Dinsdag 12 augustus 2008 begon het drama..
Zie:
Stiefvader opgenomen in ziekenhuis...Wat quotes uit het vorige topic
quote:
Logician - dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:19Kreeg net een telefoontje dat mijn stiefvader op de IC ligt en nog niet stabiel is, het gaat slecht en ik weet me met mijzelf geen raad, het is precies een jr geleden dat mijn opa zo in het ziekenhuis lag en die is toen op 19aug 07 overleden en ik heb de hele tijd flashbacks... kan er ook niet heen zelfs mijn moeder mag er niet bij en hij word kunstmatig in coma gehouden... er is out of the blue iets in zijn buik geknapt spoedoperatie is er geweest kwam allemaal pus uit de buik maar ze konden niet uitvinden waarvan of wat, hij heeft vocht achter de longen zijn lever en nierfuncties zijn niet goed en zijn hart heeft het moeilijk, hij is gvd nog zo jong net in de 50 en heeft net een heel lange strijd gevochten tegen leukemie en het ging net weer een beetje goed met hem, ik voel me zo fucking machteloos ...
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, er heen heeft nu dus helemaal geen zin, en ik vraag me af of iemand een idee heeft wat dat in de buik zou kunnen zijn, ze denken aan een abses ofzo die is geknapt maar kunnen die niet vinden het is allemaal zo onduidelijk

quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:57 schreef wallpaper het volgende:hoi wat een lieve reacties fijn om te lezen dat jullie mijn dochter zo steunen.zeker omdat ze zover bij ons vandaan woont ca 2 uur rijden.
zal proberen wat in het kort op te schrijven.
mijn jack is nogal een stijfkop en heeft maandag de hele nacht lopen klooien zo te zeggen flauw vallen misselijk duizelig en kramperen van de pijn koorst,maar hij wilde perse dat ik geen dokter belde.om 8 uur s'morgens heb ik onze eigen arts gebeld en die stond binnen 5 min voor de deur (we hadden nl al eerder zoiets gehad 2 jaar geleden ook kantje boord lekkende galblaas)ze zag zijn bloeddruk en belde een ambulance
jack verkeerde nl in shcock,met gillende sirenes naar het umcg en daar zijn ze 5 en half uur met hem bezig geweest beademing gegeven later een lijn aangelegd onder het sleutelbeen om de bloeddruk op peil te houden,6 zakken vocht om druk op de bloedvaten te zetten maar ook omdat hij was uitgedroogd,vocht bij de longen, koorts,nierfuncties en leverfuncties niet goed.sinds hij was opgenomen ging het alleen maar slechter.de rest weten julie van de updates van logician.
vandaag zijn we samen geweest en hebben te horen gekregen dat het zeer ernstig is en met alles rekening moeten houden,hij houd veel vocht vast en de kunstmatige beademing is verhoogd,hij blijft in "coma"mijn dochter was zeer van streek want het viel haar vies tegen wat ze zag en was erg geschrokken,we leven nu van dag tot dag tussen hoop en angst,de zwaarste periode voor de family zeiden ze in het umcg.gelukkig kan ik 24 per dag bellen.en bel daarna logi .klasse wat jullie doen om haar te steunen doet me goed.en ja heb mezelf verwijten gemaakt dat ik s;nachts had moeten bellen maar dat had aan de situatie niets veranderd zeiden ze in het ziekenhuis dit kon je niet voor zijn
En toen kwam er maandag 19 januari 2009 weer een operatie...
quote:
Logician - zaterdag 17 januari 2009 @ 00:18
Update.. gaat allemaal niet zo lekker weer..
Wallpaper: Update,
jack heeft net 7 dagen plat gelegen ,eerste 2 dagen niet eten en drinken, dus maar weer voor 24 uur aan de sondevoeding,alles deed zeer,koorts,misselijk ect.en slapen alleen maar slapen.maandag is de arts geweest en het blijkt om een heftige griep te gaan,omdat hij last van de sonde had(loopt via de neus naar de maag in de keel) heeft de arts hem verwijderd en is andere voeding aangevraagt.heeft weinig conditie dus dat moet worden opgebouwd voor het herstel na de operatie. vandaag hebben we een gesprek met de anesthesist gehad en info over de operatie gekregen,hij vertelde dat het een heftige ingreep is en verwacht meerdere verklevingen,heeft jack voorbereid op veel pijn na die tijd.op de vraag wanneer hij wordt opgenomen kon hij geen antwoord geven.1 uur later gaat mijn mobiel umcg aan de lijn,jack wordt vrijdag opgenomen en maandag geopereerd,je snapt dat we dat ff moesten laten bezinken.worden dus spannende dagen en nu maar hopen dat het meevalt maandag wat ze vinden tijdens de operatie.hou jullie op de hoogte,knuf mij
Maandag dus tussen 14 en 15u uur darm operatie.. longen zagen er ook niet goed uit.. blegh..
En toen ineens mocht hij naar huis met open wond...

quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:28 schreef wallpaper het volgende:vanmorgen om half 10 ging de telefoon,jack hij mag naar huis.verbazing hier,want gisteren nog gesprek met de zaalarts gehad en die had gezegt eerst moet de diaree over zijn.gisteren had hij nog veel last kon moeilijk lopen,zitten.een andere arts erbij gehaald en die druktte op de bewuste plek behoorlijk hard,er kwam spul naar buiten bleek er een abcesje te zitten die dus een pijndruk veroorzaakt.vanmorgen dus een andere zaalarts die vond dat jack wel naar huis kan en thuis de ontstaande opening thuis wel 2x per dag kan spoelen en hij krijgt brieven mee met data zodat ze elke week bellen hoe het gaat met de darmen en het wondje.eerlijk gezegt was ik het er niet mee eens en heb dus ook de arts aan de telefoon gehad,heb haar mijn zorg uitgesproken en de hele periode nog eens met haar doorgenomen,voor het eerst was ik behoorlijk aan het huilen. hehe de spanning kwam eruit en de arts begreep mijn zorg.als het over een week nog niet goed gaat met de darmen wordt er weer actie ondernomen.en nu maar hopen dat ze deze keer gelijk hebben.positief blijven dus.de longen zijn niet optimaal dus niet roken in zijn buurt.
Mjah.. hier verder dus

Ik ben gister langs geweest, en Jack gaf zelf aan dat hij waarschijnlijk wel weer in het ziekenhuis zou belanden aangezien de wond niet goed geneest en nog steeds open is....
Hij vertelde ook dat er gewoon een vinger in past
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2009 19:30:45 ]