Ach... je mag hem toch wel een beetje laten zweten, dat kan geen kwaadquote:Op zondag 1 februari 2009 14:15 schreef MNR het volgende:
Okay, wraakzuchtige vendetta komt in me naar boven
Ex staat in de woonkamer (wanneer gaat ie nou eens echt weg) met z'n vriendin. Kwam ik net achter toen ik een ei wilde gaan bakken. Zal ik er eens naartoe lopen om te vertellen dat hij 2 weken geleden nog bij mij in bed heeft gelegen?
Ja sorry hoor, dit is kat op het spek binden!![]()
Ow mijn God, wat gaat het zweet hem uitbreken als ik die kant oploop. Laat ik me maar netjes gedragen.
Zou het gewoon lekker laten en volgende keer mij naast je laten liggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach... je mag hem toch wel een beetje laten zweten, dat kan geen kwaad
Dat kan ze natuurlijk ook doenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou het gewoon lekker laten en volgende keer mij naast je laten liggen.
Hoezo ervaring? Volgens mij ligt het er ook aan op wat voor type je valt. Dik of dun.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vooroordeel? Ik noem het liever ervaring.
Zwemmen is idd erg leuk. Misschien is het een idee om 's ochtends te gaan zwemmen. Veel zwembaden hebben het zogenaamde earlybird zwemmen.
Concerten zijn inderdaad erg leuk.
Kom jij dr ook bij en wordt t helemaal gezellig!quote:
Ehm.. mag ik daar nog even een nachtje over slapen? ;-)quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom jij dr ook bij en wordt t helemaal gezellig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei dat veel alternatieve vrouwen zich proberen af te kleden. Dat is mijn ervaring. Heb het dus niet ovber of dik of dun je type is.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo ervaring? Volgens mij ligt het er ook aan op wat voor type je valt. Dik of dun.
Dat is misschien een optie. Alleen dat is volgens mij van 7 uur 's morgens tot 8 's morgens. En ik werk tot half twaalf dus dat gaat het niet worden denk ik. Ik heb mijn slaap hard nodig.
Inderdaad. Volgende week vrijdag naar Autumn en 15 maart naar Nightwish. Voor de rest helaas nog niks gepland vanwege geld gebrek.
Als je dat naast ons doet viond ik het primaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.. mag ik daar nog even een nachtje over slapen? ;-)
Haha, dat kan ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je dat naast ons doet viond ik het prima.
Afgesproken. Ik spreek je er morgen weer op aan!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook.
Ik slaap er anders eerst vannacht over, alleen, en daarna vertel ik je het antwoord, mag dat ook?
Ja, die zijn er wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Staan er hier trouwens Singles open voor een trio? In het algemeen dus.
Is goed! Ik ben morgen wel lang op de uni, maar je ziet mij wel verschijnenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Afgesproken. Ik spreek je er morgen weer op aan!
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgende week vrijdag naar Autumn en 15 maart naar Nightwish. Voor de rest helaas nog niks gepland vanwege geld gebrek.
Oke dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar vrouwen die zich niet alternatief kleden doen dat overigens ook hoor zichzelf afkleden.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zei dat veel alternatieve vrouwen zich proberen af te kleden. Dat is mijn ervaring. Heb het dus niet ovber of dik of dun je type is.
Ja dat 7 uur zwemmen deed ik regelmatig. Is erg lekker. Hoe laat begin je met werken?
Naja 2 concerten is toch al heel wat. Meer dan ik
. De bands heb ik vaag wel eens van gehoord
.
kheb het zelf ook druk, maar als ik je niet zie PM ik je welquote:Op zondag 1 februari 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is goed! Ik ben morgen wel lang op de uni, maar je ziet mij wel verschijnen
Ja, zowel MMV als VMV.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
Staan er hier trouwens Singles open voor een trio? In het algemeen dus.
Jemie, dan kan ik er dus niet onder uit komen!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
kheb het zelf ook druk, maar als ik je niet zie PM ik je wel.
Dan misschien een sportschool een idee? Heeft weer als mooie bijkomstigheid dat je je zekerder over jezelf gaat voelen en dat helpt weer bij het versieren van die sexy alternatieve vrouwenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar vrouwen die zich niet alternatief kleden doen dat overigens ook hoor zichzelf afkleden.![]()
Vanaf morgen ga ik van 4 uur 's middags tot half twaalf 's avonds werken. Dus om dan om 7 uur 's morgens te gaan zwemmen zou voor mij te zwaar worden. Of ik zou na het zwemmen weer verder moeten gaan slapen maar dat is niet echt handig. Dus ik denk dat ik het toch maar niet doe.
Nightwish is te vergelijken met Within Temptation en Autumn ook wel maar minder. Maar ik heb zin in die concerten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |