'ineens'quote:Op zondag 1 februari 2009 14:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het hele toernooi zitten we hier met de gebruikelijke federerkliek en tijdens de finale heeft Nadal ineens supporters
dan vraag ik er twee in de komende twee gamesquote:Op zondag 1 februari 2009 14:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Één break is wat ik vraag.
Wat een bullshit. Ik heb genoeg te veel Nadal-fans gezien toen hij tegen Verdasco speelde.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het hele toernooi zitten we hier met de gebruikelijke federerkliek en tijdens de finale heeft Nadal ineens supporters
te lovend over Federer kun je niet zijn. Hij heeft het toch al lang bewezen dat hij de beste van de wereld is. Als je gaat vergelijken vind ik persoonlijk dat Nadal net pas komt kijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef sven2345 het volgende:
In mijn ogen is men toch te lovend over Federer. Als je ziet wat Nadal laat zien, dat is gewoon NOG beter dat valt gewoon niet te ontkennen
De Nadal die Federer keer op keer maar verslaat bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
te lovend over Federer kun je niet zijn. Hij heeft het toch al lang bewezen dat hij de beste van de wereld is. Als je gaat vergelijken vind ik persoonlijk dat Nadal net pas komt kijken.
5-2 over en uit voor Fed ben ik bang
Voor mij moet Nadal het meer hebben van z'n fysieke capaciteiten, hij loopt veel en hard, haalt daardoor bijna alles en door z'n kracht kan hij ongelooflijke spinballen slaan. Tegelijkertijd zit er in die spinballen altijd een zekere veiligheid doordat ze bijna altijd invallen. Dat is natuurlijk een kwaliteit, maar ik vind het vreselijk om naar te kijken.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef sven2345 het volgende:
In mijn ogen is men toch te lovend over Federer. Als je ziet wat Nadal laat zien, dat is gewoon NOG beter dat valt gewoon niet te ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |