Zegt een lampquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ajax heeft alleen een 12e man als het 3-0 voorstaat en ze in de 87e minuut zitten.
Ik snap er werkelijk niets van dat Sulejmani op 10 staat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bullshit.
Maar je moet toch inzien dat deze opstelling voor geen ene meter werkt?
Compleet mee eens, zet Urby daar maar neer oid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk niets van dat Sulejmani op 10 staat.
Echt, pure kapitaalvernietiging.
PSV heeft misschien wel helemaal geen fans, maar PSV pretendeert tenminste ook niet dat ze de beste zijn.quote:
Dat dus. Zet dan Urby op tien verdomme.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft 1 wedstrijd meerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Zwansen het volgende:
Ajax heeft gewoon meer goals tegen dan PSV.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Qua arrogantie hebben jullie wel een inhaalslag gemaakt de laatste jaren hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft misschien wel helemaal geen fans, maar PSV pretendeert tenminste ook niet dat ze de beste zijn.
De tegenstander speelt meestal best goed hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Vind je het gek... met zulk baggervoetbal?
Sinds wanneer is die Mr. Urby ineens jullie verlosser trouwens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat dus. Zet dan Urby op tien verdomme.
Dat noemen we echter geen misplaatste arrogantie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Qua arrogantie hebben jullie wel een inhaalslag gemaakt de laatste jaren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |