niet de service en de BP wonquote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Naggelwauz het volgende:
Bijna alle statistieken in het voordeel van Federer
Wimbledon all over again.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Naggelwauz het volgende:
De setten die Federer won waren ook veel overtuigender iddquote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef Bruce117 het volgende:
Total points Won:
Federer: 174
Nadal: 173
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:16 schreef sven2345 het volgende:
Respectloze reacties hier zeg.....Federer heeft er toch echt alles aan gedaan lijkt me...
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef sven2345 het volgende:
In mijn ogen is men toch te lovend over Federer.
Zoals ook bij Wibledon. Zonder zijn service word t gewoon lastig voor hem tegen Nadal.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
niet de service en de BP won
De service van fed heeft het laten afweten
Het verschil in de unforced errors was 2 groter dan het verschil in het aantal winners van Federer. Daar zit dan het verschilquote:Op zondag 1 februari 2009 14:18 schreef Naggelwauz het volgende:
Ik zie toch dat ie zou huilen als ie zou verliezen.quote:
Mooi zeg die 'tolerantie' jegens andere nationaliteiten van nota bene een IBMS student.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beter man, zo'n onverstaanbare Koreaan
Huilende mannen, kan ik slecht tegen. Altijd de neiging om mee te doen.quote:
Daar heb ik er ook een hekel aan hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mooi zeg die 'tolerantie' jegens andere nationaliteiten van nota bene een IBMS student.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |