en klaarleggen voor mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baas morgenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jepquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Opruimsequote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee dat werkt niet. Misschien wordt je wel gevonden in topic.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal op t dak van de flat gaan staan, en hard gillen: Ik ben HIEHIERRRR!!!
Zoiets?
[dom]Oke, dat trucje ken ik niet [/dom]quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is niet zo makkelijk als gewoon alles aanvinken, want je moet wel steeds weer naar boven scrollen, maar goed. Niks copy-paste hoor
Maak je nog foto's van je medailles?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
opruimen was niet het juiste woord.. Weggooien..dus das nooit leuk!
Succes.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat moet ik ook. En nog wat dingen doornemen en klaarleggen voor mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baas morgen
mss tot straks!
Zal ik dan hier heel hard roepen: VIND MIJ!!!!!!!! Ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Misschien wordt je wel gevonden in topic.
* Pien85 knuf geeftquote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
opruimen was niet het juiste woord.. Weggooien..dus das nooit leuk!
ik neem ze wel mee naar huis, kan ik daar een foto makenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak je nog foto's van je medailles?
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind kerst en Valentijnsdag commerciële onzin. Dus van mij hoeft het niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Barst overal alweer van de Valentijnsadvertenties/frutsels/dingetjes zeg![]()
Flink klote als je dat als single zijnde totaal niet tof vind. Hopelijk zitten er hier dus geen singles tussen die dat evenals Kerst zien als een rotdag
Oké! Ik wacht met spanning af!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik neem ze wel mee naar huis, kan ik daar een foto maken
Dat heb je dan gedaan bijdezequote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal ik dan hier heel hard roepen: VIND MIJ!!!!!!!! Ofzo?
[..]
* Pien85 knuf geeft
Nja, tof is t niet, elke keer als ik dat soort dingen zie vind ik t toch wel jammer dat ik valentijnsdag doorbreng met voorbereiden op 4 dagen luxemburg met mn oom in plaats van iets liefs doen met partner... Hoewel ik eigenlijk vind dat je elke dag lief moet doen, en niet specifiek op 14 februari...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Flink klote als je dat als single zijnde totaal niet tof vind. Hopelijk zitten er hier dus geen singles tussen die dat evenals Kerst zien als een rotdag
Wachten. Tot er iemand toe hapt.quote:
Hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de QuickQuoteOptie gevonden, hij stond uit
Bovenaan bij "opties" kijken en dan staat er in het menu "quickreply" en die moet je dan aanzettenquote:
Succes. Waar ging je ook al weer werken?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
Morgen de eerste dag op mn nieuwe werk, spannend!
Ah ok, spannendquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
Morgen de eerste dag op mn nieuwe werk, spannend!
Dankje. Misschien handig om dat ook een keer aan te zetten.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bovenaan bij "opties" kijken en dan staat er in het menu "quickreply" en die moet je dan aanzetten
Stuk minder rot dan kerstquote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Ergens anders, een grote financiele instelling. In deze tijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes. Waar ging je ook al weer werken?
Het is wel handig jaquote:Op zondag 1 februari 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje. Misschien handig om dat ook een keer aan te zetten.
Succes! Maar dat zal wel goed komenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens anders, een grote financiele instelling. In deze tijd..
Ik hoop het.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 20:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes! Maar dat zal wel goed komen
Dus je was ambtenaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop het.Het bedrijf waar ik tot vrijdag werkte is ook al genationaliseerd dus ik ben wel wat gewend.
.
Hoe was je date?quote:
was gezellig maar erug koud op scheveningenquote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was gezellig maar erug koud op scheveningenHeb haar gezoend, voor haar onwennig omdat ze nog "maagd" is als het om vrouwen gaat... maaaaaaaar gok niet dat het iets gaat worden...
Jammer. Maar je had toch nog meer dates de komende tijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was gezellig maar erug koud op scheveningenHeb haar gezoend, voor haar onwennig omdat ze nog "maagd" is als het om vrouwen gaat... maaaaaaaar gok niet dat het iets gaat worden...
Omdat de klik klik er niet echt was... (maar kan ook komen omdat het zoooo vreemd was voor haar) en ze ziet er wel leuk uit jaquote:
Heb er 1tje afgezegd voor deze en denk dat ik belgisch meissie ook afzeg... eigenlijk geen zin om hele dag in belgie rond te lopen, verschuif ik wel naar het voorjaar als het wat warmer is... maar zie nog welquote:Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer. Maar je had toch nog meer dates de komende tijd.
Ah okquote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omdat de klik klik er niet echt was... (maar kan ook komen omdat het zoooo vreemd was voor haar) en ze ziet er wel leuk uit ja
Veel dates!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb er 1tje afgezegd voor deze en denk dat ik belgisch meissie ook afzeg... eigenlijk geen zin om hele dag in belgie rond te lopen, verschuif ik wel naar het voorjaar als het wat warmer is... maar zie nog wel
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb er 1tje afgezegd voor deze en denk dat ik belgisch meissie ook afzeg... eigenlijk geen zin om hele dag in belgie rond te lopen, verschuif ik wel naar het voorjaar als het wat warmer is... maar zie nog wel
Via lexa en neen hoor je vraagt niet te veel zo blijven we lekker ontopicquote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah okTja, alle begin is moeilijk zeggen ze dan he
Hoe kende je dr?
Of vraag ik nu te veel?
Heeeeeeeeeeeeel populair... wanneer gaan wij op een date?quote:
Er zijn zelfs plannen dat ik naar een chickie ga in frankrijkquote:
Ah ok, dating sitesquote:Op zondag 1 februari 2009 20:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Via lexa en neen hoor je vraagt niet te veel zo blijven we lekker ontopic
Ehm... Geen ideequote:[..]
Heeeeeeeeeeeeel populair... wanneer gaan wij op een date?
In iedere stad een andere schat dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er zijn zelfs plannen dat ik naar een chickie ga in frankrijk
Hoiquote:
Oh knuffel bekeerd je wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ok, dating sites
[..]
Ehm... Geen ideeGeloof dat ik net verklaard heb dat ik vrouwen een beetje zat ben, en dr nog steeds in geloof dat ik biseksueel ben ofzo
Niets mis mee met bi zijn ben ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
Ehm... Geen ideeGeloof dat ik net verklaard heb dat ik vrouwen een beetje zat ben, en dr nog steeds in geloof dat ik biseksueel ben ofzo
Hehequote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niets mis mee met bi zijn ben ik ookneig alleen veel meer naar vrouwen... maar je bent mij nog niet tegengekomen dus tja...
Me threequote:
oehquote:
Dat is wel zo handig meestal.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik val meestal maar op 1 man tegelijk
moet je vaker crowdsurfenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik val meestal maar op 1 man tegelijk
Dat mag nergens meer tegenwoordig.quote:
roken in de kroeg mag ook niet, te hard rijden mag ook niet, het gebeurd welquote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag nergens meer tegenwoordig.
dat wist ik al pien, ben je naam al heel lang geleden tegengekomen op biskwiequote:
jouw bed ja...het mijne nietquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik val op niemand .. wil ze niet pletten
Ja dat is waar.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
roken in de kroeg mag ook niet, te hard rijden mag ook niet, het gebeurd wel
Dat valt best wel mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik val op niemand .. wil ze niet pletten
Ik ook.quote:
Fok is echt kut vandaag jaquote:
"maar het ligt aan de leden"quote:
ubermegadikkefijnewarmeknufquote:
Whehehehe.... speciale reden?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ok, dating sites
[..]
Dat ga ik ook doen zometeen. Vandaag wel lekker op tijd er in, morgen fit zijn voor mijn eerste werkdag voor de nieuwe baasquote:
Nog een knuffeljunkie!quote:
Ik zit sinds een maand of wat ook op NMLK. En die hebben een leuk valentijnsfeestje. Dus nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Wel toevallig dat dat dan aan AL de leden ligt...quote:
quote:
zeg, kijk naar jezelfquote:
Uhuhquote:Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wel toevallig dat dat dan aan AL de leden ligt...
Dat ligt er maar net aan waar je op dit moment bent.quote:
Ik denk dat iedereen je even rustig wakker wilde laten worden voor ze je ruw aan je verstand brachten dat het al lang avond is!quote:
Hij is voor pienquote:
Dat is ook niet lief.quote:
Dat zeiden ze bij Fok! hoor!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen je even rustig wakker wilde laten worden voor ze je ruw aan je verstand brachten dat het al lang avond is!Wakker?
huillies zijn hetquote:
Fok!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef ArTiC het volgende:
ha ff uit de AT geplukt...
Wordt dit het geheime wapen van de single man in 2009?
Jarretels voor mannen
1 april is pas over twee maanden. Want ik hoop dat dit een grap is.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef ArTiC het volgende:
Jarretels voor mannen
Ik ben niet wezen stappenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
Goedenavond!
Hoe was jullie avondje stappen?
Nee, dat is niets voor mij.quote:
ik vond het wel wat voor jou eigenlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1 april is pas over twee maanden. Want ik hoop dat dit een grap is.![]()
Jarretels zie ik liever bij een vrouw.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Jarretels zie ik liever bij een vrouw.
Sexy!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef ArTiC het volgende:
Jarretels voor mannen
Knuf!quote:
Neuh... Mannen zijn gewoon ook leuk enzo, en sexyquote:
Woei, knuffelenquote:[..]
Nog een knuffeljunkie!
*Knuffel!*
Waar zie jij me wel niet voor aan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vond het wel wat voor jou eigenlijk
Duimelot, Tijn, Howl, Cue, Vencodrop, Ludootje, MrBox of Knuffelzachtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef rival het volgende:
[..]
oh dat dacht ik.....
wie moet ik dan lastig vallen.. ben nieuwsgierig
wie heb je vrijdag gescoord?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar zie jij me wel niet voor aan?
Niemandquote:
Whehehe.. sommige jaquote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh... Mannen zijn gewoon ook leuk enzo, en sexy
Nou, waar blijf je dan?quote:[..]
Woei, knuffelen
edit: Dat laatste sloeg dus nergens op. Ik haalde dingen door elkaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vencodropquote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Duimelot, Tijn, Howl, Cue, Vencodrop, Ludootje, MrBox of Knuffelzacht
voor een man die jarretels draagtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam opquote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef ArTiC het volgende:
Jarretels voor mannen
ow. Dan sloeg mijn antwoord dus wel ergens opquote:
quote:
Ja gewoon zielig alleen in m'n huisje, zonder knuffelbare mensenquote:[..]
Nou, waar blijf je dan?
[..]
Als ik zoiets al zou gaan dragen dan zou ik ook volledig als vrouw gaan. Want bij een man staat het niet.quote:
Dat krijg je met een naam als er venco in zitquote:
Duimelot heeft een verslag gepost in een ander topicquote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
wel leuk gehad met zijn allen?
nog wat bijzonders gebeurd?
Ik ga ook naar dat Valentijnsfeest daar.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 20:58 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zit sinds een maand of wat ook op NMLK. En die hebben een leuk valentijnsfeestje. Dus nee.
Trouwens, volgens mij moet ik Q ook al eens IRL zijn tegengekomen daar.
en heeft dit nieuwsgierige aagje daar nu iets aan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Duimelot heeft een verslag gepost in een ander topic
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
Knuff, Cue en ik zouden naar het singlesfeest gaan, zelfs al slaapplaats geregeld bij knuff enzo. Toen de week voor het feest ons uitje opeens veranderen in een soort van [Singles] minimeet.
Ook Venco, Ludo, Tijn, Howl en tenslotte Box besloten ook te komen!
Ik ben gister richting Den Haag gereden, dat verliep soepeltjes, tot ik in het centrum een straat moest vinden. (euh het centrum vinden was al lastig, ik vond de allochtonen wijken interessanter geloof ik) Maar na wat heen en weer gebel kwam ik dan toch op plaats van bestemming samen met mijn vuilniszak met dekbed
Knuff, Cue en Venco waren al het perfecte shirtje voor Knuff aan het uitzoeken en ook ik kon nog snel mijn mening geven. We hebben ons allemaal even omgekleed. Erg leuk om te zien 4 totaal verschillende tiepjes bij elkaar! Echt voor elke man wat wils
Onderweg naar het feest kregen we bericht dat Howl en Tijn er al waren. Dus toen we daar aankwamen zagen we ze ook meteen staan. Even handjes geschud en naar binnen gegaan. We waren er net over 8 uur dus het was nog erg rustig. Perfect dus, de bowlingbanen waren nog vrij!
De laatste keer dat ik een bowlingbal vastgehad heb was ik 12 geloof ik, het duurde dan ook even voor ik ook ballen op de baan hield i.p.v. in de goot
Ondertussen was Box ook gearriveerd en er bleken 2 fanatieke bowlers aanwezig te zijn. De competitie ging vooral tussen Cue en Box.
Na 2 potjes bowlen was het al wat drukker en zijn we de zalen gaan onderzoeken.
Ondertussen had ik spannend sms verkeer met Ludo die onderweg was!!
Rond half elf kwam hij dan ook eindelijk es opdagen en 40 minuten later had hij ook zijn jas opgehangen J
We hebben gekletst zover dat mogelijk was, in elke zaal (bijna elke) even staan dansen en ons even uitgeleefd in de Karaokebar. We moesten wel erg lang wachten voor we onze kunsten mochten vertonen. Gelukkig bestaan er bierviltjes en pennen! De meest hopeloze versiertrucjes zijn opgeschreven en met mobielnr erbij door de zaal heen gestuurd….
Het zingen zelf was echt beroerd. Daar komt het stukje perfectionisme van Duim naar boven. En toen Howl zijn naam eer aan deed en totaal uitritme het hele liedje stond te verneuken heb ik geloof ik de microfoon uit zijn handen gerukt (en aan een ander gegeven)
Zoals de ‘D.J.‘ zei: ‘als je maar plezier hebt’ was op ons geheel van toepassing
Rond half twee hadden we het wel gezien en zijn na een vrij lang afscheid richting huis vertrokken. Knuff, Cue, Venco en ik richting Knuff. Nog even na geroddeld en gelachen en toen een poging tot slapen gedaan. Ik lag lekker knus met Cue op de bank, Venco omgedraaid in dr slaapzaken Knuff gezellig bij dr katten.
Vanmorgen nog gezellig gekletst met zn 4tjes knus op de bank en toen was ons slaapfeestje voorbij en gingen we weer naar huis!
De mensen op het feest waren veelzijdig net als ons fok!groepje. Er waren oudere mensen, hele oude mensen, mensen van een redelijke leeftijd en een klein groepje jongeren. Er waren lelijke mensen, enorm lelijke mensen, wel redelijke mensen en een klein groepje aantrekkelijke mensen.
Ikzelf heb weinig naar andere mensen omgekeken, ik was met een groep en heb daar mijn aansprak in gevonden. De flirts die voorbij kwamen waren meestal om gewoon heel snel voor om te draaien en weg te rennen en een enkeling heb ik even goed bekeken
Ons groepje was gezellig, we hebben enorm gelachen, totaal verschillende mensen maar grotendeels met dezelfde humor, en dat vind ik een van de belangrijkste dingen dus dat was geslaagd!
Cue was een die ik heel graag wilde ontmoeten en gelukkig klikte het irl ookWat een schatjuhhhhhhhhhh (wel ondeugend hahaha) als ik een jongen was geweest had ik spontaan vlindertjes in mijn buik gevoeld!)
Knuff is gewoon prettig gestoord, door haar had ik pijn in mijn buik en kaken van het lachen.
Venco was rustiger maar zeker niet afwezig erg leuk dat ze er bij was!
Howl kon ik totaaaaaaaaaaaaal niet ook amper van Fok!
Tijn was er ook bij, erg stil maar dat hadden we wel verwacht maar ik vind t knap van hem dat hij die stap gemaakt heeft!
Ludo kent teveel liedjesen mag de volgende keer ook weer mee
Box die alle fok!dames om zijn vingertjes wond sja die MOEt de volgende keer weer mee
Ik persoonlijk heb nog een telefoonnr gescoordmijn knuffel van Cue gehad die ze me beloofd had zucht en als slagroom op de taart heb ik heerlijk geknuffeld met Box zodat mijn behoefte aan wat lichamelijk contact ook weer een klein beetje is bevredigd!
Al met al dus best een top avond die zeker voor herhaling vatbaar is!
Het was erg gezellig. Helemaal was leuk toen we allevier bij Knuf waren en je toch wel moet constateren dat we echt totaal verschilden van elkaar. Maar het klikte goedquote:Op zondag 1 februari 2009 21:17 schreef rival het volgende:
[..]
Op wat voor punten?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was erg gezellig. Helemaal was leuk toen we allevier bij Knuf waren en je toch wel moet constateren dat we echt totaal verschilden van elkaar. Maar het klikte goed
Kan het kloppen dat jij nog niet op het lijstje staat daarvoor?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga ook naar dat Valentijnsfeest daar.
my teddybearquote:
Een valentijnsfeestjequote:
quote:
Carnavalquote:
niemand .. jij was er niet hequote:Op zondag 1 februari 2009 21:25 schreef rival het volgende:
[..]
oke klinkt gezellig!
maar wie heeft wie nou gescoord?
Pff moeilijk om uit te leggen eigenlijk.quote:
Aha okequote:Op zondag 1 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff moeilijk om uit te leggen eigenlijk.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Carnaval![]()
Ik ben wat carnaval betreft een nep-brabo
de topscorer was er niet bij neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minpuntenquote:
Ja, moet nog een kaartje kopen. Maar dat lukt altijd nog wel. Hoop ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 21:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat jij nog niet op het lijstje staat daarvoor?
Nederlands carnaval is niks inderdaad... Duits carnaval is leukquote:
Ik heb er ook niks mee carnaval.quote:
Waar waar? maar... moet ik dan geen valentijn hebben?quote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Waar waar? maar... moet ik dan geen valentijn hebben?
trustequote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga alleen op zondag carnaval vieren zoals het er nu naar uit ziet.
En nu naar bed. Ik weet het, vroeg. Maar morgen belangrijke dag
Bepaalde gebieden van Limburg is het carnaval bijna Duits.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nederlands carnaval is niks inderdaad... Duits carnaval is leuk
awwwww....quote:
Met Carnaval is dat natuurlijk veel makkelijker jaquote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef John.Milton het volgende:
Carnaval is wel de tijd om veel vrouwen tegen te komen. Voor de doorgewinterde single is het een goed moment om vrouwen tegen het lijf te lopen en daar misbruik/gebruik van te maken.
Zo ken ik ook nog wel de nodige verhalen
Succes!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga ook zo slapen. Morgen een sollicitatiegesprek en morgenavond werken.
quote:
Dankje.quote:
hey succes man!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
succes!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ligt het misschien aan jou!quote:
Ik denk dat ik deze carnaval daarom ook maar een paar dagen ga. Ik heb al een aantal mensen die ik dan wel tegen wil komen. Vandaag meldde me op hyves ook alweer iemand aan die ik toevallig tegenkwam op een feestje.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met Carnaval is dat natuurlijk veel makkelijker ja
*springt*quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwwww....
*voet uitsteekt voor ArTiC*
het ligt nooit aan mijquote:
Nou ja, ik heb mijn best gedaan. Bed dus. Succes DragonFire!quote:
Hahaha. Beetje goedkoop hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze carnaval daarom ook maar een paar dagen ga. Ik heb al een aantal mensen die ik dan wel tegen wil komen. Vandaag meldde me op hyves ook alweer iemand aan die ik toevallig tegenkwam op een feestje.
Okequote:
Carnaval is altijd goed voor de start van veel relaties en voor het eind van veel relaties. Van dat moment moet je gewoon profiteren. Nu alvast de contacten leggen en met carnaval de vruchten er van plukken.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Beetje goedkoop hoorProbeer ze gewoon zo te regelen, dat is toch veel leuker?
[..]
Oke
later als je groot bent krijg je er zeurende collega's voor terug, troost jequote:Op zondag 1 februari 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Pff... zeurende studiegenoten zijn irritant
Met name het einde van veel relatiesquote:Op zondag 1 februari 2009 21:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Carnaval is altijd goed voor de start van veel relaties en voor het eind van veel relaties. Van dat moment moet je gewoon profiteren. Nu alvast de contacten leggen en met carnaval de vruchten er van plukken.
Daar ga ik niet mee msnenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
later als je groot bent krijg je er zeurende collega's voor terug, troost je
er komen uit carnaval echt geen relaties voort hoor, enkel baby'squote:Op zondag 1 februari 2009 21:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Carnaval is altijd goed voor de start van veel relaties en voor het eind van veel relaties. Van dat moment moet je gewoon profiteren. Nu alvast de contacten leggen en met carnaval de vruchten er van plukken.
Heb er nog een aantal, maar die liggen nog bij mn paquote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak je nog foto's van je medailles?
Jemie, dat zijn er nogal wat! Lijken op elkaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er nog een aantal, maar die liggen nog bij mn pa![]()
[ afbeelding ]
Jeetje wat veelquote:Op zondag 1 februari 2009 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er nog een aantal, maar die liggen nog bij mn pa![]()
[ afbeelding ]
ja of zit ik daar helemaal alleenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Misschien kan je er dan één vinden!
haha, heel veel zwemmertjes erop, nog wat hardlopers en verspringers en een aantal van een triathlon.. alle medailles lijken altijd op elkaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat zijn er nogal wat! Lijken op elkaar
Truste droompjequote:Op zondag 1 februari 2009 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb mijn best gedaan. Bed dus. Succes DragonFire!![]()
Moet je even navragen bij degene die er over begonquote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef DragonFire het volgende:
[..]
ja of zit ik daar helemaal alleen
Mja, kei schattig!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, heel veel zwemmertjes erop, nog wat hardlopers en verspringers en een aantal van een triathlon.. alle medailles lijken altijd op elkaar
goede oude tijd dat ik sportief was
altijd leuk voor later...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je even navragen bij degene die er over begon
[..]
Mja, kei schattig!
Naja, wel leuk om te bewaren [ook al doe je er geen flikker mee...]
Ja, zeker! Kunnen de kiddo's er later mee spelenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
altijd leuk voor later...is er nog iets op tv vanavond?
haha, dat klinkt niet echt als mijn type programma! Damn, ik ben bang voor morgen!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zeker! Kunnen de kiddo's er later mee spelen
Staan er ook netjes datums op etc.?
Ik kijk nu Ned. 3 ; Nu we er toch zijn & zometeen Baby te Huur![]()
Baby is leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, dat klinkt niet echt als mijn type programma! Damn, ik ben bang voor morgen!gaat de duurste dag uit mn leven worden.. (tot nu toe dan)
Ooo wat leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
morgen een appartement kopen..eng eng eng!
Ik stem voor een Snuitebolletje K&W topic!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo wat leuk!
Waar? En per wanneer zou je er in kunnen?
Moet je veel klussen? En ga je ook een klus-topic maken?
[jaja, even heel veel vragen!]
Hoe veel kamers?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
haha, het is nieuwbouw in Vleuten, vlak bij utrecht, dus sowieso veel klussen, maar dat is leuk! en over een jaartje kan ik er pas in.. maar het is zooooo leuk en zooooooo groot!
Vleuterweide? Waar?quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
haha, het is nieuwbouw in Vleuten, vlak bij utrecht, dus sowieso veel klussen, maar dat is leuk! en over een jaartje kan ik er pas in.. maar het is zooooo leuk en zooooooo groot!
Super joh!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
1 huge ass woonkamer met open keuken en berging bij de keuken.. 1 slaapkamer van 4,90 bij 4. en een slaapkamer van 3 bij 3,4..quote:
Vleuterweide Centrum min of meer dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 huge ass woonkamer met open keuken en berging bij de keuken.. 1 slaapkamer van 4,90 bij 4. en een slaapkamer van 3 bij 3,4..
Stadshoven, zegt je dat iets Q?
Gooi er maar een stelling in over Singlesquote:
nee, want we gaan zo fantaseren wat er allemaal voor geile dingen gedaan kunnen worden in mn slaapkamers!quote:
Dat was een reactie op je medaillesquote:Op zondag 1 februari 2009 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
haha, maar maar, waarom wil jij mijn handtekening?!zo tof ben ik niet.. dat is Q!
helemaal! dichterbij kan bijna nietquote:
Tegelijk? Je gaat een orgie organiseren? Maar tof hoor. Alhoewel ik wel blij ben dat ik wat meer richting de stad woon.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, want we gaan zo fantaseren wat er allemaal voor geile dingen gedaan kunnen worden in mn slaapkamers!
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, want we gaan zo fantaseren wat er allemaal voor geile dingen gedaan kunnen worden in mn slaapkamers!
Zou mn eigen appartement nog steeds niet kunnen kopen nu.quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
helemaal! dichterbij kan bijna nieten inderdaad.. singles kunnen amper kopen.. de prijzen van tegenwoordig!
is dat groot in Utrecht?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 huge ass woonkamer met open keuken en berging bij de keuken.. 1 slaapkamer van 4,90 bij 4. en een slaapkamer van 3 bij 3,4..
Stadshoven, zegt je dat iets Q?
Kijk, super ontopic!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
en inderdaad.. singles kunnen amper kopen.. de prijzen van tegenwoordig!
het mijne is ook 110m² maar dan heb ik een grote huiskamer + keuken, 2 grote slaapkamers + 1 kleine en een flinke badkamerquote:Op zondag 1 februari 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het totaal is 110 m2.. ik vind dat toch best ruim voor een single knulletje
En vooral in deze tijdquote:Op zondag 1 februari 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het totaal is 110 m2.. ik vind dat toch best ruim voor een single knulletje
hier gewoon 1 verdieping.. badkamer is ook huge! vind het wel fijn.. kan er zo nog een schone dame bij komen trekken..quote:Op zondag 1 februari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het mijne is ook 110m² maar dan heb ik een grote huiskamer + keuken, 2 grote slaapkamers + 1 kleine en een flinke badkamer
wel over twee verdiepingen![]()
Kijk, jij denkt alvast vooruitquote:Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier gewoon 1 verdieping.. badkamer is ook huge! vind het wel fijn.. kan er zo nog een schone dame bij komen trekken..
kloptquote:
Inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb ik i.i.g. niets gemist.
een foto van tijn in jarretels natuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk is dat maar een stomme vraag, wat is nou iets spannends wat hier zou kunnen gebeuren?
Gisteren hadden we nog een leuk relletje b.v.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk is dat maar een stomme vraag, wat is nou iets spannends wat hier zou kunnen gebeuren?
Hihiquote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een foto van tijn in jarretels natuurlijk
Of dat, natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef ArTiC het volgende:
Gisteren was ik er niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Gisteren hadden we nog een leuk relletje b.v.
Dat zou niet zo mooi zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben bang dat ik dan volledig arbeidsongeschikt verklaard wordt.. die shock kom ik niet te boven
Dan toch liever een vrouw in jarretelsquote:Op zondag 1 februari 2009 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar dat ligt al in de lijn der verwachting en is dus niet echt iets spannendsquote:Op zondag 1 februari 2009 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan toch liever een vrouw in jarretels
Oops, ja dat was vrijdag inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren was ik er niet.
Bedoel je die van vrijdag?
de alzheimer slaat al vroeg toequote:
hebben jullie nog over ons geroddeld obderweg? of doen mannen dat niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey box! Nog bedankt voor de lift btw
Komt die flow binnenkort nog langs utrecht?!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Duimelot het volgende:
wilde ff kwijt dat voor een dag die met een dipje begon hij toch erg leuk geweest is
soms je verstand op nul en gewoon go with the flow is wel even fijn!!
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Duimelot het volgende:
wilde ff kwijt dat voor een dag die met een dipje begon hij toch erg leuk geweest is
soms je verstand op nul en gewoon go with the flow is wel even fijn!!
We hebben het over politiek gehadquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hebben jullie nog over ons geroddeld obderweg? of doen mannen dat niet?
euh daar kom ik niet zo vaak langsquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Komt die flow binnenkort nog langs utrecht?!
ik ben in nijmegen geweestquote:
Dat is waar.. niet watquote:
als de flow daar es heen gaat zal ik t meldenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Regel dan eens dat je in Utrecht komt![]()
hmmm... is bedtijd voor mij geloof ik! dag dag allemaal!
Geniet van morgen he!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geen probleem man ! geen probleemquote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey box! Nog bedankt voor de lift btw
Slaapsequote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
ga je naar bedje?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
nog ff de laatste posts van het weekend doen hier..
nog een uurtjequote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
nog ff de laatste posts van het weekend doen hier..
geen idee nogquote:
Ik krijg ze alleen als ik naar mijn actieve topics gaquote:
Kan wel, is alleen niet zo lekker...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
Even weer een beetje ontopic he: Dit zijn nou de momenten waarop ik er een verschrikkelijke hekel aan heb om single te zijnAlleen in bed... laptop dr bij, kan moeilijk straks tegen mn laptop aan kruipen
Kussen pakken en heeeeeeeeeeeeel veel knuffelen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
Even weer een beetje ontopic he: Dit zijn nou de momenten waarop ik er een verschrikkelijke hekel aan heb om single te zijnAlleen in bed... laptop dr bij, kan moeilijk straks tegen mn laptop aan kruipen
Mja, das minderquote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
Laptop is wel lekker warmquote:Op zondag 1 februari 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
primaquote:
Nee inderdaad, laptop is zo hard he, liever gewoon zacht, warm lichaam tegen me aan hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan wel, is alleen niet zo lekker...
Kussen knuffelt alleen niet echt terugquote:Op zondag 1 februari 2009 23:09 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Kussen pakken en heeeeeeeeeeeeel veel knuffelen.
Das waar ja!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laptop is wel lekker warm
[..]
prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |