Geen verlosser, maar hij speelt wel goed dit seizoen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die Mr. Urby ineens jullie verlosser trouwens?
Pardon?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Qua arrogantie hebben jullie wel een inhaalslag gemaakt de laatste jaren hoor
Heeft niks met verlosser te maken. Bij gebrek aan een fatsoenlijke opvolger voor Sneijder is het op dit moment beter om met Urby op 10 te spelen dan met Sulejmani...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die Mr. Urby ineens jullie verlosser trouwens?
Nee iedereen staat in de file.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zet de TV aan WTF al 0-1???![]()
![]()
![]()
En wat is de ArenA leeg zeg! Hoeveel zouden er zitten? 30.000??? Nog steeds iedereen griep daar in Amsterdam?
45 000 staat op Teletekstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
En wat is de ArenA leeg zeg! Hoeveel zouden er zitten? 30.000??? Nog steeds iedereen griep daar in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
Wat ga je er heerlijk serieus op inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pardon?
Nja ik geef het toe. Bij PSV roepen ze ook aan het begin van het seizoen dat ze weer kampioen worden
Ja logisch toch als je 4 jaar achter elkaar kampioen wordt ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pardon?
Nja ik geef het toe. Bij PSV roepen ze ook aan het begin van het seizoen dat ze weer kampioen worden
Ik bedoelde daarmee dat ze dat juist niet doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ja logisch toch als je 4 jaar achter elkaar kampioen wordt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |