heb net gehoord dat ze medicatie gaan geven tegen het vocht,de beademing is verhoogd om hem voldoende zuurstof in het bloed te geven,af en toe maken ze hem " licht wakker "om te kijken of hij aan spreekbaar is ,maar reageerd verward en maken hem dan weer dieper in slaap.ze zeggen dat ze dat bij alle patienten doen op de ic omdat als ze in een keer de patient uit de coma halen hij angstig kan worden en nog verwarder,tevens heb ik begrepen dat hij in coma ligt vanwege de heftige pijnen die zijn lijf heeft en om de angst en de pijn weg te nemen vanwege de vele slangen oa buis voor beademing sondevoeding ed vooral de buis in de keel moet pijnlijk zijn,verder is alles nog het zelfde verslechterde functies van de nieren en lever,vocht bij de longen vocht in de buik, bloedvergifteging en buikvliesontsteking is nog aanwezig.vandaag was hij nog opgezwollen.het klopt wat logi schreef dat ze niet mocht komen maar ik was zo geschrokken en overstuur en zij ook ,alleen maar huilen en bellen of er al nieuws was,toen ik merkte dat ze wat rustiger werd heb ik gezegd kom maar,was zelf niet in staat om haar de 1e dagen op tevangen moest eerst zelf ff alles verwerken en kon er dan pas voor haar zijn,maar hebben gisteren wel samen staan huilen hoor aan zijn bed.zijn tussen door nog ff naar buiten geweest om een sigaret te roken zodat alles ff kon bezinken en zijn daarna weer naar hem toe gegaan.maar moeilijk blijft het (dat is accepteren altijd tijd schijnbaar)
Je bent nooit volledig gekleed tot je een glimlach draagt.