schatje ik heb een verrassing voor je!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat doe je toch niet aan, als man zijnde.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef eleusis het volgende:
Ik snap mode maar niet. JA DIT IS NU IN! Hoezo, niemand draagt het, ik heb nog nooit een man in jarretel gezien, of vrouwen in de stad die hun tieten eruit laten hangen, half bedekt door wat flarden halfdoorzichtige shit. Waarom??
Idd, hij werd wakker en dacht 'jarretels voor mannen, dat is een goed idee!' .quote:Op zondag 1 februari 2009 18:54 schreef eNGine10 het volgende:
Die gast moet echt hard aan de drugs zittenHoe kom je erbij
Het wachten is op de BH.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:58 schreef Dipkip het volgende:
Oh god, en dan dacht je dat het niet erger kon dan een man in string
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
En als we het nou een omgekeerde driekwartsbroek noemen?
Zit je stiekem in de sales?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
En als we het nou een omgekeerde driekwartsbroek noemen?
Je snapt het inderdaad nietquote:Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef eleusis het volgende:
Ik snap mode maar niet. JA DIT IS NU IN! Hoezo, niemand draagt het, ik heb nog nooit een man in jarretel gezien, of vrouwen in de stad die hun tieten eruit laten hangen, half bedekt door wat flarden halfdoorzichtige shit. Waarom??
I sell many lulkoeks.quote:
Een poging tot cross sell, je hebt me overtuigdquote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
I sell many lulkoeks.
Edit: wil je er een mini-bretelsje bij?
HE WAT LEUK DAT ZEI IK OOK AL.quote:
Dat zeg je ook alleen omdat het je vader isquote:Op zondag 1 februari 2009 19:05 schreef Rosbief het volgende:
M'n vader draagt ze ook weleens, en ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk opwindend.
Dat snap ik dus ook nooitquote:Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef eleusis het volgende:
Ja alleen de échte bazen dragen dit dus he, dacht je soms dat dit soort kleding in de burgerkledingzaken komen te hangen?quote:
Echte bazen dragen geen badjassen. Bazenemulators daarentegen...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:13 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Ja alleen de échte bazen dragen dit dus he, dacht je soms dat dit soort kleding in de burgerkledingzaken komen te hangen?
quote:Hallo, ik ben een hetero man en gelukkig getrouwd,maar draag heel graag een rok tot net boven de knie.
Daaronder jarretels met kousen met naad en een slipje.
Thuis draag ik er ook nog hoge naaldhakken onder.
Dan voel ik me heerlijk. soms sexy, maar vooral geemencipeerd.
Groetjes
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
We zitten vanavond zo te zien wel weer op dezelfde golflengte
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lijkt me ook sterk dat je een kledingstuk van meer dan 1000 euro nog met de naam 'badjas' aanduidt.
Dacht dat je het tegen mij had.quote:
Nee, eigenlijk wist ik eerst niet dat die beendingen die soms sexy kunne zijn jarretals heten. Daar gaat het topic over, ik begon alleen over de rode badjasquote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dacht dat je het tegen mij had.
Wou iets vriendelijkers zeggen dan 'die mafkees weet niet eens dat een badjas badjas heet'
Ach ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |