quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef Barca het volgende:
Oh ja, Feyenoord degradeert wel.Ik vind de kwaliteit van de eredivisie niet onderdoen voor die van de serie A. Italie heeft ook maar een paar aardige clubs, maar verder een hele zooi trage ouwe meuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De vraag was niet voor jou maar ...
de kampioen van Nederland is altijd de kampioen van de armoede als je het vergelijkt met de kampioen van Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en Frankrijk.
En dan doel ik niet op het budget maar de voetbalkwaliteit.

Feyenoord iig aan groningenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:56 schreef Fortitudo het volgende:
aan wie gaan ajax en feyenoord volgende week punten verspelen?

quote:Op zondag 1 februari 2009 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van de eredivisie niet onderdoen voor die van de serie A. Italie heeft ook maar een paar aardige clubs, maar verder een hele zooi trage ouwe meuk.

HAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
groningen onterecht gewonnen!!

Jeej, en een dikke overwinning van Ajax in eigen stadion (zijn ze verplicht aan de supporters!!)quote:

quote:

Inderdaad, misschien bedoelde hij hopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zie AZ "gewoon" winnen van Roda en Willem II moet ook goed gaan lukken.

Nee anders stond er wel "hoop ik"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien bedoelde hij hopen

Roda heeft de laatste 5 wedstrijden 5 penalty's tegen gehad, dus dat zit er wel dik in ja.. Niet dat veel supporters er nog wakker van zullen liggen nu..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zeg dat AZ ook een penalty meekrijgt tegen Roda.

helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Dos37 het volgende:
Dat Heerenveen vandaag maar mag verliezen. Die komen me iets te dichtbij

Curovic ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef leonnekes het volgende:
Lazovic en Ronald Koeman zitten bij Vitesse op de tribune

Want we spelen zo goed de laatste tijd. Denk dat Ajax blij is als het wint joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hup Heracles, maar ik verwacht een zevenklapper voor Ajax.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |