Ik moest er ook net aan denken...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik zie nu al die Nadal met zijn routinewerk op de grond vallen en haarband afdoen en weer zo'n saai praatje houden...
Voorheen won Federer altijd, behalve op Roland Garros, inmiddels wint Nadal op elke ondergrond. Dus of hij beter is gaan spelenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef beertenderrr het volgende:
ondanks dat ie verliest, vind ik wel dat hij beter is gaan spelen tegen nadal. Over een jaartje pakt hij hem in, nu wordt het nog even huilen
Ik heb het liever niet, mooi moment van Nadal om die Zwitser te frustreren.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef erikh het volgende:
kom op roger, je hoeft die bal alleen maar goed te serveren, nadal is ook bloednerveus
Federer had nooit met een vreemde moeten zoenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voorheen won Federer altijd, behalve op Roland Garros, inmiddels wint Nadal op elke ondergrond. Dus of hij beter is gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |