Ach... je mag hem toch wel een beetje laten zweten, dat kan geen kwaadquote:Op zondag 1 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
Okay, wraakzuchtige vendetta komt in me naar boven
Ex staat in de woonkamer (wanneer gaat ie nou eens echt weg) met z'n vriendin. Kwam ik net achter toen ik een ei wilde gaan bakken. Zal ik er eens naartoe lopen om te vertellen dat hij 2 weken geleden nog bij mij in bed heeft gelegen?
Ja sorry hoor, dit is kat op het spek binden!![]()
Ow mijn God, wat gaat het zweet hem uitbreken als ik die kant oploop. Laat ik me maar netjes gedragen.
Zou het gewoon lekker laten en volgende keer mij naast je laten liggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach... je mag hem toch wel een beetje laten zweten, dat kan geen kwaad
Dat kan ze natuurlijk ook doenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou het gewoon lekker laten en volgende keer mij naast je laten liggen.
Hoezo ervaring? Volgens mij ligt het er ook aan op wat voor type je valt. Dik of dun.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooroordeel? Ik noem het liever ervaring.
Zwemmen is idd erg leuk. Misschien is het een idee om 's ochtends te gaan zwemmen. Veel zwembaden hebben het zogenaamde earlybird zwemmen.
Concerten zijn inderdaad erg leuk.
Kom jij dr ook bij en wordt t helemaal gezellig!quote:
Ehm.. mag ik daar nog even een nachtje over slapen? ;-)quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom jij dr ook bij en wordt t helemaal gezellig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei dat veel alternatieve vrouwen zich proberen af te kleden. Dat is mijn ervaring. Heb het dus niet ovber of dik of dun je type is.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo ervaring? Volgens mij ligt het er ook aan op wat voor type je valt. Dik of dun.
Dat is misschien een optie. Alleen dat is volgens mij van 7 uur 's morgens tot 8 's morgens. En ik werk tot half twaalf dus dat gaat het niet worden denk ik. Ik heb mijn slaap hard nodig.
Inderdaad. Volgende week vrijdag naar Autumn en 15 maart naar Nightwish. Voor de rest helaas nog niks gepland vanwege geld gebrek.
Als je dat naast ons doet viond ik het primaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.. mag ik daar nog even een nachtje over slapen? ;-)
Haha, dat kan ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je dat naast ons doet viond ik het prima.
Afgesproken. Ik spreek je er morgen weer op aan!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook.
Ik slaap er anders eerst vannacht over, alleen, en daarna vertel ik je het antwoord, mag dat ook?
Ja, die zijn er wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Staan er hier trouwens Singles open voor een trio? In het algemeen dus.
Is goed! Ik ben morgen wel lang op de uni, maar je ziet mij wel verschijnenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Afgesproken. Ik spreek je er morgen weer op aan!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende week vrijdag naar Autumn en 15 maart naar Nightwish. Voor de rest helaas nog niks gepland vanwege geld gebrek.
Oke dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar vrouwen die zich niet alternatief kleden doen dat overigens ook hoor zichzelf afkleden.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zei dat veel alternatieve vrouwen zich proberen af te kleden. Dat is mijn ervaring. Heb het dus niet ovber of dik of dun je type is.
Ja dat 7 uur zwemmen deed ik regelmatig. Is erg lekker. Hoe laat begin je met werken?
Naja 2 concerten is toch al heel wat. Meer dan ik
. De bands heb ik vaag wel eens van gehoord
.
kheb het zelf ook druk, maar als ik je niet zie PM ik je welquote:Op zondag 1 februari 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is goed! Ik ben morgen wel lang op de uni, maar je ziet mij wel verschijnen
Ja, zowel MMV als VMV.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Jemie, dan kan ik er dus niet onder uit komen!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
kheb het zelf ook druk, maar als ik je niet zie PM ik je wel.
Dan misschien een sportschool een idee? Heeft weer als mooie bijkomstigheid dat je je zekerder over jezelf gaat voelen en dat helpt weer bij het versieren van die sexy alternatieve vrouwenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar vrouwen die zich niet alternatief kleden doen dat overigens ook hoor zichzelf afkleden.![]()
Vanaf morgen ga ik van 4 uur 's middags tot half twaalf 's avonds werken. Dus om dan om 7 uur 's morgens te gaan zwemmen zou voor mij te zwaar worden. Of ik zou na het zwemmen weer verder moeten gaan slapen maar dat is niet echt handig. Dus ik denk dat ik het toch maar niet doe.
Nightwish is te vergelijken met Within Temptation en Autumn ook wel maar minder. Maar ik heb zin in die concerten.
Ga jij ook wel eens naar concerten toe? En zo ja van wie allemaal?quote:
quote:
Misschien moet ik dat een keer gaan proberen. Ik kijk eerst wel hoe veel energie ik heb als ik weer aan het werk ben.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan misschien een sportschool een idee? Heeft weer als mooie bijkomstigheid dat je je zekerder over jezelf gaat voelen en dat helpt weer bij het versieren van die sexy alternatieve vrouwen.
Aja ik ben niet zo van dat type muziek. Maar zo'n concert lijhkt me wel coolquote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij ook wel eens naar concerten toe? En zo ja van wie allemaal?
Afgesproken danquote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dan kan ik er dus niet onder uit komen!
Maar is goed!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boef!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bij MMV ben je ook geïnteresseerd in de man?
Naar een festival als Pinkpop of Parkpop gaan kan ook leuk zijn als je weinig met de muziek hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja ik ben niet zo van dat type muziek. Maar zo'n concert lijhkt me wel cool.
Ik ben geweest bij the Night of the Proms, Blof, Toto en Kanequote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij ook wel eens naar concerten toe? En zo ja van wie allemaal?
Er heeft een topic of wat terug al iemand gesuggereerd dat meer singles aan full-contactsport zouden moeten doen om beter blauwtjes te leren incasseren. Jouw plan klinkt beterquote:Op zondag 1 februari 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
ben nog steeds van mening dat menig single niet meer single zouden zijn als ze wat meer in de sportschool zaten.
Bij mij is het hebben van seks in welke vorm dan ook nog een fantasie.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef MNR het volgende:
Freaking God Tijn
Uhm.... ik heb er vaak over gefantaseerd, maar weet niet of ik het IRL ook zou willen.
Misschien wel met twee vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
quote:
Spannend!quote:
vraagsteller geeft altijd als eerste antwoordquote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou misschien nog overwegen om naar Night of the Proms en Toto te gaan. Maar Blof en Kane dat vind ik echt niks.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben geweest bij the Night of the Proms, Blof, Toto en Kane
Dat laatste vond ik tegenvallen.
Het lijkt mij wel een keer leuk, naja 2 of 3 keer ook wel. Lijkt me alleen zo'n druk voor de man bij VMVquote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef MNR het volgende:
Freaking God Tijn
Uhm.... ik heb er vaak over gefantaseerd, maar weet niet of ik het IRL ook zou willen.
Jaja Zeus... Misschien?quote:
En jij? Zou jij interesse hebben in de man bij een MMV trio?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Joey is totaal verbaasd.![]()
Cool dat je daar voor uitkomt.
Jezus, come on Joey, net alsof jij de hele tijd de vrouwen zou moeten vermaken?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een keer leuk, naja 2 of 3 keer ook wel. Lijkt me alleen zo'n druk voor de man bij VMV![]()
.
Pinkpop ga ik iig naar toe. De zondag volgens mij. Voor Placebo iig.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar een festival als Pinkpop of Parkpop gaan kan ook leuk zijn als je weinig met de muziek hebt.
Of de vrouwen hebben alleen aandacht voor elkaar jij wordt buitenspel gezet.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een keer leuk, naja 2 of 3 keer ook wel. Lijkt me alleen zo'n druk voor de man bij VMV![]()
.
Ik weet nog niet of ik naar Pinkpop ga. Waarschijnlijk niet. Vanwege geld enzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pinkpop ga ik iig naar toe. De zondag volgens mij. Voor Placebo iig.
Ja lijkt me wel leuk. Alleen heb ik zelf geen seksuele interesse in mannen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij? Zou jij interesse hebben in de man bij een MMV trio?
Niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Jezus, come on Joey, net alsof jij de hele tijd de vrouwen zou moeten vermaken?
daar ben ik dan weer niet zo bang voor.Maar dat zou helemaal klote zijn jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de vrouwen hebben alleen aandacht voor elkaar jij wordt buitenspel gezet.
Ach, kijken vind je vast ook wel leukquote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer niet zo bang voor.Maar dat zou helemaal klote zijn ja. Alhoewel ik zou mn ding wel doen hoor.
Dus met 2 mannen 1 vrouw verwennen zie jij wel zitten. Ik ook overigens. Het is voor mij geen must dat die andere man ook in mijn geïnteresseerd is.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel leuk. Alleen heb ik zelf geen seksuele interesse in mannen.
[..]
Niet?Ajajaaj ik zie het nu al helemaal voor me
. Maar de druk lijkt me toch aardig, nee Joey niet binnen 1 minuut klaarkomen
.
Daarom.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, kijken vind je vast ook wel leuk
Ach kindje toch!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom.
In ieder geval weer fijn dat ik zondagmiddag weer geil achter de laptop zit.
Ik heb idd gewoon een relatiequote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach kindje toch!
Wat ben je weer zielig!
Jij had toch gewoon een relatie?
Daar is niks mee hoor. Dat heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom.
In ieder geval weer fijn dat ik zondagmiddag weer geil achter de laptop zit.
Ooo ik dacht al. Het is dan toch geen probleem dat je geil bent, haha.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb idd gewoon een relatie.
Maar nu zit ik bij papa en mama
Dan los jij toch even dat probleem op.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ik dacht al. Het is dan toch geen probleem dat je geil bent, haha.
Maar nu heb je dat 'probleem' wel
Haha ok dan. Ik heb gehoord dat het uiteindelijk redelijk was gegaan met die PM die je naar dat meisje had gestuurd?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niks mee hoor. Dat heb ik ook wel eens.![]()
Alleen ik heb geen laptop.
Stuur knuffel een PM zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef MNR het volgende:
Heb vroeger bijna 1 keer seks gehad met mijn beste vriendin (zij was bi). Dat was echt vreemd.. in die zin dat het eigenlijk best vertrouwd voelde. Vind ook dat vrouwen overigens sensueler zoenen. Hebben een zachtere tong.
Ehm... ik ben niet bij zijn oudersquote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan los jij toch even dat probleem op.![]()
I knowwwwwwquote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar nu heb je dat 'probleem' wel
Jupz, ik pak zo een koude douche.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef MNR het volgende:
Heb vroeger bijna 1 keer seks gehad met mijn beste vriendin (zij was bi). Dat was echt vreemd.. in die zin dat het eigenlijk best vertrouwd voelde. Vind ook dat vrouwen overigens sensueler zoenen. Hebben een zachtere tong.
Even de spanning opbouwen voor vanavondquote:
Ja, opzich wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Haha ok dan. Ik heb gehoord dat het uiteindelijk redelijk was gegaan met die PM die je naar dat meisje had gestuurd?
Idd en voor jouw reactie van morgenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even de spanning opbouwen voor vanavond
De basis voor elk voedzaam ontbijtquote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef kwaakvaak het volgende:
zo lekker ontbijten met mijn vrienden Ben en Jerry, en wat chocolade apen en bananen.
Leuk voor je!:)quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, opzich wel.Ik zie wel waar het schip strandt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd en voor jouw reactie van morgen. MNR heeft volgens mij nog niet echt door dat zij ook mee doet. Maar zwijgen is instemmen.
Ja, dat is helemaal spannend he! Moet je toch nog een nachtje slapen...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd en voor jouw reactie van morgen.
Dat is dan jammer JoeyT.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... ik ben niet bij zijn ouders
[ wat denk jij wel niet van mij!]
Welke smaak?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef kwaakvaak het volgende:
zo lekker ontbijten met mijn vrienden Ben en Jerry, en wat chocolade apen en bananen.
Nee, eigenlijk niet. Althans niet op dit moment.quote:
Hoiquote:
Hehe klusvrouw.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:18 schreef MNR het volgende:
Nee, was aan het proberen met een el. schroevendraaier een schroef in een plank te doen, maar heb een boor nodig om een gaatje voor te boren, kom ik achter.
quote:
Toto kan niet meer.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou misschien nog overwegen om naar Night of the Proms en Toto te gaan. Maar Blof en Kane dat vind ik echt niks.
Gelukkig is dat een kwestie van smaak een iedereen heeft een andere smaak.
Naakt. je wilt wel kijkcijfersquote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
Welkom bij weer een aflevering van klussen met singles.
Vandaag gaat MNR een plak op hangen.
Oke dat wist ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toto kan niet meer.Die zijn uit elkaar
Nee, MNR heeft een schilderij gekocht in Indonesie wat ze nog moet opspannen en een houten frame voor moet maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
Welkom bij weer een aflevering van klussen met singles.
Vandaag gaat MNR een plak op hangen.
hamer pakken, schroef een paar tikken geven, elektrische schroevendraaier erop, beetje kracht zetten en hoppaquote:Op zondag 1 februari 2009 15:18 schreef MNR het volgende:
Nee, was aan het proberen met een el. schroevendraaier een schroef in een plank te doen, maar heb een boor nodig om een gaatje voor te boren, kom ik achter.
Dat was het volgende plan.. maar mijn planken zijn 40x44mm, dus ik zag dat niet zo zitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hamer pakken, schroef een paar tikken geven, elektrische schroevendraaier erop, beetje kracht zetten en hoppa
vrouw
En jij bent dan zeker de presentator.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef JoeyT het volgende:
We zijn allemaal aan het fantaseren?
Ik ben wel de plotseling op de voorgrond tredende figurantquote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent dan zeker de presentator.
40*44mm is geen plank, dat is een blokje houtquote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat was het volgende plan.. maar mijn planken zijn 40x44mm, dus ik zag dat niet zo zitten.
Hoi Hoi,quote:
Ik ben dan wel geluidsman ofzo. Ik hoef niet zo nodig in de belangstelling te staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben wel de plotseling op de voorgrond tredende figurant.
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
Zozo, je zou bijna denken dat er straks een Singles P0rn Film komt
Surequote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik me hier als ervaren single ook melden?
Waar kan ik mij aanmelden?quote:
Goede middagquote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
Hi!quote:
Hiquote:
Bij MNR. Ze produceert meestal haar eigen filmsquote:
Oke, MNR mag ik ook meedoen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij MNR. Ze produceert meestal haar eigen films.
Hoiquote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
Vertel; ben je allang single? baal je er van?quote:
Hey grapjas, zo kan ie wel weer.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij MNR. Ze produceert meestal haar eigen films.
Tijn, je gaat ergens anders maar je fantasie zoeken/halen. Ik vind het nu wel welletjes geweest.quote:
Hehequote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Mensen. Help.
Ik moet naar "uitvoeren" (start, uitvoeren), maar ik heb nu Vista en nu kan ik het niet vinden
Ik heb het al.
en ik?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey grapjas, zo kan ie wel weer.
[..]
Tijn, je gaat ergens anders maar je fantasie zoeken/halen. Ik vind het nu wel welletjes geweest.
Oke, ik ben al weg.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey grapjas, zo kan ie wel weer.
[..]
Tijn, je gaat ergens anders maar je fantasie zoeken/halen. Ik vind het nu wel welletjes geweest.
Zit onder bureau accesoiresquote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... Mensen. Help.
Ik moet naar "uitvoeren" (start, uitvoeren), maar ik heb nu Vista en nu kan ik het niet vinden
Ik heb het al.
Sinds oktober weer singlequote:Op zondag 1 februari 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vertel; ben je allang single? baal je er van?
Okidokiquote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sinds oktober weer singleBaal er niet onwijs van, maar mis wel af en toe een arm om me heen enzo... 't Is allemaal nogal dubbel, aan de ene kant vind ik t wel errug lekker om single te zijn, en aan de andere kant zou ik toch wel weer een leuke partner willen, of eigenlijk gewoon heel erg verliefd willen worden ofzo
*druipt af*quote:
MNR heeft de schroefboormachine en je weet het...one schroefboormachine to rule them allquote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
De rust keert terug, MNR heeft de macht
Wie zegt dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
De rust keert terug, MNR heeft de macht
Dan geloof jij het meteen hèquote:
Hoezo te veel? Beter te veel dan te weinig toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan geloof jij het meteen hèHaha.
Oo ik ben bijna klaar met mijn artikel-opzet! Al heb ik, denk ik, teveel gedaan
Ja, maar als hij wil gaan zeuren...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo te veel? Beter te veel dan te weinig toch?
Ik denk dat je artikel wel goed is. Dat artikel moest toch over het bystender-effect gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar als hij wil gaan zeuren...
Maar dat doet hij niet
Moet niet, maar daar heb ik zelf voor gekozenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je artikel wel goed is. Dat artikel moest toch over het bystander-effect gaan.
Leuk.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet niet, maar daar heb ik zelf voor gekozen
Ik ben net begonnen - heb eerst HBO afgemaakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Hoe lang moet je nog studeren? En wat ben je als je klaar bent met studeren?
Dus je bent nog wel even bezig. Nog geen idee of jij, je specialiseren in een bepaalde richting?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen - heb eerst HBO afgemaakt.
Bachelor is 3 jaar en Master 1 of 2 (ligt eraan wat je gaat doen). Dus ehm... Ja... Ik zeg even dat ik nog 5 jaar bezig benDan ben ik psycholoog, maar ik weet nog niet wat voor één
Hoiquote:
Jupquote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel even bezig. Nog geen idee of jij, je specialiseren in een bepaalde richting?
quote:
Dat is lastig. Gewoon proberen om zo veel mogelijk te doen wat jij leuk vindt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup
En nee, nog geen ideeIk vind drie dingen leuk, maar dat is niet dezelfde richting
Je hebt Gezondheid en Maatschappij; 2 zitten er in Gezondheid en 1 in Maatschappij.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, Yupz.. wij moeten elkaar steunen in deze zware, donkere, koude tijden...
goed goed.. dat zou een groot woord zijn, is toch best kut om mn kamer bij mn pa leeg te moeten halen.. Erg veel herinneringen die de vullisbak in gaan..
Daar heb je handschoenen voor, kruiken, verwarmingen, mannen/vrouwen etc!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]* Pien85 knuffelt Snuitebolletje kan me best voorstellen dat dat kut is...
En zware donkere koude tijden? Vooral koud
Kruiken en handschoenen aanwezig, maar niet helemaal waar ik naar zochtquote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je handschoenen voor, kruiken, verwarmingen, mannen/vrouwen etc!
Dat zijn dingen die je niet van opa en oma wilt weten geloof ik... Ik zie mijn opa en oma als een stel dat altijd eerlijk en open is tegen elkaar, soort van heiligen ofzo... als ze met zoiets zouden komen zou ik niet weten wat ik moest zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik iets belangrijks gemist hier?
Opa en oma zijn ruim 50 jr getrouwd.
Oma zei dat dat vnl te danken is aan het feit dat ze niet altijd alles wilde weten en geen volledige eerlijkheid van hem eiste
Neuken is zo plat meteenquote:
Vrijen!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
hehe, opa's en oma's blijven raar volk!
Ik duik weer even de bende in.. latur!
Oh, en Pien... Neuken?!
Ik? Meisje plagen? Ik zou niet durven.quote:
was hem al aan het wijzigen naar "de liefde bedrijven" maar de laptop van mn pa is zo traag als dikke stront, dus het werd hem even niet.. Maargoed, ik ben er weer vandoor! toodelz!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijen!![]()
En ja, met jou wel, want jij bent sexy
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijen!![]()
En ja, met jou wel, want jij bent sexy
Haha. Wacht maar tot jouw kinderen hier dingen gaan lezen..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn opa zei ook dat ie in Indonesië ws nog een paar kkinderen heeft rondlopen.
Vond het eigenlijk niet zo shockerend, sommige dingen van mijn ouders vond ik vervelender om te horen, maar goed, ik moet eigenlijk niets zeggen
De liefde bedrijven klinkt inderdaad beter jaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was hem al aan het wijzigen naar "de liefde bedrijven" maar de laptop van mn pa is zo traag als dikke stront, dus het werd hem even niet.. Maargoed, ik ben er weer vandoor! toodelz!
Hoezo valt dat tegen?quote:
Ik zei al, ik mag eigenlijk niets zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Wacht maar tot jouw kinderen hier dingen gaan lezen..
Niks mis mee toch.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef RealZeus het volgende:Ik struin even op FOK! rond, ik kijk hier weer en het gaat weer over sex.
Jij hebt moeite met seks?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik struin even op FOK! rond, ik kijk hier weer en het gaat weer over sex.
Inderdaadquote:
Volgens mij vind het niet prettig als er over seks gepraat wordt aangezien hij nog maagd is. Net zoals ik overigens.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met seks?
[..]
Inderdaad
Hehe, dan nog is praten over seks wel leukquote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij vind het niet prettig als er over seks gepraat wordt aangezien hij nog maagd is. Net zoals ik overigens.
Uhuhquote:Op zondag 1 februari 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al, ik mag eigenlijk niets zeggen
Dat doe ik ook graag.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, dan nog is praten over seks wel leuk
Je moet toch wat if you're not getting anyquote:
Praten?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, dan nog is praten over seks wel leuk
Wrijf het er maar lekker in.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet toch wat if you're not getting any(Daarom praat ik ook graag over seks
)
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 1 februari 2009 17:21 schreef kwaakvaak het volgende:
zo film 1 gekeken voor vandaag, max payne, en ik snap niet precies waarom iedereen op de imdb zo slecht er over schreef, want zo slecht was het helemaal niet. Het is geen top 40 materiaal, maar visueel best in orde en ondanks dat het verhaal zo dun is al een paprika chipje is het best aardig uitgewerkt.
Eens kijken wat ik opzet nadat ik een eitje gebakken heb, twijfel beetje tussen Mirromask of Office space (nodeloos te melden, in HD uiteraard .))
En om het ontopic te houden, ik denk dat ik maar eens op vakantie ga naar de Ukraine, want damnit... twee ontzettend lekkere vrouwen uit max payne komen allebij oorspronkelijk uit de Ukraine. Keer op keer blijk ik toch een sucker te zijn voor het oosteuropa type dat ik me soms echt serieus af vraag of ik er echt niet verstandiger aan doe om serieus te gaan zoeken in die regio. En ik besef me dat het heel kansloos klinkt, daarom weet ik ook niet echt goed wat ik daar mee aan moet. Meeste NL vrouwen zijn behoorlijk okay hoor daar niet van, en het is niet dat ik geen kansen kan creeeren of heb, maar ik weet het niet. Lastig uit te leggen wat ik nu precies bedoel, het is denk ik een combinatie van andere waarden, andere looks en toch een stuk minder individualisme als ik hier in NL tegen aan blijf lopen.
\
Seksleven? Man ik kan me niet eens meer herinneren wat dat isquote:Op zondag 1 februari 2009 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrijf het er maar lekker in.![]()
Dus hoe is je seksleven als single? Om het maar even ontopic te houden.
Een van de nadelen als je single bent een geen fuckbuddy hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Seksleven? Man ik kan me niet eens meer herinneren wat dat is
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Seksleven? Man ik kan me niet eens meer herinneren wat dat is
Hehe, nja, dat is t probleem, seks moet voor mij ook nog iets van betekenis hebben, seks om de seks is niksquote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de nadelen als je single bent een geen fuckbuddy hebt.
2 handjes zelfs! Maar dat haalt t toch niet bij t een ander laten doen hoorquote:
Dat valt best wel mee hoor. We hebben het hier ook wel een over andere dingen dan seks. Niet vaak dat wel. Maar toch hebben wij het over andere dingen dan seks.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar het is een redelijk vaak terugkerend onderwerp
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij vind het niet prettig als er over seks gepraat wordt aangezien hij nog maagd is.
Maar het lucht wel even op.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
2 handjes zelfs! Maar dat haalt t toch niet bij t een ander laten doen hoor
Ergens ben ik het wel met je eens. Ik zou ook niet naar de hoeren gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, nja, dat is t probleem, seks moet voor mij ook nog iets van betekenis hebben, seks om de seks is niks
[..]
2 handjes zelfs! Maar dat haalt t toch niet bij t een ander laten doen hoor
True... Maar t is niksquote:
Nee, seks zonder een beetje liefde hoeft van mij niet zo nodig, dan doe ik t liever zelfquote:Op zondag 1 februari 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens ben ik het wel met je eens. Ik zou ook niet naar de hoeren gaan.
Een fuckbuddy dat zou ik wel weer doen.
Dat is je goed recht als jij dat vindt. Dan maar snel een ander zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True... Maar t is niks
[..]
Nee, seks zonder een beetje liefde hoeft van mij niet zo nodig, dan doe ik t liever zelf
Vertel wat deed RZ met Artic?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
Niet zo zeuren Rz, gister zat je zelf nog met Artic te flikvlooien.
Hehe, ben lekker aant daten hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is je goed recht als jij dat vindt. Dan maar snel een ander zoeken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 1 februari 2009 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. ArTiC wilde automatic_ aan zijn vleesspies rijgen, daar heb ik heul niks mee te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Goed zoquote:
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet. ArTiC wilde automatic_ aan zijn vleesspies rijgen, daar heb ik heul niks mee te maken.
Ja hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zoEn zit er nog wat leuks tussen al die dates?
Wat? Vertelquote:Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef MNR het volgende:
Er begint me iets te dagen... Maar nu weet ik het niet of ik het nu bij het goede eind heb
Hahaquote:
wil je gewoon niks zeggen wat met mij te maken heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, dat was me ook al opgevallenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Wat? dat Rz er minder is als normaal of bedoelde je dat niet
Geen idee, zoveel lees ik nou ook weer niet mee de laatste tijd.
Ik zeg wat ik wil en al kan je daar niet tegen heb je pechquote:Op zondag 1 februari 2009 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil je gewoon niks zeggen wat met mij te maken heeft
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat was me ook al opgevallen
Ach, ws zie ik dingen die er niet zijn. De volgende keer houd ik mijn mond erover. Hoef ik je ook niet onnodig nieuwsgierig te maken.
Ja dat klopt, heb je goed onthoudenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
Rustig weekend gehad MNR, wat gesleuteld aan automobiel verder niet veel. Jij? Je was toch op date of naar een feestje of iets in die richting?
Sedannetje![]()
klef is niet het woord wat in mijn gedachte sprong, maar liefde wel. Gedienstig, tja, het is niet zozeer het traditionele rollen patroon wat me zo aantrekt, maar wel de manier waarop mensen sociaal gezien in de regionen met elkaar omgaan. Veel meer open en samen, terwijl de samenleving hier in NL lijkt steeds vaker en vaker terug naar individualisme te gaan. Ieder voorzichzelf, ook in relaties. Eigen gevoel eerst, en de andere kant van de relatie heeft zich daarmaar in te schikken. En het zal vast werken voor een groot deel van de NL'ers maar ik wordt er niet blijer van.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord
En idd, veel mensen vinden dat kansloos klinken, maar jee, als je er toch gelukkig mee bent/wordt?
Ken een man die al jaren gelukkig is met zn Poolse vriendin, itt wat mensen vaak denken is zij ook echt erg gek op hem. Ze draagt m op handen en doet alles voor hem (Nl vrouwen zijn toch minder gedienstig vaak)Hij heeft het graag zo en is smoor en als je ziet hoe ze met elkaar omgaan
Echt zo'n leuk stel... vrij klef, dat wel
Ik bedoel er verder niets mee, RZquote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat komt omdat mijn boeiende leven bestond uit slapen, eten en werken.
Leukquote:Op zondag 1 februari 2009 18:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja dat klopt, heb je goed onthouden
Heb een leuk, gezellig en ontspannen weekend gehad. Jij was toch van de Honda's, nietwaar?
Sedannetje ja
Dat snap ik, het is misschien de verkeerde woordkeus (en zij zijn een klef stel, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het niet altijd van 1 kant komt, ook neit bij relaties met oostblokvrouwen, wat veel mensen wel gelijk denken)quote:Op zondag 1 februari 2009 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klef is niet het woord wat in mijn gedachte sprong, maar liefde wel. Gedienstig, tja, het is niet zozeer het traditionele rollen patroon wat me zo aantrekt, maar wel de manier waarop mensen sociaal gezien in de regionen met elkaar omgaan. Veel meer open en samen, terwijl de samenleving hier in NL lijkt steeds vaker en vaker terug naar individualisme te gaan. Ieder voorzichzelf, ook in relaties. Eigen gevoel eerst, en de andere kant van de relatie heeft zich daarmaar in te schikken. En het zal vast werken voor een groot deel van de NL'ers maar ik wordt er niet blijer van.
Joh? Cross jij op Zandvoort? Slippen of zo?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk
Ja klopt, circuitklaar aan het maken voor van de zomer zodat ik weer wat rondjes op zandvoort kan maken.
Slippen hoop ik niet, wil hem graag heel houdenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Joh? Cross jij op Zandvoort? Slippen of zo?
Klinkt leuk! Met je Honda dus?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slippen hoop ik niet, wil hem graag heel houden
Nee gewoon weet wel, rondjes rijden, autosport.
Vind t wel een beetje zonde hoor, maar goed, dat wist je alquote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, echt veel weg aan het gooien.. Maar zo kom je ook nog de eerste liefdesbriefjes tegen die ik gekregen haddas best cute! geloof ook niet dat die weg gaan.. Wel een zooi knuffels/ autotjes/ taptoe's en andere tijdschriften van vroeger/ etc etc!
Waarom ga je nu pas weg uit huis?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, echt veel weg aan het gooien.. Maar zo kom je ook nog de eerste liefdesbriefjes tegen die ik gekregen haddas best cute! geloof ook niet dat die weg gaan.. Wel een zooi knuffels/ autotjes/ taptoe's en andere tijdschriften van vroeger/ etc etc!
Toen je nog sportief was? Nu niet meer sportief?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het mag Bengeltje, daar is het weekend voor!!
En die liefdesbrieven bewaar ik ook, net als mn stapeltje medailes die ik gehaald heb toen ik nog sportief was
Nu haal ik geen prijzen meer met de sporten die ik nu doequote:Op zondag 1 februari 2009 18:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toen je nog sportief was? Nu niet meer sportief?
Goede avondquote:
Huhquote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu haal ik geen prijzen meer met de sporten die ik nu doe
En ik ben al tijden weg bij mn pa, maar nu komt zijn nieuwe vriendin bij hem in trekken samen met haar zoontje, dus mijn kamer daar moet helemaal leeg geruimd worden.
Een echte of eentje die je moet voeden.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:38 schreef Messenga het volgende:
Goedenavond!
Eindelijk weer een vaatwasser in huis
http://video.google.nl/videoplay?docid=228599327904029026&ei=n96FScqsOIrW2wKhq6HnCg&q=s95sedan&hl=nlquote:Op zondag 1 februari 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Met je Honda dus?
En wat moet ik me daarbij voorstellen? Is dat heel hard rijden? Wedstrijdrijden of zo?
gelukkig komt het nooit van een kant, dat is volgens mij ook niet echt gezond eerder een verkapte vorm van slaverernij. Nu is het wel zo dat sommige vrouwen geen kant op kunnen in die regio omdat ze gewoon een man nodig hebben voor het inkomen en overleven, Maar gelukkig zie je dat soort toestanden vooral op het platteland nog, In de grotere steden zijn de vrouwen in principe net zo onafhankelijk als ze willen zijn, maar wel meer zoekende naar een wat meer traditionele relatie vorm. Althans dat is mijn ervaring van wat ik meegemaakt hebt die kanten op.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik, het is misschien de verkeerde woordkeus (en zij zijn een klef stel, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het niet altijd van 1 kant komt, ook neit bij relaties met oostblokvrouwen, wat veel mensen wel gelijk denken)
Qua omgang enzo weet ik t niet precies allemaal, maar ik weet wel dat het rollenpatroon idd wat traditioneler is en kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat prettiger vinden (niet alleen mannen, ook vrouwen)
Een electrischequote:Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een echte of eentje die je moet voeden.
Vanochtend een brunch gehad omdat m'n opa en oma 55 jaar getrouwd zijn. Was erg gezellig, maar heb de laatste tijd zo'n kut slaapritme dat ik nu echt helemaal kapot benquote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Rustig. Niet veel gedaan dit weekend. En u?
Ga dan op tijd in bed liggen met een boek en theequote:Op zondag 1 februari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanochtend een brunch gehad omdat m'n opa en oma 55 jaar getrouwd zijn. Was erg gezellig, maar heb de laatste tijd zo'n kut slaapritme dat ik nu echt helemaal kapot ben![]()
Ik hoop écht dat ik vanavond een beetje bijtijds in slaap val. Slaaptekort is echt naar, kan je je ongelofelijk klote door voelen
*fap fap*quote:Op zondag 1 februari 2009 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga dan op tijd in bed liggen met een boek en theeofzo. Warm douchen voor het slapen werkt ook goed
.
De thee heb ik net gezetquote:Op zondag 1 februari 2009 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga dan op tijd in bed liggen met een boek en theeofzo. Warm douchen voor het slapen werkt ook goed
.
Ik snapte het ook al niet.quote:
Nu wil ik het weten ook!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef MNR het volgende:
Er begint me iets te dagen... Maar nu weet ik het niet of ik het nu bij het goede eind heb
Heb ik niet, klein studentenhuisjequote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef Tegan het volgende:
In bad gaan? Of zorgen dat je haar droog blijft.
Een lekker kopje ginseng thee terwijl ik "Mieke Maaike's Verdorven Obscene Jeugd" lees onder de douche?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet.
Hij wordt geil van thee, of van een boek, of van een warme douche of een combinatie van die drie.
Ik denk dat ie bedoelt dat dat ook helpt als je niet kan slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet.
Hij wordt geil van thee, of van een boek, of van een warme douche of een combinatie van die drie.
En dat weet jij hoe...?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat dat ook helpt als je niet kan slapen
Weet je dat het net niet eens bij me opkwam dat het voor vrouwen ook zo zou kunnen werken?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik slaap altijd wel lekker als ik klaargekomen ben?
Joh.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet je dat het net niet eens bij me opkwam dat het voor vrouwen ook zo zou kunnen werken?
Ik ben echt gaar momenteel
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weet je dat het net niet eens bij me opkwam dat het voor vrouwen ook zo zou kunnen werken?
quote:
Hij is sexy jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dat kan helemaal niet! Zo'n sexy ding als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij is sexy ja
Grmbl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Dat werkt idd zoquote:Op zondag 1 februari 2009 19:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan binnen twee uurtjes bij je zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zin om te knuffelen
Heb net mn kinderen al geknuffeld, maar die hadden niet zo'n zin
Ik kan er wel een gebruiken... Virtuele knuffel dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zin om te knuffelen
Ik wil wel een knuffel.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zin om te knuffelen
Ja wat wil je nou?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh en Pien, niet DR34M3R te veel pesten hoor.. ze is lief!
Ja fijn ik kan wel een knuffel gebruiken.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grouphug
Kindjes zijn n film aan het kijken.
Oh, nou, dan zou ik het tof vinden als je der niet pest!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou?Eerst moet ik dr pesten en nou weer niet.... Ik snap t niet meer
![]()
In dat geval ga ik jou wel pestenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan zou ik het tof vinden als je der niet pest!
Hoezo? Storing?quote:
Geef maar toe dat je t stiekem wel leuk vondquote:
Wat zei je ex ook altijd?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Enorm.
hey, dat zei mijn ex ook altijd. haha.
Ja. Het is toch ook irritant?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je t stiekem wel leuk vond
[..]
Wat zei je ex ook altijd?Dat t irritant is als fok stoort?
Exen of Fok! ?quote:
Ik heb geen lastige ex gelukkig.quote:
Dat mag je snuitje vragenquote:
Knuffelen!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zin om te knuffelen
Te lang onder de zonnebank gelegen?quote:
Dat moest ze toch van jou?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh en Pien, niet DR34M3R te veel pesten hoor.. ze is lief!
Ik vergeef je. Nu mag snuitje het goed gaan maken met mequote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou?Eerst moet ik dr pesten en nou weer niet.... Ik snap t niet meer
![]()
LOL.. altijd fijn. En nu maar hopen dat ze het niet aan zien voor reality-tvquote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grouphug
Kindjes zijn n film aan het kijken. met een koe erin die mijn mnaam heeft
Nu snap ik het niet meer...?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan zou ik het tof vinden als je der niet pest!
quote:
Je verdiende loon!quote:
Als ik per sé zou moeten kiezen.. exen! ...quote:
Niet echt lastig nee, hoewel ik t wel vervelend vond dat ze me gisteren op MSN dood leuk even kwam vertellen dat ze seks heeft gehad met een collega... Terwijl ik al sinds ze het uit maakte het gevoel heb dat ze verliefd is op die collega, en zij het maar blijft ontkennenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen lastige ex gelukkig.
Fok! is wel eens lastig inderdaad.
Dat is toch ook bepaald ehm, ontactisch te noemen van drquote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echt lastig nee, hoewel ik t wel vervelend vond dat ze me gisteren op MSN dood leuk even kwam vertellen dat ze seks heeft gehad met een collega... Terwijl ik al sinds ze het uit maakte het gevoel heb dat ze verliefd is op die collega, en zij het maar blijft ontkennen
Trust me, I willquote:
Dát bedoel ik nou!quote:[..]
Dat moest ze toch van jou?![]()
En met mij, want ik snap er niks meer vanquote:[..]
Ik vergeef je. Nu mag snuitje het goed gaan maken met me![]()
Tuurlijk ligt het aan ons!quote:[..]de hele dag al! Maar het schijnt aan de gebruikers te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |