Zeg nou zelf.. dat was toch een juweeltje van een multiquote, of niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Wow, haha. DR34M3R is even aan het quote
Ja, zeker! Alleen een "gedoe" om te maken, maar dan heb je ook ietsquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.. dat was toch een juweeltje van een multiquote, of niet?
Ik vond m wel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
Je eerste TT. Ik had er meer van verwacht.
Dankquote:
Knuffelzacht misschien?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik heb echt zo onwijs veel zin om vreselijk verliefd te worden ofzo... Heb alleen weinig zin om een slachtoffer te zoeken
Had ze een date?quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelzacht misschien?
[tenzij haar date goed is verlopen]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebuttonquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zeker! Alleen een "gedoe" om te maken, maar dan heb je ook iets
Maar dan moet je ze toch nog één voor één kopiëren en daarna weer plakken? Of ben ik kippig?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebutton
Ja, volgens mij welquote:
Dan zorg je toch dat je gevonden wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik heb echt zo onwijs veel zin om vreselijk verliefd te worden ofzo... Heb alleen weinig zin om een slachtoffer te zoeken
Moet heel eerlijk bekennen dat ik de vrouwen, na de afgelopen jaren, wel een beetje zat benquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelzacht misschien?
[tenzij haar date goed is verlopen]
Absoluut!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebutton
LOL.quote:
Haha okequote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat ik de vrouwen, na de afgelopen jaren, wel een beetje zat benGeloof er stiekem nog steeds in dat ik biseksueel ben ook
[..]
Ik zal op t dak van de flat gaan staan, en hard gillen: Ik ben HIEHIERRRR!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je gevonden wordt.
De mate van irritatie door de traagheid van Fok! Toch, Pien?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL.
Wat was er nog meer enorm dan?
Nee hoor. Het is niet zo makkelijk als gewoon alles aanvinken, want je moet wel steeds weer naar boven scrollen, maar goed. Niks copy-paste hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze toch nog één voor één kopiëren en daarna weer plakken? Of ben ik kippig?
Op een ander forum had je een knopje dat je allerlei mensen tegelijk kan aanklikken, en dan was je in één keer klaar
Ow, als dat alles is...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De mate van irritatie door de traagheid van Fok! Toch, Pien?
Veel opruimplezier!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
tvp, ik ga weer aan het opruimen! Kus voor Dromer, Pien en de rest
Dat moet ik ook. En nog wat dingen doornemen en klaarleggen voor mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baas morgenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jepquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Opruimsequote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee dat werkt niet. Misschien wordt je wel gevonden in topic.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal op t dak van de flat gaan staan, en hard gillen: Ik ben HIEHIERRRR!!!
Zoiets?
[dom]Oke, dat trucje ken ik niet [/dom]quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is niet zo makkelijk als gewoon alles aanvinken, want je moet wel steeds weer naar boven scrollen, maar goed. Niks copy-paste hoor
Maak je nog foto's van je medailles?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
opruimen was niet het juiste woord.. Weggooien..dus das nooit leuk!
Succes.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat moet ik ook. En nog wat dingen doornemen en klaarleggen voor mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baas morgen
mss tot straks!
Zal ik dan hier heel hard roepen: VIND MIJ!!!!!!!! Ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Misschien wordt je wel gevonden in topic.
* Pien85 knuf geeftquote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
opruimen was niet het juiste woord.. Weggooien..dus das nooit leuk!
ik neem ze wel mee naar huis, kan ik daar een foto makenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak je nog foto's van je medailles?
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind kerst en Valentijnsdag commerciële onzin. Dus van mij hoeft het niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Barst overal alweer van de Valentijnsadvertenties/frutsels/dingetjes zeg![]()
Flink klote als je dat als single zijnde totaal niet tof vind. Hopelijk zitten er hier dus geen singles tussen die dat evenals Kerst zien als een rotdag
Oké! Ik wacht met spanning af!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik neem ze wel mee naar huis, kan ik daar een foto maken
Dat heb je dan gedaan bijdezequote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zal ik dan hier heel hard roepen: VIND MIJ!!!!!!!! Ofzo?
[..]
* Pien85 knuf geeft
Nja, tof is t niet, elke keer als ik dat soort dingen zie vind ik t toch wel jammer dat ik valentijnsdag doorbreng met voorbereiden op 4 dagen luxemburg met mn oom in plaats van iets liefs doen met partner... Hoewel ik eigenlijk vind dat je elke dag lief moet doen, en niet specifiek op 14 februari...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef xFriendx het volgende:
Barst overal alweer van de Valentijnsadvertenties/frutsels/dingetjes zeg![]()
Flink klote als je dat als single zijnde totaal niet tof vind. Hopelijk zitten er hier dus geen singles tussen die dat evenals Kerst zien als een rotdag
Wachten. Tot er iemand toe hapt.quote:
Hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de QuickQuoteOptie gevonden, hij stond uit
Bovenaan bij "opties" kijken en dan staat er in het menu "quickreply" en die moet je dan aanzettenquote:
Succes. Waar ging je ook al weer werken?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
Morgen de eerste dag op mn nieuwe werk, spannend!
Ah ok, spannendquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
Morgen de eerste dag op mn nieuwe werk, spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |