Die laten ze weer spelen tot dat het verkeerd gaatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
Torres had toch een lichte blessure overgehouden aan de wedstrijd tegen Everton?
Idd ze zijn flink aan t zakken na het vertrek van Redknapp.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doodzonde voor Pompey.
Inderdaad. Op Middlesbrough na was het denk ik ook tegen geen enkele andere ploeg mogelijk geweest om nog te winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:26 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een geluk voor Liverpool hoor. Ze hebben hier echt gewonnen dankzij de klasse van Kuyt en Torres. Hij mag echt hopen dat die 2 niet geblesseerd raken.
Ik ook welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
haha, ik kan er zelfs wel de humor van al die late overwinningen in zien.
Inderdaad.. >>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
haha, ik kan er zelfs wel de humor van al die late overwinningen in zien.
Tjsa, zo kan je over ieder team wel de twee / drie beste spelers noemen die het verschil maken (en Kuyt hoort niet bij de drie beste spelers van LFC) ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:26 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een geluk voor Liverpool hoor. Ze hebben hier echt gewonnen dankzij de klasse van Kuyt en Torres. Hij mag echt hopen dat die 2 niet geblesseerd raken.
Wat een miezerig gepiep - ik loop toch ook niet te zeiken dat SCUM een kutclub als ze weer eens een wedstrijd in de laatste minuut winnen, of zeik toch ook niet over EFC omdat ze in de 118e minuut scoren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Gadverdamme wat een kutclub is Liverpool toch.![]()
Als ze bij EFC niet altijd zo liepen te janken over LFC dan zou ik nog hopen dat ze de FA cup zouden winnen ook. Van dat soort gebaartjes naar het uitvak mooi vinden - trieste zooi.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:56 schreef EvertonPride het volgende:
Eerst het 1-0 gebaar richting het uitvak en nu tegen zijn rivaal Liverpool de 1-0 maken, held Nugent
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een miezerig gepiep - ik loop toch ook niet te zeiken dat SCUM een kutclub als ze weer eens een wedstrijd in de laatste minuut winnen, of zeik toch ook niet over EFC omdat ze in de 118e minuut scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |