Zeg nou zelf.. dat was toch een juweeltje van een multiquote, of niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Wow, haha. DR34M3R is even aan het quote
Ja, zeker! Alleen een "gedoe" om te maken, maar dan heb je ook ietsquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.. dat was toch een juweeltje van een multiquote, of niet?
Ik vond m wel mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef dawg het volgende:
Je eerste TT. Ik had er meer van verwacht.
Dankquote:
Knuffelzacht misschien?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik heb echt zo onwijs veel zin om vreselijk verliefd te worden ofzo... Heb alleen weinig zin om een slachtoffer te zoeken
Had ze een date?quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelzacht misschien?
[tenzij haar date goed is verlopen]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebuttonquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zeker! Alleen een "gedoe" om te maken, maar dan heb je ook iets
Maar dan moet je ze toch nog één voor één kopiëren en daarna weer plakken? Of ben ik kippig?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebutton
Ja, volgens mij welquote:
Dan zorg je toch dat je gevonden wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... Ik heb echt zo onwijs veel zin om vreselijk verliefd te worden ofzo... Heb alleen weinig zin om een slachtoffer te zoeken
Moet heel eerlijk bekennen dat ik de vrouwen, na de afgelopen jaren, wel een beetje zat benquote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Knuffelzacht misschien?
[tenzij haar date goed is verlopen]
Absoluut!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, lang leve de quickquotebutton
LOL.quote:
Haha okequote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat ik de vrouwen, na de afgelopen jaren, wel een beetje zat benGeloof er stiekem nog steeds in dat ik biseksueel ben ook
[..]
Ik zal op t dak van de flat gaan staan, en hard gillen: Ik ben HIEHIERRRR!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat je gevonden wordt.
De mate van irritatie door de traagheid van Fok! Toch, Pien?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL.
Wat was er nog meer enorm dan?
Nee hoor. Het is niet zo makkelijk als gewoon alles aanvinken, want je moet wel steeds weer naar boven scrollen, maar goed. Niks copy-paste hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze toch nog één voor één kopiëren en daarna weer plakken? Of ben ik kippig?
Op een ander forum had je een knopje dat je allerlei mensen tegelijk kan aanklikken, en dan was je in één keer klaar
Ow, als dat alles is...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
De mate van irritatie door de traagheid van Fok! Toch, Pien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |