Failquote:Op zondag 1 februari 2009 14:01 schreef raaavi het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zZsvotVv7BQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zZsvotVv7BQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Lukt welquote:Op zondag 1 februari 2009 14:02 schreef Desunoto het volgende:
Dus dit topic moet vandaag dicht anders slaat de TT nergens op.
Iets in mij weet zeker dat dit topic vandaag wel dicht komtquote:Op zondag 1 februari 2009 14:02 schreef Desunoto het volgende:
Dus dit topic moet vandaag dicht anders slaat de TT nergens op.
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 14:04 schreef Tremium het volgende:
zelfs Als we niet ons best doen, lukt dat heus wel
Fail jaquote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Tremium het volgende:
aantal posts: 245 (gemiddeld 1 per dag)
aantal posts: 2485 (gemiddeld 17 per dag)quote:Op zondag 1 februari 2009 14:06 schreef Tremium het volgende:
aantal posts: 245 (gemiddeld 1 per dag)
Ahaha ik wist meteen dat je dat liedje bedoelde toen ik TT zag.quote:
Licht me even toe want ik begrijp deze post eigenlijk nietquote:Op zondag 1 februari 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
90. 050 Daniane
Toch weinig voor PUB SC & Live Eredivisieverslagen topic.
Dat ik dacht dat ik heul veul had gepost door Pub SC & Live Eredivisieverslagen topic en dat 't dik tegenvalt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Tremium het volgende:
[..]
Licht me even toe want ik begrijp deze post eigenlijk niet
Daar heeft ze gisteren gepost denk ikquote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Tremium het volgende:
[..]
Licht me even toe want ik begrijp deze post eigenlijk niet
*tsssssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garpje sjoerd
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
*tsssssssssss![]()
Kijk die sjoerd eens weinig posten dan
Enige juiste antwoord hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garpje sjoerd
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Dagcijfers #176quote:Op zondag 1 februari 2009 14:16 schreef Tremium het volgende:
90. 050 Daniane
waar zie je dat dan?sorry voor het hoog newbie-gehalte
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |