quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een miezerig gepiep - ik loop toch ook niet te zeiken dat SCUM een kutclub als ze weer eens een wedstrijd in de laatste minuut winnen, of zeik toch ook niet over EFC omdat ze in de 118e minuut scoren.
[..]
Als ze bij EFC niet altijd zo liepen te janken over LFC dan zou ik nog hopen dat ze de FA cup zouden winnen ook. Van dat soort gebaartjes naar het uitvak mooi vinden - trieste zooi.
Benitez zal met zijn systemen en rouleren ook geen kampioen wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ze nou eens gaan voetballen als 'n topclub, in plaats van 6-3-1 gaan voetballen. Dit is toch niet "kampioensploeg" waardig?
Benitez heeft de ballen niet om wat risico te nemen, 't liefste zou hij met 9 man voor de kiet liggen en in de 88e minuut met 'n goal de 3 punten mee naar huis nemen.
Wel een 3-5-2 met 6 verdedigers.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:45 schreef stevengerrard het volgende:
weet niet of je hebt opgelet hoor, maar het was toch echt een 3-5-2 opstelling. Dats toch wat anders dan een 6-3-1
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ze nou eens gaan voetballen als 'n topclub, in plaats van 6-3-1 gaan voetballen. Dit is toch niet "kampioensploeg" waardig?
Benitez heeft de ballen niet om wat risico te nemen, 't liefste zou hij met 9 man voor de kiet liggen en in de 88e minuut met 'n goal de 3 punten mee naar huis nemen.
Het is gelukkig wel gedaan tegen een van de weinige teams op dit moment waar de kans bestaat dat je het later nog recht kan zetten. Met de verse blessure van SG in het achterhooofd snap ik de keuze op zich wel in deze wedstrijd. Tuurlijk had ik zwaar gevloekt als het niet gelukt was - maar rationeel snap ik het wel. Het punt is dat de selectie niet zo breed is als wsl wenselijk. Dat Keane verkocht is snap ik wel (hij had imho niet gekocht hoeven te worden - geen verbetering tov Crouch had ik het idee), maar het moment en zonder vervanging, dat vond ik wat wonderlijk. Had ik liever anders gezien. Ook de ervaren kracht Pennant weg (al snap ik dat ook gezien de relatie met Rafa). Wat denk ik ook echt wel meespeelt is het geld. Volgens mij gaat het financieel niet echt lekker bij LFC (en met de eigenaars...).quote:Op zondag 8 februari 2009 10:49 schreef DemonCleaner het volgende:
Wel een 3-5-2 met 6 verdedigers.
Dat Aurelio centraal op het middenveld komt omdat Gerrard geblesseerd is en Lucas geschorst, dat snap ik dan nog wel. Maar dat je verder je hele systeem om gaat gooien is natuurlijk raar en beginnen met dit soort opstellingen (laat staan het spel op zich) straalt nu niet uit dat je kampioen gaat worden.
volgens mij zit hij nog op de bank uit voorzorgquote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef Dos37 het volgende:
Gomes is nu dus reserve benieuwd of ie zich daar in kan vinden.
Op 2 weken na een jaar. Veel te lang.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Best snel gegaan toch met Eduardo?
Is 't weer eens zover.quote:
Zou kunnen. Sowieso een hele domme rode kaart. Eerste geel was vanwege praten. Verder geen harde wedstrijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mja, zou dat dan later nog ingefluisterd zijn door de 4e man of zo? Want 't leek er niet op dat hij geel zou gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |